abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18916388
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:42 schreef Aquarelle het volgende:
Een Kitkat omdat je nog zo'n trek hebt Maryse? Ik heb niet het idee dat die dingen helpen tegen honger. Ik greep eerder naar een gevulde koek oid, maar ook dat is niet gezond. Ik probeer nu naar een appel, om als je wilt dat het wat meer vult een banaan te grijpen voor de trek tussendoor. Of dingen als ontbijtkoek of eierkoek. Zitten weinig vetten en suikers in en zijn gewoon wat gezonder dan bijvoorbeeld chocola. En op tijd avond te eten scheelt bij mij ook heel veel.
Gisteravond zag ik toevallig bij Dr.Phil (het ging over iets heel anders hoor, maar ik denk dat het voor veel dingen geldt) dat je een slechte gewoonte moet vervangen door een betere gewoonte. Vond ik zo treffend. Je kunt niet opeens 'stoppen' met een slechte gewoonte, ik ben een paar jaar geleden gestopt met roken en inderdaad meer gaan eten, omdat dat het roken deels vervangt. En nu moet ik met dat eten aan de slag. Maar dat betekent niet dat ik niet meer tussendoor iets mag eten en alléén maar 'konijnenvoer' mag eten, dat houd ik toch niet vol. Het beste kan ik die grepen naar lekkers vervangen door grepen naar iets gezonder maar toch ook nog lekker, zoals dus fruit of vetarme koeken. En zo nu en dan een chipje of een stuk chocola wil ik mezelf ook niet ontzeggen, maar niet meer in de mate en de frequentie waarin ik het at!!

Ik voel me eigenlijk ook veel beter als ik gezonder eet
Nou.. meer omdat ik denk van even wat in mn mond stoppen en kitkat heeft zo een lekkere smaak. Of ik loop gewoon gedachtenloos naar beneden en trek de koelkast open en kijk dan en denk dan van ja doe maar de kitkat. Best wel storend want altijd als ik in de keuken (Heb open keuken) ben dan moet ik gelijk even wat eten. En ja er naast ligt een fruitschaal, maar dat geeft niet echt hetzelfde gevoel als een kitkat.
Maar ik heb al wat alternatieve dingentjes gevonden, een cracker met een soort prutje, huttenkase of zo? Of een bord met tomaat, en mozerella en basilicum. Van die dingen die ik nooit had verwacht aan te raken Dat is ook wel fijn een beetje afwisseling, ik dacht namelijk dat ik alleen pindakaas, nutella, duopenotti, vlokken, hagelsag en kaas luste. Nu zit daar al kipfile, ham, slankie en kwark voor op brood bij. En die zoete dingen eet ik nu natuurlijk niet meer. Nou ja.. Soms wel
Dus.. Ik kom er wel.. Ooit.. Alleen heb ik op feestjes een beetje een dubbelgevoel. Dan zitten we met zn alle om 2 uur 's nachts een feestje te bouwen, met het nodige bier etc. En dan vind ik het ook zo saai om alleen op worteltjes sap te leven en dan tank ik me toch maar vol. Ik ben tenslotte 16 en dan zijn dat soort dingen nog heel exciting en zo.. _
Maar ja, genoeg over mij! Ik had ook dat stukje van Dr. Phill gezien. Ik denk dat water drinken en kauwgum kauwen mijn nieuwe alternatief wordt, zat er gister ook al over na te denken.. ! Of wat meer dingen ondernemen (Huiswerk maken gaat niet, daar MOET ik op de een of andere manier bij eten. Heel veel.) Gewoon een beetje buiten slenteren en zo, een beetje voetballen op het schoolpleintje achter me.. (Ik bedenk me net eigenlijk dat ik nooit zo vaak raakvlakken (lijnen) heb of om ga met niet leeftijds genoten, en dat jullie misschien wel
kinderen hebben? Of wat dan ook.. En dat ik nog leuk ga buitenspelen.. Maar dat ik dat nu helemaal niet door heb omdat het allemaal zo lekker anoniem is. Best vreemd eigenlijk.)
Ehm.. Ja dat was weer een niet samenhangend verhaal van mij.
pi_18917647
Whow Maryse nu laat je me oud voelen. Ben ook pas 22. Of is dat al oud?? En zover ik weet lopen er nog geen kinderen van me rond. Ken wel het gevoel met uit gaan. Iedereen aan de alcohol en je weet dat alcohol echt dikmakend is maar toch is de verleiding groot. Ik ben gelukkig niet zon drankorgel, maar ik als ik drink doe ik het niet of in een keer goed. En als ik bv mixjes neem, met colalight ofzo. Ik weet het het is dan schijngezond maar toch iets minder ongezond dan met gewone cola. En bier vind ik gelukkig vies dus een bierbuik zal ik niet krijgen. Wat ik tegenwoordig nooit meer doe en vroeger nog wel eens deed is na het uitgaan eten. Volgens mij is dat super dikmakend want het is meestal vet eten en je kunt net zo goed gelijk gaan slapen. Voel je ook niet meer dat je trek hebt.

Voor de rest gaat het na vorige week een dipje het afvallen weer helemaal goed. Krijg nu het gevoel dat je verschil gaat zien. Mijn buikje is echt helemaal wel. Er zit nog wel veel vet, maar het is nu plat vet. Ben dus helemaal blij. Ben benieuwd wat de weegschaal zaterdag aan gaat geven.
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:10:58 #53
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18925448
Hoi allemaal, ik snap niet echt wat ik verkeerd doe, maar ik val gewoon niets af.
Ik ben nu al 2 maanden bezig en ik snoep bijna helemaal niet meer, ik ben minimaal 3 keer in de week intensief gaan sporten.. alleen geen resultaat. Ik heb eigenlijk nu een beetje het idee dat ik net zo goed gewoon door kan gaan net als voorheen, omdat het toch niet veel uitmaakt. Ja, de huidige lifestyle is ongetwijfeld gezonder, maar verder niet echt effectief.

Ik ben in januari begonnen met andere medicijnen en toen dus ook binnen no time 6 kilo aangekomen. Ik dacht eerst dat het door de vakantie kwam, maar ook na de vakantie bleef ik aankomen en nu zit ik een beetje vast op dit gewicht. Ik ben beetje radeloos eigenlijk en ga dit volgende week ook met m'n arts bespreken, want waar ik het meest van baal is dat ik gewoon al m'n kleding niet meer pas en nieuwe kopen vind ik ook niet echt een optie, omdat ik niet van plan ben om zo te blijven.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_18925596
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:34 schreef MaRySe het volgende:

Nou.. meer omdat ik denk van even wat in mn mond stoppen en kitkat heeft zo een lekkere smaak. Of ik loop gewoon gedachtenloos naar beneden en trek de koelkast open en kijk dan en denk dan van ja doe maar de kitkat. Best wel storend want altijd als ik in de keuken (Heb open keuken) ben dan moet ik gelijk even wat eten. En ja er naast ligt een fruitschaal, maar dat geeft niet echt hetzelfde gevoel als een kitkat.
Maar ik heb al wat alternatieve dingentjes gevonden, een cracker met een soort prutje, huttenkase of zo? Of een bord met tomaat, en mozerella en basilicum. Van die dingen die ik nooit had verwacht aan te raken Dat is ook wel fijn een beetje afwisseling, ik dacht namelijk dat ik alleen pindakaas, nutella, duopenotti, vlokken, hagelsag en kaas luste. Nu zit daar al kipfile, ham, slankie en kwark voor op brood bij.
Dit heb ik ook wel ja. Doordat je bepaalde dingen niet meer "mag" ga je andere dingen proberen en kom je erachter dat die ook best lekker zijn
quote:
(Ik bedenk me net eigenlijk dat ik nooit zo vaak raakvlakken (lijnen) heb of om ga met niet leeftijds genoten, en dat jullie misschien wel
kinderen hebben?
Hehehe nee hoor ik ben ook pas 20. God verhoede dat er ergens een klein Känsterletje rondloopt
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_18925844
Nou ik ben weer een halve kilo kwijt... en dat nog terwijl ik 't idee had dat ik was aangekomen. Een riem die twee weken geleden niet meer paste (d.w.z hij was te wijd), past nu opeens weer wel, maar ik weeg wel minder
Misschien spiergroei?

Hoe dan ook, Känsterle (1,83) (20) was 75 kg is nu 67 -8.
Maar ik blijf gvd zo'n vetlaagje op m'n buik hebben - het is wel minder, maar dit is blijkbaar het laatste wat weggaat, terwijl ik 't juist 't belangrijkste vind

Ik ben nu al meer afgevallen dan ik ooit had gedacht... maar ik eet gewoon goed en heb weinig moeite het vol te houden... ik ben benieuwd op welk gewicht het zich "stabiliseert".

Ik wil overigens best een keer een update doen, maar ik weet bijna zeker dat ik 't vergeet... dus iemand moet wel wel helpen herinneren
pi_18935442
Qarinx ik wil me niet met je zaken bemoeien, maar wat voor medicijnen zijn dat dan? En wat eet je op een dag behalve dat je niet snoept?
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:29:23 #57
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18941670
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:43 schreef Snuusje het volgende:
Qarinx ik wil me niet met je zaken bemoeien, maar wat voor medicijnen zijn dat dan? En wat eet je op een dag behalve dat je niet snoept?
Salofalk, voor darmziekte. Het staat ook niet in de bijwerkingen dat het een toename in gewicht kan veroorzaken, maar ik ben wel flink aangekomen sinds ik het slik en sindsdien ben ik alleen maar minder gaan snoepen en gezonder gaan eten.

Eetpatroon ongeveer:
Ontbijt:
4 meergranen sneetjes brood, waarvan dan 1 met jam light/appelstroop en dan doe ik er dus een boterham bovenop. 1 met of Philadelphia light smeerkaas/jonge kaas + light verkeerd. Kop koffie verkeerd.

Lunch:
Vaak gelijk aan ontbijt

Mogelijke tussendoortjes:
Magere yoghurt met fruit door staafmixer, ontbijtkoek, liga, grote mok koffie met halfvolle melk, krentebollen.

Avondeten:
Meestal wat pot schaft, kan dus van alles zijn. Pasta, vlees, groente, aardappels. Bak alles in olijfolie of in de oven.

Sport: minstens 3 keer in de week een uur BODY PUMP, COMBAT of STEPS en daar waar ik kan doe ik 2 uur achterelkaar. Meestal dus eerst PUMP en daarna voor conditie COMBAT of STEPS.

Water: probeer wel dagelijks anderhalf liter water te drinken.

Soms wil het wel voorkomen dat ik pistoletje eet met kaas ipv meergranenbrood of een keer eens hagelslag neem, maar dat moet toch kunnen?

Anyway, ik vraag me af waarin ik moet beperken.... Ik snap er in ieder geval niets van, want in februari ben ik pas begonnen met sporten en 2 maanden geleden ofzo gestopt met extreem snoepen (=zak moet leeg).

[ Bericht 0% gewijzigd door Qarinx op 07-05-2004 10:05:43 ]
pi_18948474
Hehe, weer een beetje massa verloren:

Rozemieke (1,71) (23,3) was 71,0 kg, is nu 68,0 kg en wil graag 65 kg wegen. -3
Een blad valt op de aarde. Een stille kus.
pi_18948692
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:29 schreef Qarinx het volgende:
Ontbijt:
4 meergranen sneetjes brood, waarvan dan 1 met jam light/appelstroop en dan doe ik er dus een boterham bovenop. 1 met of Philadelphia light smeerkaas/jonge kaas + light verkeerd. Kop koffie verkeerd.

Lunch:
Vaak gelijk aan ontbijt

Tussendoor:
Magere yoghurt met fruit door staafmixer, ontbijtkoek, liga, grote mok koffie met halfvolle melk, krentebollen.

Avondeten:
Meestal wat pot schaft, kan dus van alles zijn. Pasta, vlees, groente, aardappels. Bak alles in olijfolie of in de oven.

Sport: minstens 3 keer in de week een uur BODY PUMP, COMBAT of STEPS en daar waar ik kan doe ik 2 uur achterelkaar. Meestal dus eerst PUMP en daarna voor conditie COMBAT of STEPS.

Soms wil het wel voorkomen dat ik pistoletje eet met kaas ipv meergranenbrood of een keer eens hagelslag neem, maar dat moet toch kunnen?
Je eet best veel voor iemand die wil afvallen hoor. Ik (uit het andere dieettopic ) eet minder.
In de ochtend eet ik twee volkoren boterhammen en dan eet ik een appel tussendoor.
In de middag eet ik drie volkoren boterhammen en drink ik er een glas halfvolle melk bij. Rond 16.00 eet ik dan nog een banaan als ik op mijn werk zit.

Krentenbollen en liga's probeer ik te vermijden als ik op mijn werk zit. Als ik bezig ben met een lange fiets/wandeltocht dan neem ik wel weer een krentenbol / sultana mee voor de energieboost.
Savonds eet ik ook wat de pot schaft en dan dus met mate eten. Het toetje (meestal magere yoghurt met vruchten) eet ik soms later op de avond op.

Drie keer in de week sporten is op zich wel oke hoor.
Kortom: iets minder proberen te eten. Je hoeft niet ineens te gaan minderen maar stukje bij beetje. Gebruik hierbij de site van overgewicht.nl om te zien wat er allemaal in producten zit.

Zo moet het wel lukken!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 10:05:06 #60
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18949345
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 09:20 schreef Pandorah het volgende:
Je eet best veel voor iemand die wil afvallen hoor. Ik (uit het andere dieettopic ) eet minder.
In de ochtend eet ik twee volkoren boterhammen en dan eet ik een appel tussendoor.
In de middag eet ik drie volkoren boterhammen en drink ik er een glas halfvolle melk bij. Rond 16.00 eet ik dan nog een banaan als ik op mijn werk zit.
Ow trouwens, wat ik als tussendoor aangaf zijn voorbeelden van wat ik mogelijk tussendoor zou kunnen eten, anders is het wel heel veel tussendoor op één dag

Maar in principe moet je toch ook wel 8 sneetjes brood eten op een dag?
pi_18950043
Ik kom zeker niet aan 8 sneetjes brood per dag, maar ik hou dan ook niet van brood. Misschien kun je iets anders broodbeleg proberen. Volgens mij is Philadelphia light nog steeds behoorlijk vet. Je zou bv slankie of paturain light kunnen proberen. En misschien is het wat om ipv 4 boterhammen bij ontbijt en lunch er 2 te nemen en daarnaast iets van fruit of groenten. Dat vult wel maar zit niet zoveel in.
Zelf heb ik gemerkt, als mijn avond eten 3 of 4 maal in de week niet echt gezond is, ik niet afval.(ik bedoel niet dat ik dan pizza of patat eet) Ik kom dan ook niet aan maar er gaat niets af. Misschien kun je daar nog iets beter op letten. Bv geen kaas in gerecht, geen jus nemen, proberen zo min mogelijk te bakken en er niet zoveel van eten, maar wel weer zoveel dat je 's avonds niet naar iets ongezonds grijpt.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 10:54:27 #62
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_18950249
Ik zou ook niet weten waar ik 8 boterhammen per dag moet laten. Ik krijg voldoende energie uit 4 per dag. Misschien zou je inderdaad de hoeveelheid brood kunnen afbouwen.

Ik hoorde trouwens van een dietist dat 1 broodje gelijk staat aan 2 boterhammen. Dus als je een broodje eet, mag je er daar dus maar 1 van.
pi_18952990
Hangt er nogal vanaf hoeveel energie je verbruikt, natuurlijk. Als Qarinx veel sport is het logisch dat ze meer boterhammen nodig heeft dan iemand die dat niet doet. Een kennis die semi-professioneel wielrent eet elke avond twee warme maaltijden en is toch dun. Je kunt dus niet zeggen "je eet wel veel voor iemand die wil afvallen".

Qarinx misschien val je niet af, maar word je wel strakker. Bij het sporten zet je vet om in spieren, en spieren zijn zwaarder dan vet. Kijk dus niet per se naar de kilo's, maar kijk in de spiegel of het je bevalt wat je ziet. Zo nee, dan sport je misschien toch te weinig in verhouding tot wat je eet.
pi_18958361
8 boterhammen per dag vind ik op zich niet zo enorm veel, dat ligt ook aan het beleg en wat je verder de rest van de dag eet. Ik zou het in ieder geval niet uithouden op 4 boterhammen tot het avondeten, dan moeten er echt wel (gezonde) tussendoortjes bij. En of je nou een liga en een banaan eet, of een extra boterham maakt dan toch niet zoveel uit?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_18959475
Mijn dieet bestaat uit 8 boterhammen per dag met beleg naar keuze (ik doe meestal kaas, pindakaas, appelstroop, tosti maken, sandwichspread).
Verder 2 stuks fruit, en een vitaminenpil.
Levert tussen de 1000-1200 kcal op.
Ik weet dat je zo niet alle voedingsstoffen binnenkrijgt, maar ik doe het ook niet maanden achter elkaar.

Het is ook een makkelijk dieet voor op je werk...en het is supergoedkoop.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:38:54 #66
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18960437
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn dieet bestaat uit 8 boterhammen per dag met beleg naar keuze (ik doe meestal kaas, pindakaas, appelstroop, tosti maken, sandwichspread).
Verder 2 stuks fruit, en een vitaminenpil.
Levert tussen de 1000-1200 kcal op.
Ik weet dat je zo niet alle voedingsstoffen binnenkrijgt, maar ik doe het ook niet maanden achter elkaar.

Het is ook een makkelijk dieet voor op je werk...en het is supergoedkoop.
Geen avondeten?

Overigens doe ik altijd op 1 boterham beleg en de andere leg ik er droog op.
pi_18961719
@Qarinx
De hoeveelheid die je eet denk ik niet dat wat mis mee is... Hangt er ook vanaf wat je voor je begon te lijnen at en of je je eetpatroon nu je aan het lijnen bent hebt aangepast en gezonder gemaakt...
En het kan idd ook zijn dat je strakker wordt ipv afvalt, zoals al gezegd is... Misschien eens een idee om je op te meten en dat te doen ipv te wegen?

En het kan idd zijn dat het door de medicatie komt die je moet nemen dat je stil blijft staan, maar dat kan de dokter je eerder vertellen dan wij... misschien dat hij ook een alternatief heeft voor die medicatie wat die bijwerking niet heeft?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it...
pi_18964889
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 18:38 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Geen avondeten?

Overigens doe ik altijd op 1 boterham beleg en de andere leg ik er droog op.
Ja duh
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:42:46 #69
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18966232
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:41 schreef Kaensterle het volgende:
Ja duh
Nou alleen 8 boterhammen en geen warme maaltijd?
pi_18967394
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 22:42 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Nou alleen 8 boterhammen en geen warme maaltijd?
Nee geen warme maaltijd, van 8 boterhammen en warme maaltijd val je niks af!
pi_18974373
Mijn update

Snuusje (1m73) (23.7) was 78 kg, is nu 71.0 kg en wil graag 65 kg wegen -7,0

Is dus weer 0,9 kilo af. Als ik deze week nog iets harder mijn best doe ga ik misschien volgende week naar 69,....
pi_18990625
quote:
De update van week 19

Aventura (1,69) (22,8) was 65 kg, is nu 63kg en wil graag 60 wegen. -2
Aquarelle (1,83) (22,7) was 79,0 kg, is nu 76,0 kg en wil graag 70,0 kg wegen. -3,0
Babbelzz (178) (24,1) was 89,9 is nu 78,2 en wil graag 69-70 wegen. -11,7
bubbub (1m98) (23,2) was 111,5 kg, is nu 91 kg en wil graag 90 kg wegen -20,5
Chayenn (1,80) (22,8) was 80,3 kg, is nu 74,0 ( 42,3% ) kg en wil graag 68,0 kg wegen -6,3
Confidential (1,64) (21,9) was 67,0 kg, is nu 58,8 kg en wil graag 59,0 kg wegen. -8,2
DaBuzzzzz (1,83) (26) was 89 kg, is nu 87.5 kg en wil graag 81 kg wegen. 1.5
Elanor (1,70) (23,4) was 67,7 kg, is nu 67,7 kg, en wil graag 65 kg wegen. -0
elle_driver (1.80) (20) was 65 kg, is nu 64.6 kg, en wil graag 60 kg wegen. -0.4
Hagedis (1,96) (22,1) was 85 kg, is nu 85 kg en wil graag 80 kg wegen. -0
Heaven7 (1,74) (21,5) was 70 kg, is nu 65 kg en wil graag 60 kg wegen. -5,0
Imago (1,76) (21,5) was 68,3 kg, is nu 66,6 kg en wil graag 63,0 kg wegen. -1,7
Indus (1,80) (20,3) was 69,7 kg, is nu 64.2 kg en wil graag 63,0 kg wegen. -5.5
Känsterle (1,83) (20) was 75 kg is nu 67 -8
Koenus (1m87) (24,9) was 96 kg, is nu 87 kg en wil graag 75 kg wegen -9
Kroeltroel (1,83) (24,5) was 90,0 kg, is nu 82 kg en wil graag 73,0 kg wegen. -8,0
Maryse (1,74) (22) was 71,0 kg, is nu 67,0kg en wil graag 60,0 kg wegen. -4,0
miss_cee (1,68) (24.9) is nu 70,4 kg en wil graag 56,5 kg wegen.
Naamah (1,75) (24,5) was 83 kg, is nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen. -8,0
Pauline (1,70) (22,6) was 70,0 kg, is nu 65,2 kg en wil graag 60,0 kg wegen. -4,8
pinkkashmir (1,72) (22,9) was 68,8 kg is nu 67,6 kg wil graag 62 kg wegen -1,2
ps2noob (1m99) (22,8) was 109,0 kg, is nu 90,2 kg en wil graag onder de 85 kg wegen -18,8
Robbedoes (1.88) (24.2) woog 83 kilo, weegt nu 84 kilo, wil graag 90 kilo wegen. +1.0
Rozemieke (1,71) (23,3) was 71,0 kg, is nu 68 kg en wil graag 65 kg wegen. -3
Salem (1.82) (24.7) woog 84 kilo, weegt nu 81.7kilo, wil graag 74 kilo wegen. -2.3
Shark.Bait (1,92) (23,3) was 89,0 kg, is nu 86,0 kg en wil graag 81,0 kg wegen. -3,0
sjak (1.80) (24,1) was 79 kg, is nu 75,5 kg en wil graag 65 wegen. -3,5
Snuusje (1m73) (23.7) was 78 kg, is nu 71.0 kg en wil graag 65 kg wegen -7
Stip (1.68) (22,7) was 64 kg, nu 63,5 -0.5
texelonia (1,68) (21,6) was 64,0 kg, is nu 61,0kg en wil graag 58,0 kg wegen. -3,0
Together-Alone (1,91) (23,4) was 90 kg, weegt nu 84,5 kg, en wil graag 75 kg wegen -5,5
wendy-tje (1,60) (24,2) was 64,0 kg, is nu 62 kg en wil graag 58,0 kg wegen. -2,0
Yppy (1,72) (22,3) was 95,0 kg, is nu 66 kg en wil graag 65,0 kg wegen. -29
Yuki (1,81) (22,6) was 74,0 kg, is nu 71,2kg en wil graag 64,0 kg wegen. -2,8

Update:
Week 20: Aquarelle
Week 21: Naamah
Week 22: Wendy-tje
Week 23: Snuusje
Week 24: Maryse
Week 25: imago
Week 26: Yppy?
week 27:
week 28: Babbelzz
week: 29

Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.

Succes allemaal!
Zowwwww... altijd lastig als het topic vol geraakt is, ik merk dat ik het dan 'vergeet' te zoeken. ik werk altijd met de knop: my active topics...
maar alles is geupdate, voor mij geen veranderingen!

succes allemaal!
pi_18990992
Wat ik zie waneer ik me tussendoor stiekem weeg is ook alweer erg positief Ik ga weer de goede kant op!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 9 mei 2004 @ 22:43:47 #74
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_19006430
Hallo allemaal,

Nog even een postje van mij naar aanleiding wat ik eerder in dit topic zei (streefgewicht bereikt, die laatste halve kilo die er niet af wilde).

Vanochtend stond ik op de weegschaal en die gaf aan: 61,5!!!!

moest ik toch even kwijt
pi_19007178
Kyara goed dat je je streefgewicht hebt gehaald. Nu de volgende uitdaging, het gewicht houden. Ik ben zelf nog niet in de buurt van mijn streefgewicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')