Goed dat je elke dag stept
heaven7! Ik heb geen idee of mijn billen verstevigd zijn door het steppen, ik voelde wel dat daar toch iets van spier zat. Bij het turnen hadden wij een oefening die misschien wel goed is: op handen en knieen zitten en dan met je been omhoog zwaaien. De eerste keer is het niet moeilijk, maar na een tijdje wil het niet meer zo goed.
De afgelopen tijd heb ik niet zoveel gesport hoor, ik had veel last van het weghalen van mijn verstandskiezen. Die drie weken niet sporten was duidelijk slecht voor mijn conditie. Ik ben nu weer even bezig, maar het trimmen gaat lang niet meer zo goed en ook het steppen was weer even zwaarder. Weer opbouwen nu dus.
Vind je het niet leuk om te dansen? Dat is ook goed voor je conditie. Slowen natuurlijk niet zo
![]()
, maar als je wat internsiever danst, verbrand je zeker veel calorieen. Muziek hard en bewegen maar!
![]()
Mooi dat er weer wat af is
Rozemieke. Eraf is eraf, ook al gaat het niet vreselijk snel.
![]()
Als je je niet goed voelt, gaat afvallen inderdaad niet zo makkelijk
sjak. Het zou handig zijn als dat Pilates wel kan met pfeiffer. Houd je ons op de hoogte hoe het gaat?
Een cadeautje voor mijn streefgewicht krijg ik van mijn vriend. Hij heeft namelijk beloofd een hele dag mee te gaan winkelen. Dan ga ik zomerkleren kopen en iets om te sporten, wat dat zit ook voor geen meter meer. En wat korte broeken en misschien nog een bikini.
NoT-YouR-MaN, ik neem meestal gewoon magere yoghurt, zonder suiker. Vers fruit erdoor in stukjes is lekker voor de afwisseling. Appel of aardbei of peer.
![]()
Suiker of zoetstof doe ik er niet door. In het begin is de smaak even wennen, maar nu is het erg lekker.
Ik voel me echt super gezond. Het is nog vroeg, maar ik heb al bijna anderhalf uur baantjes gezwommen. Dat was erg lang geleden, omdat ik nu moet werken op de tijden dat ik altijd ging. Nu dus maar de ochtend geprobeerd. Toen ik toch bij de kassa stond, heb ik maar meteen een zomer abonnement gekocht. Nu moet ik wel vaak gaan, anders is het zonde van het geld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*