abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:01:38 #126
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19228169
Ik merk dat mijn opmerking aardig wat stof heeft doen opwaaien hier
Hopelijk neemt niemand het mij kwalijk en zien jullie het als een extra oppertje

Maar even serieus: Ik zoek een luchtige (% vet en calorie arme) toetje.
Wie weet welke yoghurt ik hiervoor moet kiezen?
Ik hoorde ook dat er een soort yoghurt dieet bestaat. Je eet dan zo veel mogelijk calorie arme yoghurt en valt dan binnen no time enkele kilo's af. Wie is hiermee bekend?
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_19229667
YPPY echt goed dat je op je streefgewicht zit! Kun je een hele nieuwe garderobe aanschaffen. Verheug ik me nu ook al op.....

NoT-YouR-MaN je hebt wel van optimel van die dieetyoghurts, drinks en kwarken. Maar daar zit veel zoetstoffen in. Dat is weer ongezond voor je. Als je op die manier wilt afvallen, denk niet dat het de manier is maar toch, kun je denk ik het best normale magere yoghurt nemen met vers fruit. En niet van die prefab dingen.
  woensdag 19 mei 2004 @ 08:26:02 #128
92730 Aquarelle
Als een vis in het water
pi_19235913
Ik snap er geen bal van, de weegschaal geeft vanmorgen opeens 74,5 aan. Vorige week had ik de ene keer wegen 75,5 en de andere keer 76, dus vandaar dat ik toen gekozen heb 'er is niets af' (mijn weegschaal geeft tot halve kilo's nauwkeurig). Ik had stiekem gisteren ook al gewogen later op de dag en toen was het ook al 75,5 , dus het zal wel kloppen. Maar ik heb dus echt een weekend achter de rug waarin ik langs de McDonalds geweest ben en naar een verjaardag waar taart was, en teveel wijn heb gedronken en en en.... Hoe kan ik dan afvallen? Ik ben er wel blij mee hoor, daar niet van, maar snappen doe ik het niet. Theoretisch gezien kan het trouwens ook 74,7 of 74,3 zijn, maar ook bij 74,7 is er genoeg afgegaan in een week tijd. Vreemd. Maarreh, mijn regel is nu dus:

Aquarelle(1,83) (22,2) was 79,0 kg, is nu 74,5 kg en wil graag 70,0 kg wegen. -4,5
pi_19236366
NoT-YouR-MaN ik zou dan voor optimel van vivit gaan, die hebben ook heel veel smaken. Zonder vet en toegevoegde suikers, gezoet met zoetstof. Maar ik zou dat niet gebruik als hoofdingredient van een dieet. Ik heb het zelf staan voor na het eten 's avonds (of als ontbijt als ik niks anders naar binnen krijg).

Ik heb dus niet meer gewogen voordat ik ben begonnen met lijnen.. ik heb er wel eens opgestaan voor de grap maar dat kreng gaf 70 aan! Terwijl ik 70 (op dezelfde weegwschaal) was toen ik op mn dikst was, ik ben nooit zwaarder geweest en zo dik als toen ben ik nu zeer zeker niet. Dus ik ben zo huiverig geworden voor dat ding. Ik heb weer besloten mijn bovenbeen op te meten op het dikste gedeelte (want daar zou heel wat afmogen van mij) en mijn middel, dus niet mijn taille want daar zit niet zoveel vet Maar ookweer op het dikste gedeelte, net onder mijn navel waar een vetbobbeltje zit.

Vorige week was 1 bovenbeen 59 cm en mijn buik 75, ik ga morgen weer meten
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:50:10 #130
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19236868
Goed dat je elke dag stept heaven7! Ik heb geen idee of mijn billen verstevigd zijn door het steppen, ik voelde wel dat daar toch iets van spier zat. Bij het turnen hadden wij een oefening die misschien wel goed is: op handen en knieen zitten en dan met je been omhoog zwaaien. De eerste keer is het niet moeilijk, maar na een tijdje wil het niet meer zo goed.
De afgelopen tijd heb ik niet zoveel gesport hoor, ik had veel last van het weghalen van mijn verstandskiezen. Die drie weken niet sporten was duidelijk slecht voor mijn conditie. Ik ben nu weer even bezig, maar het trimmen gaat lang niet meer zo goed en ook het steppen was weer even zwaarder. Weer opbouwen nu dus.
Vind je het niet leuk om te dansen? Dat is ook goed voor je conditie. Slowen natuurlijk niet zo , maar als je wat internsiever danst, verbrand je zeker veel calorieen. Muziek hard en bewegen maar!

Mooi dat er weer wat af is Rozemieke. Eraf is eraf, ook al gaat het niet vreselijk snel.

Als je je niet goed voelt, gaat afvallen inderdaad niet zo makkelijk sjak. Het zou handig zijn als dat Pilates wel kan met pfeiffer. Houd je ons op de hoogte hoe het gaat?
Een cadeautje voor mijn streefgewicht krijg ik van mijn vriend. Hij heeft namelijk beloofd een hele dag mee te gaan winkelen. Dan ga ik zomerkleren kopen en iets om te sporten, wat dat zit ook voor geen meter meer. En wat korte broeken en misschien nog een bikini.

NoT-YouR-MaN, ik neem meestal gewoon magere yoghurt, zonder suiker. Vers fruit erdoor in stukjes is lekker voor de afwisseling. Appel of aardbei of peer. Suiker of zoetstof doe ik er niet door. In het begin is de smaak even wennen, maar nu is het erg lekker.

Ik voel me echt super gezond. Het is nog vroeg, maar ik heb al bijna anderhalf uur baantjes gezwommen. Dat was erg lang geleden, omdat ik nu moet werken op de tijden dat ik altijd ging. Nu dus maar de ochtend geprobeerd. Toen ik toch bij de kassa stond, heb ik maar meteen een zomer abonnement gekocht. Nu moet ik wel vaak gaan, anders is het zonde van het geld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:05:43 #131
92730 Aquarelle
Als een vis in het water
pi_19237186
Dat heb ik inderdaad ook gedaan YPPY, een 12 badenkaart. Maar toch ben ik al een paar weken niet geweest. Ik zwom 'altijd' op dinsdagmorgen en vrijdagmorgen, maar de dinsdag is het bad pas om 9:30 open en ik heb de laatste 3 maanden steeds op dinsdag gewerkt, dus dat ging dan niet. (Per 1 juni is dat waarschijnlijk voorbij trouwens, wat ik wel jmmer vind, maar dan kan ik wel weer zemmen) en op vrijdag ben ik de laatste weken steeds de stad uit geweest. Bovendien heb ik een nieuw badpak nodig en was mijn zwembril stuk en wil ik toch liever een badmuts om mijn haar een beetje te beschermen. Maar dat zijn een beetje smoesjes en makkelijk op te lossen met een bezoek aan de Perry Sport. Vanaf 1 juni lig ik dus weer minimaal wekelijks in het zwembad , anders is het ook zo zonde van het geld
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:05:39 #132
593 sjak
Juffie Bloem
pi_19238827
En ik ben dus ook weer aangekomen de afgelopen weken (niet onverwacht):
sjak(1.80) (24,1) was 79 kg, is nu 76,5 kg en wil graag 65 wegen. -2,5
Lekker douchen!
pi_19249900
YPPY, echt keigaaf dat je je streefgewicht hebt gehaald... Dat wordt volgend jaar een keislanke Eftelingmeeting...

Ondertussen kruipen de kilo's er bij mij langzaam bij, dus ik moet echt oppassen nu. Na m'n verjaardag ga ik er weer lekker tegenaan!
.
  woensdag 19 mei 2004 @ 18:57:58 #134
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19250256
Even een vraagje over PEPSI / COLA LIGHT..
Ik lees dat het maar 0.2 Kcal is. Wat drinken jullie meestal (op water na)
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_19251049
Gezond valt cola light niet te noemen, maar je wordt er niet dik van voor zover ik weet.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_19255430
Maryse (1,74) (22) was 71,0 kg, is nu 66,5 kg en wil graag 60,0 kg wegen. -4,5

Een halve kilo er af.. !
Is keelontsteking en met moeite kunnen eten en slikken toch nog ergens goed voor.
pi_19256757
Pffff de zomer is weer begonnen (qua weer dan)... ik moet nu echt gaan oppassen met eten en drinken want dat neemt 's zomers vaak behoorlijk toe...
pi_19265522
Nou voel ik me schuldig Ik heb sinds tijden weer een "echt" ontbijt gehad ipv 1 bakje yoghurt. Ik heb nu 1 bakje magere yoghurt gehad en 2.5 afbakbroodje Ik voel me enorm schuldig en ook vol Heb het dan wel mager belegd.. met 20+kaas (10% vet) en voor de zoetigheid (had ik ook enorme behoefte aan) 1 theelepeltje suiker erop en wat stroop

Anyway, het is natuurlijk niet idioot veel ofzo maar toch voel ik me er niet zo lekker bij nu

1000 extra steps doen dan maar?
pi_19267017
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 11:49 schreef heaven7 het volgende:
Nou voel ik me schuldig Ik heb sinds tijden weer een "echt" ontbijt gehad ipv 1 bakje yoghurt. Ik heb nu 1 bakje magere yoghurt gehad en 2.5 afbakbroodje Ik voel me enorm schuldig en ook vol Heb het dan wel mager belegd.. met 20+kaas (10% vet) en voor de zoetigheid (had ik ook enorme behoefte aan) 1 theelepeltje suiker erop en wat stroop

Anyway, het is natuurlijk niet idioot veel ofzo maar toch voel ik me er niet zo lekker bij nu

1000 extra steps doen dan maar?
1 keertje maakt toch niet uit? Als het maar lekker was.. En zo heeel ongezond was het volgens mij niet. Maar ja.. Als je je beter voelt door 1000 steps zou ik dat doen.. !
pi_19273706
Doink weer een halve kilo eraf...

Känsterle (1,83) (19,9) was 75 kg is nu 66,5

Veel minder moet het niet gaan worden, maar wanneer gaat dat verdomde buikvet weg
pi_19273762
Zo.

En nu ben ik het zat om steeds maar weer aan te komen, ik ben die buik zat en ook die broeken die steeds strakker gaan zitten en kledingmaten die steeds groter worden! Ik wil verdorie ook een keer slank zijn

Vanaf nu ga ik afvallen en met een beetje steun-in-de-rug van hier moet dat vast gaan lukken Ik weeg nu 72 kg en ik zou graag 62 kg willen wegen over een tijdje. Maargoed, eerst maar eens onder de 70 komen

Mag ik ook in het lijstje?
Kittyme (1.73) (24,1) weegt 72 kg en wil graag 62 kg wegen
pi_19273973
Welkom, Kittyme. Wat is je plan van aanpak?
pi_19274224
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 18:12 schreef Kaensterle het volgende:
Welkom, Kittyme. Wat is je plan van aanpak?
Ten eerste minder eten Ben namelijk goed in te veel eten (je kunt maar ergens goed in zijn ), ik schep bij het avondeten bijna altijd een tweede keer op en ik heb nu dus besloten dat niet meer te doen. Mijn boterhammen ga ik nu beleggen met iets gezonds in plaats van chocoladepasta. Verder wil ik minder snoepen en drink ik nu 1,5 tot 2 liter water per dag.

En natuurlijk meer bewegen. Want oh wat is het gemakkelijk om de auto te pakken als je ergens naartoe moet, ook al is het in mijn eigen woonplaats... Ga dus vaker de fiets pakken en ik ga gebruik maken van het feit dat ik bij een zwembad werk (heb de sleutel van de personeelsingang, kan dus binnen openingstijden zwemmen wanneer ik wil). Verder ga ik de hometrainer ook maar weer eens gebruiken

En nu nog me eraan houden
pi_19275397
Hoi, ik heb een vraag. Ik heb een buikje, hij is erg bol, dus geen zwembandje zeg maar. Zouden buikspieroefeningen hierbij helpen? Of moet ik dan eerst afvallen?
Ik ben trouwens 1.65, weeg 59/60 en wil graag wat minder wegen. Maar helaas gaat het vet er nooit op de goede plaats af. Bekend verhaal he ? (enig idee wat mijn bmi is? uitgaande van 60 kg)
Ook heb ik last van te dikke bovenbenen, ik heb een hometrainer sinds ca 2 maanden maar dat helpt voor geen meter.

Weten jullie hoeveel je mag eten bij het avondeten. Bijvoorbeeld hoeveel gram rijst, pasta ed. Of is er misschien een makkelijke site waar dat op vermeld staat? Alvast bedankt. Ik ben trouwens 22 en wil wel met jullie meedoen als het mag.
pi_19279144
Plaatselijk vet verbranden kan helaas niet. Je kan wel je buikspieren trainen om de boel wat beter "binnen" te houden, maar als je er echt van af wil is afvallen het devies.

Je bmi kan je uitrekenen op http://www.overgewicht.nl - op die site kan je ook een "eetdagboek" bijhouden en worden automatisch de calorieën ervan uitgerekend.
pi_19280515
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:00 schreef Kaensterle het volgende:
Plaatselijk vet verbranden kan helaas niet. Je kan wel je buikspieren trainen om de boel wat beter "binnen" te houden, maar als je er echt van af wil is afvallen het devies.

Je bmi kan je uitrekenen op http://www.overgewicht.nl - op die site kan je ook een "eetdagboek" bijhouden en worden automatisch de calorieën ervan uitgerekend.
Dank je, dan zal ik daar morgen eens kijken.
pi_19287218
Nou, gister is uiteindelijk niks meer geworden hoor Bij t avondeten wat ovenfrietjes gehad en een kroketje en 's avonds een softijsje

Maar vandaag ga ik het weer helemaal goed doen Het is ook niet erg toch, af en toe een dagje dat het minder gaat?
pi_19287366
Natuurlijk is dat niet erg, moet kunnen toch? Als 't maar niet te vaak is
  vrijdag 21 mei 2004 @ 10:31:29 #149
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19287574
Heaven7 dat is absoluut niet erg. Het is pas erg wanneer je je schuldig voelt en de moed opgeeft omdat je denkt dat je weer bijzonder veel aangekomen bent (wat niet het geval is). Ik heb meestal op de zaterdag een rustperiode. Ik eet dan 'minder' gezond en zodoende blijf ik scherp. Dus vandaag gewoon doorgaan met het sporten / lijnen en dan is er niets aan de hand. Big up!
pi_19288790
Tuurlijk is dat niet erg. Je kunt m.i. beter een keer zondigen dan de jezelf de hele tijd alle lekkers ontzeggen, waardoor je er op een gegeven moment zo'n zin in / behoefte aan hebt dat je veel te veel pakt. Gebeurt mij veel te vaak namelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')