Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 mei 2004 22:43 schreef Kyara het volgende:
Hallo allemaal,
Nog even een postje van mij naar aanleiding wat ik eerder in dit topic zei (streefgewicht bereikt, die laatste halve kilo die er niet af wilde).
Vanochtend stond ik op de weegschaal en die gaf aan: 61,5!!!!
moest ik toch even kwijt
dat zal zeker niet gebeuren. Heb nu een goede, gezonde levensstijl die ik niet makkelijk meer zal laten varen en een gewicht dat bij die levensstijl past.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:44 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Maar nu inderdaad de teugels NIET laten vieren, maar dit gewicht vasthouden.
welicht handig als je je actuele gegevens weer even bekend maakt.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:59 schreef Shantee het volgende:
uhmmm Halloooo allemaal!!
ik zie dat ik niet meer in de lijst sta![]()
maar ik doe nog steeds gewoon mee!!! tis all1 al weeer maanden
geleden dat ik op internet heb gezeten omdat ik het nu ontzettend druk heb...
maar ik doe nog wel gewoon mee![]()
dus misschien kan iemand me in de lijst zetten want binnenkort zal ik weer meer
tijd hebben en weeer actief gaan posten!
Ach dat kan per week best wat schommelen... als de algemene tendens (zeg maar per maand) maar neerwaarts is is het goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 06:52 schreef imago het volgende:
Veel plezier vandaag MaRySe! En welkom terug Shantee
Ik snap er niks van, ik ben nu heel netjes aan het sporten en goed aan het eten, en ik kijk net stiekem even op de weegschaal en alles wat ik vanaf vorige woensdag ben afgevallen zit er weer aan?Kan ook een stuip van de weegschaal zijn, maar ik heb opeens geen zin meer in weegdag morgen
Misschien kun je even je regeltje opnieuw posten dan Shantee, dat is makkelijker dan al die topics doorzoeken wat je gegevens ook alweer warenquote:Op maandag 10 mei 2004 20:59 schreef Shantee het volgende:
ik zie dat ik niet meer in de lijst sta![]()
maar ik doe nog steeds gewoon mee!!! tis all1 al weeer maanden
geleden dat ik op internet heb gezeten omdat ik het nu ontzettend druk heb...
maar ik doe nog wel gewoon mee![]()
dus misschien kan iemand me in de lijst zetten want binnenkort zal ik weer meer
tijd hebben en weeer actief gaan posten!
Je BMI is 22,7quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:25 schreef Shantee het volgende:
Haaii!!
uhmm jaa sorry ff vergeten mn gegevens nog een x door te geven
Shantee (1.73)(?)was 70 kg, weegt nu 68, en wil graag onder de 60 wegen -2
en mn BMI weet ik niet meer en die ene site waarop je t kan berekenen reageert niet.
Wat zijn je gegevens dan? Als je gewoon een keertje zelf zo'n regeltje post met naam, lengte, bmii, startgewicht, huidige gewicht en hoeveel je dus al kwijt ben, dan kan dat er gewoon bij natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:19 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Mijn zomerstreefdoel is gisteren tot mijn grote verbazing al bereikt..![]()
![]()
Ik weeg nu nog 'maar' 86 kg! ik merk dat ik lichtelijk een anorexia-patient aan het worden ben, dus ik ga vrolijk door
Er kan nog altijd meer van af
Ik hou jullie wel van op de hoogte ..
p.s.
Ik wil niet flauw doen maar dit is al de 3de topic waar jullie mij niet hebben genoemd in de starttopic. Wat gaan jullie dit keer verzinnen?
Oh daardoor komt het! Hij hoort hier gewoon nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:12 schreef jolene het volgende:
Not_your_man (1m85) (25,4) was 97 kg is nu 87 kg en wil graag 85 kg wegen -10
De gegevens van Not_Your_Man.
Hij zat nog bij ons in het topic.
Nu met een gewicht van 86 kg. kom ik op een BMI van 25.1
Ik weet niet of hij met uitzondering er al bij mag.
Aan de hoge kant? Man het is een topic vol met dikkertjes en je durft tegen mij te zeggen dat ik aan de hoge kant zit? Dat BMI zonder mijn taille berekenen zegt weinig. Ik ken genoeg mannen van mijn lengte die zwaarder wegen dan ik maar zeker niet meer dan 10% vet aan hun lichaam hebben. Denk je nou echt dat BMI voor hen interessant is? (jullie vergeten mijn fitness verleden er bij te betrekken).quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:07 schreef imago het volgende:
[..]
Oh daardoor komt het! Hij hoort hier gewoon niet![]()
Nee mij maakt het niks uit, volgens mij hebben we geen grote baas die bepaalt wat de uitzonderingen zijn. een BMI van 25,4 vind ik wel wat aan de hoge kant voor dit topic, maar nu het 25,1 is zit ie er zo dichtbijMij maakt het niks uit!
Nou nou! Adem in en adem uit...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:52 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Aan de hoge kant? Man het is een topic vol met dikkertjes en je durft tegen mij te zeggen dat ik aan de hoge kant zit? Dat BMI zonder mijn taille berekenen zegt weinig. Ik ken genoeg mannen van mijn lengte die zwaarder wegen dan ik maar zeker niet meer dan 10% vet aan hun lichaam hebben. Denk je nou echt dat BMI voor hen interessant is? (jullie vergeten mijn fitness verleden er bij te betrekken).
Tjeemig, kun je de knipogen niet onder scheiden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:52 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Aan de hoge kant? Man het is een topic vol met dikkertjes en je durft tegen mij te zeggen dat ik aan de hoge kant zit? Dat BMI zonder mijn taille berekenen zegt weinig. Ik ken genoeg mannen van mijn lengte die zwaarder wegen dan ik maar zeker niet meer dan 10% vet aan hun lichaam hebben. Denk je nou echt dat BMI voor hen interessant is? (jullie vergeten mijn fitness verleden er bij te betrekken).
p.s.
zo graag wil ik er ook niet bij overigens .. het is mij om het even ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |