Zeker! Ik vind het een geweldige serie. Ik heb nu de eerste 18 afleveringen gezien, en mensen, het is het meer dan waard! Sowieso vind ik Mark Harmon geweldig gecast en Sacha Alexander...tja... hehe. De cast is super, de sfeer is heerlijk om naar te kijken vind ik, tot een punt dat zelfs het verhaal er niet meer toe doet.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:30 schreef JAG het volgende:
Ik heb er ook al wat meer van gezien (wat heet: alles tot nu toe) en het is inderdaad beter dan JAG momenteel (dat wil zeggen, JAG seizoen 9 vs NCIS seizoen 1).
En hoewel het idd wel wat weg heeft van zowel JAG als CSI, is het toch een totaal andere serie. Het is bijvoorbeeld veel grappiger, elke aflevering lopen Tony en Kate elkaar wel een keer te dissen of maakt Gibbs een botte opmerking richting Tony, Kate of de FBI.
Tot nu toe maar een cameo, die van Bud volgende week in "Hung out to dry". JAG komt vast wel terug op SBS6, na de zomer gok ik, als ze klaar zijn met seizoen 1 van NCIS. Dat is dus over 23 wekenquote:Op zondag 2 mei 2004 14:56 schreef Chello200 het volgende:
NCIS is idd geen slechte serie. En met af en toe wat cameo's van JAG is het best te pruimen.
Maar komt op SBS JAG binnenkort nog terug ?
Seizoen 8 van JAG is net afgelopen in Nederland. Seizoen 9 is in Amerika bezig of afgelopen, dus wat dat betreft heb je gelijkquote:Op maandag 3 mei 2004 11:04 schreef Witchfynder het volgende:
JAG zat toch al in seizoen 9? Dat is het huidige seizoen, dus misschien moeten ze even wachten tot ze nieuwe afleveringen uit mogen of kunnen zenden.
Geweldig zou een 'double bill' van JAG en NCIS zijn![]()
Ik heb het vermoeden dat als SBS6 JAG wat later zou uitzenden (niet op zaterdag natuurlijk..), het nog wat meer kijkers zou trekken.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:02 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
trouwens:
de laatste JAG vorige week zaterdag:
1.6 / 6.8 / 240000
Die man is geweldig! Altijd met zijn koffie...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Die leider van het team is best irritant, en iedereen lijkt te weten wat "NCIS" inhoud, een beetje ongeloofwaardig
Tja, je moet bij dit soort series inderdaad wel even door het Stars and Stripes gehalte heen prikken, maar daarbuiten vind ik het beide leuke series. Voorlopig vind ik JAG beter, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik alleen de eerste aflevering van NCIS gezien heb tot nu toequote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:34 schreef vipergts het volgende:
Zolang Mac terug komt op tv vind ik alles best. tja Jag blijft gewoon neen toppertje, alhoewel ik me niet aan de indruk kan ontrekken dat the US Navy een flinke schep geld naar binnen gooit ieder seizoen. Maar het mooie is dat ze redelijk actueel zijn daardoor
Helaas zie ik een dalende. Maar goed, net 1x21 gezien en het rocked nog steedsquote:1.6 / 6.8 / 240000 (1/5)
1.6 / 5.6 / 230.000 (8/5)
ik zie voorzichtig een stijgende lijn
What the hell? In beide bronnen die ik heb kan ik vanaf 1x18 - UnSealed niet meer vinden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:03 schreef JAG het volgende:
[..]
Helaas zie ik een dalende. Maar goed, net 1x21 gezien en het rocked nog steeds![]()
Dan moet je wel het goede vergelijken. die 240.000 was de laatste JAG. De eerste NCIS had 211.000quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:03 schreef JAG het volgende:
[..]
Helaas zie ik een dalende. Maar goed, net 1x21 gezien en het rocked nog steeds![]()
Crap darts, moeten we weer een week wachten. BTW: komende week season finale van JAG in de VS.quote:Op zondag 16 mei 2004 04:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Tis verdwenen
JAG ook![]()
Downloaden dan maar![]()
Let wel: de herhaling op zondag trekt bijna net zoveel kijkers als de uitzending op zaterdag. Als je het bijelkaar optelt kijken er werkelijks 350.000 mensen naar NCIS.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:01 schreef JAG het volgende:
Afgelopen week: 1.3 / 5.6 / 180.000
Ik had niet door dat het een Nederlander was, meestal hoor je dat welquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:46 schreef _-rally-_ het volgende:
En vandaag met een gastrol van Derek de Lint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |