Er zit er sinds kort eentje in Alkmaar, daar kom ik regelmatig. Ik ben vegetariër, dus ik neem alleen de Veggie Delight. Dus een andere dan die kan ik je niet aanraden want daar heb ik geen ervaring mee...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:36 schreef YPPY het volgende:
Waar zit Subways GWS? Zijn er nog broodjes die extra aan te raden zijn?
Je kunt ook een halve foot nemen, die zijn maar 15 cm lang...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:53 schreef Snuusje het volgende:
Ik wacht trouwens met smart tot er een Subways in Amsterdam komt. Toen ik in Amerika was heb ik daar ook gegeten en dat is erg lekker. Alleen die dingen zijn wel erg groot!
Iedere 3 uur eten zorgt er wel voor dat je blijft verbranden..quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:14 schreef heaven7 het volgende:
Maar MaRySe ik hoor en lees altijd dat je vlak voor het slapen gaan beter niks meer kunt eten, dat dat niet bevordelijk is voor het afvallen. Als ik dat ga beredeneren zou dat komen omdat je 's nachts niet veel verbrand en je lichaam de stoffen die in je maag zitten gaat opslaan![]()
Ik kan beter gaan slapen en morgenochtend dubbel genieten van een ontbijt(Hoewel ik 's morgens nooit honger heb).
Het schema is trouwens voor om de dag, zodat je ook steeds een dag rust hebt en je spieren zich kunnen herstellen.quote:Dag 1: 4 keer achter elkaar 1 min. wandelen en 2 minuten hardlopen.
Dag 2: 30 minuten in een hoog tempo wandelen.
Dag 3: 4 keer achter elkaar 1 min. wandelen en 2 minuten hardlopen.
Dag 4: 3 keer achter elkaar 2 min. wandelen en 3 minuten hardlopen.
Dag 5: 3 keer achter elkaar 1 min. wandelen en 4 min. hardlopen.
Dag 6: 3 keer achter elkaar 2 min. wandelen en 4 min. hardlopen.
Dag 7: 3 keer achter elkaar 1 min. Wandelen en 4 min. Hardlopen.
Dag 8: 2 keer achter elkaar 2 min. Wandelen en 6 min. Hardlopen.
Dag 9: 2 keer achter elkaar 1 min. Wandelen en 7 min. Hardlopen.
Dag 10: 2 Minuten wandelen en 10 minuten hardlopen
Dag 11: 2 keer achter elkaar 2 min. Wandelen en 8 min. Hardlopen.
Dag 12: 2 min. Wandelen en 12 min. Hardlopen.
Dag 13: 3 keer achter elkaar 7 min. hardlopen en 2 min. laag tempo wandelen.
Dag 14: 15 minuten hardlopen
Dag 15: 3 keer achter elkaar 8 min. Hardlopen en 2 min. Laag tempo wandelen.
Dag 16: 18 minuten hardlopen.
Dag 17: 3 keer achter elkaar 10 min. Hardlopen en 3 min. Laag tempo wandelen.
Dag 18: 20 minuten hardlopen
Dag 19: 3 keer achter elkaar 10 min. Hardlopen en 3 min. Laag tempo wandelen.
Dag 20: 25 minuten hardlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |