Ik zou niet vergeten rolletje 1 eruit te halenquote:Op zondag 2 mei 2004 12:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Rolletje 1 volmaken en dan rolletje 2 er in?
Ja, maar als het goed is zit er een knopje op waarmee je het rolletje kunt ontgrendelen, alleen kan ik deze niet echt vinden... Dus misschien als iemand het iets precieser weet. Dan kan ik deze foto's namelijk ook gewoon ontwikkelenquote:Op zondag 2 mei 2004 12:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Rolletje 1 volmaken en dan rolletje 2 er in?
ja, maar het probleem is dat er bij dit model geen knopje aan de onderkant zit, maar ergens anders... (waarschijnlijk)quote:Op zondag 2 mei 2004 12:32 schreef berc het volgende:
druk dat rondje aan de onderkant van de camera in, dan draai je de zwenghengel (heet dat zo?) terug, en dan trek je dat ding omhoog, zodat het deurtje open gaat en het rolletje er veilig uitspringt.
quote:Op zondag 2 mei 2004 12:35 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
ja, maar het probleem is dat er bij dit model geen knopje aan de onderkant zit, maar ergens anders... (waarschijnlijk)
quote:Op zondag 2 mei 2004 12:44 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voorop de camera boven de zelfontspannerunieke fietjur van de Olympus OM, hoef je hem niet van statief af te halen en zo....
Een draaiknopje met een 'r' erbij. Die draai je naar de 'r' toe en kunt dan de film terugdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |