abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19014229
Ik denk dat veel brood eten minder kwaad kan dan de honger waardoor je eetbuien zou kunnen krijgen.... maar das natuurlijk heel persoonlijk. Kijk gewoon eens bij overgewicht.nl wat zij aanraden... dan heb je meteen een mooie analyse van je eetpatroon.

Hier gaat alles goed, gisteren was ik vrijwilliger bij een triathlon, tijdwaarneming. Wat een sportievelingen zijn dat toch, maar het meeste respect had ik toch voor de mannen en vrouwen, soms ruim boven de 40, die het toch allemaal maar doen... 500 meter zwemmen, 20 kilometer fietsen en 5 kilometer lopen... of zelfs het dubbele daarvan!
Vooral de mensen die er helemaal doorheen zaten even extra aangemoedigd
Voor mij ook een goede motivatie om weer lekker door te trainen... ik heb wat mooie lichamen gezien daar, vooral van de mannen omdat er daar meer van waren.
pi_19026831
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:43 schreef Kyara het volgende:
Hallo allemaal,

Nog even een postje van mij naar aanleiding wat ik eerder in dit topic zei (streefgewicht bereikt, die laatste halve kilo die er niet af wilde).

Vanochtend stond ik op de weegschaal en die gaf aan: 61,5!!!!

moest ik toch even kwijt
Gefeliciteerd
Maar nu inderdaad de teugels NIET laten vieren, maar dit gewicht vasthouden.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_19028379
Ik wou dat ik iets fanatieker had gelijnd! Ik had namelijk verwacht dat ik pas in de zomer in bikini zou staan, is het morgen al! Ik zou namelijk gaan zeilen, gaat dat niet door, moest ik wat anders kiezen, weakborden dus. En het water is zo koud
pi_19029473
uhmmm Halloooo allemaal!!

ik zie dat ik niet meer in de lijst sta
maar ik doe nog steeds gewoon mee!!! tis all1 al weeer maanden
geleden dat ik op internet heb gezeten omdat ik het nu ontzettend druk heb...
maar ik doe nog wel gewoon mee
dus misschien kan iemand me in de lijst zetten want binnenkort zal ik weer meer
tijd hebben en weeer actief gaan posten!
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  maandag 10 mei 2004 @ 22:01:01 #80
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_19031474
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:44 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Maar nu inderdaad de teugels NIET laten vieren, maar dit gewicht vasthouden.
dat zal zeker niet gebeuren. Heb nu een goede, gezonde levensstijl die ik niet makkelijk meer zal laten varen en een gewicht dat bij die levensstijl past.
pi_19032842
quote:
Op maandag 10 mei 2004 20:59 schreef Shantee het volgende:
uhmmm Halloooo allemaal!!

welicht handig als je je actuele gegevens weer even bekend maakt.
pi_19038111
Veel plezier vandaag MaRySe! En welkom terug Shantee

Ik snap er niks van, ik ben nu heel netjes aan het sporten en goed aan het eten, en ik kijk net stiekem even op de weegschaal en alles wat ik vanaf vorige woensdag ben afgevallen zit er weer aan? Kan ook een stuip van de weegschaal zijn, maar ik heb opeens geen zin meer in weegdag morgen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_19039875
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 06:52 schreef imago het volgende:
Veel plezier vandaag MaRySe! En welkom terug Shantee

Ik snap er niks van, ik ben nu heel netjes aan het sporten en goed aan het eten, en ik kijk net stiekem even op de weegschaal en alles wat ik vanaf vorige woensdag ben afgevallen zit er weer aan? Kan ook een stuip van de weegschaal zijn, maar ik heb opeens geen zin meer in weegdag morgen
Ach dat kan per week best wat schommelen... als de algemene tendens (zeg maar per maand) maar neerwaarts is is het goed.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_19043965
Ik ben echt blij dat ik thuis geen weegschaal heb. Anders zou ik ook te vaak op dat ding staan. Ik ben 2 dagen per week bij mijn ouders en dan sta ik er ook gelijk 2 keer op. En dan schommelt heb ik dan ook. Kan ook zijn omdat je goed aan het sporten weer iets meer spier hebt.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 20:12:14 #85
92730 Aquarelle
Als een vis in het water
pi_19054384
quote:
Op maandag 10 mei 2004 20:59 schreef Shantee het volgende:
Misschien kun je even je regeltje opnieuw posten dan Shantee, dat is makkelijker dan al die topics doorzoeken wat je gegevens ook alweer waren

Ik heb het moeilijk, ik zit in mijn pms week en dan kan ik de hele dag wel eten. Heel frustrerend. Ik heb me er toch van weerhouden ongezond te eten, maar daarna stiekem toch nog aan de kroepoek gezeten. gelukkig heb ik verder weinig ongezonds in huis
pi_19054724
Haaii!!
uhmm jaa sorry ff vergeten mn gegevens nog een x door te geven

Shantee (1.73)(?)was 70 kg, weegt nu 68, en wil graag onder de 60 wegen -2

t klopt all1 niet helemaal aangezien 70 kg niet mn hoogste gewicht ooit is, maar wel het gewicht dat ik had toen ik me hier aanmeldde... en mn BMI weet ik niet meer en die ene site waarop je t kan berekenen reageert niet.
Maarre ik heb t deze komende week nog erg druk maar binnenkort heb ik weer meer vrije tijd en zal ik hier weer vaker te vinden zijn
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:37:19 #87
92730 Aquarelle
Als een vis in het water
pi_19058481
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 20:25 schreef Shantee het volgende:
Haaii!!
uhmm jaa sorry ff vergeten mn gegevens nog een x door te geven

Shantee (1.73)(?)was 70 kg, weegt nu 68, en wil graag onder de 60 wegen -2

en mn BMI weet ik niet meer en die ene site waarop je t kan berekenen reageert niet.
Je BMI is 22,7
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:14:49 #88
92730 Aquarelle
Als een vis in het water
pi_19065207
Woensdag weegdag, ik ben deze week niks bijgekomen en niets afgevallen. Hoop maar niet dat het nu al stagneert, en dat volgende week de lijn gewoon weer doorzet de goede kant op.
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:18:42 #89
92730 Aquarelle
Als een vis in het water
pi_19065254
Uhm Babbelzz, is het misschien mogelijk dat je je update-post nog edit zodat de update niet meer als quote staat, ik kan m namelijk niet nogmaals quoten. Het kost me zo veel meer werk dan als ik die van jou kan quoten en aanpassen met de veranderingen van deze week .
pi_19065317
0,9 eraf! Heb deze week zelfs de 65,5 al eens voorbij zien komen, maar de weegschaal zei vanochtend:

Imago (1,76) (20.7) was 68,3 kg, is nu 65,7 kg en wil graag 63,0 kg wegen. -2,6
  woensdag 12 mei 2004 @ 10:19:46 #91
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19066198
Mijn zomerstreefdoel is gisteren tot mijn grote verbazing al bereikt..
Ik weeg nu nog 'maar' 86 kg! ik merk dat ik lichtelijk een anorexia-patient aan het worden ben, dus ik ga vrolijk door
Er kan nog altijd meer van af
Ik hou jullie wel van op de hoogte ..

p.s.
Ik wil niet flauw doen maar dit is al de 3de topic waar jullie mij niet hebben genoemd in de starttopic. Wat gaan jullie dit keer verzinnen?
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_19066685
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:19 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Mijn zomerstreefdoel is gisteren tot mijn grote verbazing al bereikt..
Ik weeg nu nog 'maar' 86 kg! ik merk dat ik lichtelijk een anorexia-patient aan het worden ben, dus ik ga vrolijk door
Er kan nog altijd meer van af
Ik hou jullie wel van op de hoogte ..

p.s.
Ik wil niet flauw doen maar dit is al de 3de topic waar jullie mij niet hebben genoemd in de starttopic. Wat gaan jullie dit keer verzinnen?
Wat zijn je gegevens dan? Als je gewoon een keertje zelf zo'n regeltje post met naam, lengte, bmii, startgewicht, huidige gewicht en hoeveel je dus al kwijt ben, dan kan dat er gewoon bij natuurlijk
pi_19075111
Not_your_man (1m85) (25,4) was 97 kg is nu 87 kg en wil graag 85 kg wegen -10

De gegevens van Not_Your_Man.
Hij zat nog bij ons in het topic.

Nu met een gewicht van 86 kg. kom ik op een BMI van 25.1

Ik weet niet of hij met uitzondering er al bij mag.
pi_19076372
86.5 kg ben ik nu het gaat wel steeds langzamer heb ik gemerkt maar het gaat vooruit
i love girls. girls do you love me???
pi_19076503
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:12 schreef jolene het volgende:
Not_your_man (1m85) (25,4) was 97 kg is nu 87 kg en wil graag 85 kg wegen -10

De gegevens van Not_Your_Man.
Hij zat nog bij ons in het topic.

Nu met een gewicht van 86 kg. kom ik op een BMI van 25.1

Ik weet niet of hij met uitzondering er al bij mag.
Oh daardoor komt het! Hij hoort hier gewoon niet

Nee mij maakt het niks uit, volgens mij hebben we geen grote baas die bepaalt wat de uitzonderingen zijn. een BMI van 25,4 vind ik wel wat aan de hoge kant voor dit topic, maar nu het 25,1 is zit ie er zo dichtbij Mij maakt het niks uit!

Net weer lekker gesport. Ik heb er nooit zin in maar achteraf is het zo lekker!
pi_19120935
Poeh, in de vakantie was ik weer 2 kilo aangekomen, dus ik voelde me echt miserabel. Maar gelukkig is dat er na nog geen week in mijn oude 'eetritme' echt weer afgevlogen. En zelf nog ietsje meer. Ik weeg nu 64,6. Nog 4,6 kilo te gaan.. Nog best veel, maar ik ben in ieder geval al over de helft en zonder pillen of poeders.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 12:52:26 #97
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19121661
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 17:07 schreef imago het volgende:

[..]

Oh daardoor komt het! Hij hoort hier gewoon niet

Nee mij maakt het niks uit, volgens mij hebben we geen grote baas die bepaalt wat de uitzonderingen zijn. een BMI van 25,4 vind ik wel wat aan de hoge kant voor dit topic, maar nu het 25,1 is zit ie er zo dichtbij Mij maakt het niks uit!
Aan de hoge kant? Man het is een topic vol met dikkertjes en je durft tegen mij te zeggen dat ik aan de hoge kant zit? Dat BMI zonder mijn taille berekenen zegt weinig. Ik ken genoeg mannen van mijn lengte die zwaarder wegen dan ik maar zeker niet meer dan 10% vet aan hun lichaam hebben. Denk je nou echt dat BMI voor hen interessant is? (jullie vergeten mijn fitness verleden er bij te betrekken).

p.s.
zo graag wil ik er ook niet bij overigens .. het is mij om het even ..
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_19122079
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:52 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Aan de hoge kant? Man het is een topic vol met dikkertjes en je durft tegen mij te zeggen dat ik aan de hoge kant zit? Dat BMI zonder mijn taille berekenen zegt weinig. Ik ken genoeg mannen van mijn lengte die zwaarder wegen dan ik maar zeker niet meer dan 10% vet aan hun lichaam hebben. Denk je nou echt dat BMI voor hen interessant is? (jullie vergeten mijn fitness verleden er bij te betrekken).
Nou nou! Adem in en adem uit...

Ze bedoelt het goed hoor dus dan hoef je niet zo te reageren.
Dit topic is bedoeld voor mensen met een BMI tussen 18,5 en 25. Mensen met gezond gewicht die iets willen afvallen. ZIjn dat dikkertjes dan???
Het Dieettopic is bedoeld voor mensen met een BMI hoger dan 25. Aan vetpercentages wordt hier niet aan gedaan omdat niet iedereen dat opmeet.

Relax dus
pi_19122270
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:52 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

p.s.
zo graag wil ik er ook niet bij overigens .. het is mij om het even ..
Tjeemig, kun je de knipogen niet onder scheiden.
Gut, omdat jij in ene hier poste heb ik alles hierheen gezet.
Omdat je bij ons nog in de lijst stond.
pi_19127405
Hallo weer allemaal!

Ik heb een stepapparaatje bij blokker gekocht Met van die elastieken eraan om ook je armen te trainen voor 39,95. Maar ik wilde even vragen hoelang (of hoeveel) je nu eigenlijk moet steppen om een beetje resultaat te gaan zien/merken tijdens het afvallen.
Ik heb het met name gekocht om de boel achter, bovenbenen en billen wat te verstevigen en het wat mooier te krijgen zeg maar. Is dit wel mogelijk met zo'n ding?
Ik geloof dat YPPY ook stept he? Hoeveel of hoelang doe jij er/het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')