abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:50:39 #251
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_19592014
Hallo allemaal,

ik had mij eerst aangemeld bij: Fok! Dieettopic deel 42 ...
maar kreeg te horen dat dit d topic voor mij was
dus nogmaals:
ok, ik meld mij hierbij aan....
het heeft even geduurt, ik zag de topic al eerder langs komen, maar ik had en heb steeds het gevoel dat ik iets van mijzelf bloot geef, wat ik eigenlijk voor iedereen verborgen wil houden...
Ik heb officieel geen last van overgewicht, ben 1.75 en weeg ( de laatste keer dat ik op de weegschaal stond 67 kilo )
Voordat jullie meteen tot de conclusie komen, die hoort hier niet, laat mij eerst iets meer vertellen.
ik was altijd 55 kilo en na de geboorte van mijn zoontje heeft alles zich naar mijn borsten en vooral buik verplaatst!
Ondertussen heb ik een G 80 bh en een bijna even grote buik
Met leuke kleding kan ik het nog een beetje verhullen, voor de rest lijk ik slank, maar die buik.... die valt niet weg te werken...
Mijn buik is niet slap, maar gewoon vet en laatst zag ik op foto's die van achteren gemaakt zijn dat mijn kont bij mijn buik past... JOEPIE
I can resist everything except temptation.
  woensdag 2 juni 2004 @ 18:36:23 #252
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_19594497
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 19:36 schreef YPPY het volgende:

Waar zit Subways GWS? Zijn er nog broodjes die extra aan te raden zijn?
Er zit er sinds kort eentje in Alkmaar, daar kom ik regelmatig. Ik ben vegetariër, dus ik neem alleen de Veggie Delight. Dus een andere dan die kan ik je niet aanraden want daar heb ik geen ervaring mee...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_19596781
Welkom Oscar-Wilde. Is 55 kilo je streefgewicht? Dat is namelijk wel redelijk ligt, maar ik weet natuurlijk niet hoe je bouw is. Hoe ben je het van plan aan te gaan pakken?

pinkkashmir, gefeliciteerd met het behalen van je streef gewicht!!

Kittyme, je bent niet lichter als je ongesteld bent door het verliezen van bloed. Dat is maar een eierdopje. Wat ik hoor is het ook heel verschillend of mensen juist zwaarder zijn of lichter. Maar wat zou kunnen is dat je meer vocht vasthoudt voordat je ongesteld bent door hormoonveranderingen en dat je als je eenmaal ongesteld bent dit vocht weer verliest. Dan lijkt het dat je dus dat je bent afgevallen, maar ik weet niet zeker of dit zo is.

Ik heb deze week nu 1 keer gezwommen een uur achter elkaar en 2 keer gestept. Ben dus wel weer beter bezig dan de vorige 2 weken. Iedereen heeft het over pilates. Is dat nou echt wat?
Ik wacht trouwens met smart tot er een Subways in Amsterdam komt. Toen ik in Amerika was heb ik daar ook gegeten en dat is erg lekker. Alleen die dingen zijn wel erg groot!
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:49:58 #254
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_19600309
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:53 schreef Snuusje het volgende:
Ik wacht trouwens met smart tot er een Subways in Amsterdam komt. Toen ik in Amerika was heb ik daar ook gegeten en dat is erg lekker. Alleen die dingen zijn wel erg groot!
Je kunt ook een halve foot nemen, die zijn maar 15 cm lang...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_19601807
Ooooh mensen, ff klagen hoor De avonden zijn zo ontzettend moeilijk! We hebben om 6 uur gegeten en daarna niets meer gehad op een bakje yoghurt na Ik heb echt honger nu! Heb daarna ookweer 1500 steps gedaan.. Er ligt hier naast me een mac donals donut waar ik 2 hapjes van heb genomen Het is erg moeilijk om de rest niet naar binnen te schrokken! Maar de weet van dat ik me daarna erg slecht voel weerhoudt me nog.. Ik kan overdag zo goed lijnen en 's avonds wordt het zovaak teniet gedaan
pi_19601957
Gooi hem gewoon weg en neem een glas thee.
pi_19602566
Goh wat een geweldig advies
pi_19602680
Als je hem anders niet kan weerstaan en je je daarna rot voelt? Bedoel het niet onaardig. Weet hoe ik zelf ben. Hoe is de donut in huis gekomen?
pi_19602870
Mijn vriend had er 2 gekocht laatst, bij de macdrive. Hij heeft die van hem allang op maar die van mij ligt hier nog. Zolang ik geen honger heb is er niks aan de hand maar zo 's avonds, inmiddels alweer 5 uur terug gegeten dan is het moeilijk.

Ik eet em niet op, ik bewaar hem wel voor mijn vriend..
pi_19602922
En thee ga ik niet drinken want 1 kopje drinken is er 2 uitplassen en wel midden in de nacht
pi_19603005
Ken het. Mijn vriend kan alles eten wat hij wilt en dat doet hij dus ook. Soms neemt hij dan ook voor mij mee, omdat hij het niet leuk voor me vindt als ik naar hem moet kijken als hij iets lekkers eet. Maar als ik elke keer maar mee eet word ik zo rond als een tonnetje. Ik haal er tegenwoordig maar voldoening uit om hem lekkere dingen te voeren. Ik geniet ervan dat hij geniet.
pi_19603047
Ik moet inderdaad de laatste tijd snachts naar de wc
pi_19603103
sjak Nou ik ben het eigenlijk een beetje vergeten Heb wel de afgelopen 3 dagen alleen broodjes gegeten en geen snoep etc. (Wel avond eten natuurlijk) Helaas, de weegschaal gaf 6 kg meer aan dan de laatse keer dat ik me woog. Voelde ik me net helemaal gezond..
Mijn broeken zitten wel wijder. Vertelde ik vanmiddag tegen een vriendin dat mijn broeken losser zaten, vertelde ze in eens van ja, dan ben je vast afgevallen. Je bent niet dik hoor, maar toen je na de zomervakantie terug op school kwam, dachten we wel van woow, die Maryse is wel véél dikker geworden, wooow. Niet dat je dik bent hoor! Maar eh, ja gewoon veel dikker. Ik dacht echt zo van: Leuk dat je me dat nu pas verteld.

heaven7 Ik zou toch maar iets eten als je zo een honger hebt.. _

Oscar-Wilde hoi

& pinkkashmir gefeliciteerd! Waarom lees ik nou steeds pindakaasmir
pi_19603151
Ja precies, nou is mijn vriend al niet bepaald 1 van de slankste maar hij accepteert het Hij geniet veel te veel van het leven. En het is ook niet gezellig als hij elke keer maar weer alleen iets lekkers eet en ik alleen maar kwijlend toe kan kijken, maarja, ik wil slank zijn
pi_19603208
Maar MaRySe ik hoor en lees altijd dat je vlak voor het slapen gaan beter niks meer kunt eten, dat dat niet bevordelijk is voor het afvallen. Als ik dat ga beredeneren zou dat komen omdat je 's nachts niet veel verbrand en je lichaam de stoffen die in je maag zitten gaat opslaan

Ik kan beter gaan slapen en morgenochtend dubbel genieten van een ontbijt (Hoewel ik 's morgens nooit honger heb).

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2004 23:15:57 ]
pi_19603378
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:14 schreef heaven7 het volgende:
Maar MaRySe ik hoor en lees altijd dat je vlak voor het slapen gaan beter niks meer kunt eten, dat dat niet bevordelijk is voor het afvallen. Als ik dat ga beredeneren zou dat komen omdat je 's nachts niet veel verbrand en je lichaam de stoffen die in je maag zitten gaat opslaan

Ik kan beter gaan slapen en morgenochtend dubbel genieten van een ontbijt (Hoewel ik 's morgens nooit honger heb).
Iedere 3 uur eten zorgt er wel voor dat je blijft verbranden..
pi_19603398
Volgens mij geldt dat vooral voor vette dingen. Van fruit of wat rauwkost of nog een bakje magere yoghurt kan ik me niet voorstellen dat je aankomt. Als er weinig calorieen in zitten kan het niet dikmakend zijn. Het is natuurlijk niet vullend maar dan heb je geen honger voor het slapen gaan.

Maryse heb je een idee hoe het komt? Gewicht zegt natuurlijk niet alles. Als je kleren losser zitten ben je in elk geval in cm afgevallen. Misschien is het wat voor je om cm bij te houden.
pi_19610757
Ik heb eindelijk weer eens een nieuwe broek gekocht in m'n "nieuwe" maat. Met als resultaat dat ik me dik voel als ik 'm draag omdat ie niet te wijd is
Hij staat wel érg mooi.

Even wennen...
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_19614599
Ik weet niet of dit werkt als 'hart onder de riem', misschien juist niet, maar toch: was gisteren in een cafe en daar was een meisje dat -op zijn minst- mollig was. Ze had helemaal niet zulke speciale kleren aan: rokje tot op de knie, simpel truitje met v-hals. Maar simpelweg door die tamelijk forse kont en haar D-cup toch sexy, en trok ook veel aandacht (geen erg mooi hoofd, dus daar kan het niet aan gelegen hebben). Zo ken ik dat ook van een collega, en een kennis: mollig betekent vaak wel erg vrouwelijke vormen. Toen ik die kennis eens op het naaktstrand tegenkwam vond ik de kwabben niet echt mooi, dat is waar, maar zolang ze kleren aan heeft maakt het geen barst uit wat ze aantrekt, haar voluptueuze vormen vallen altijd zeer in de smaak!
Helaas heb ik hier zelf geen fuck aan, want ik heb nu eenmaal geen voluptueuze vormen: juist vanwege mijn A-cup moet ik zorgen dat ik uiterst slank blijf zodat het toch nog enigszins 'vrouwelijke vormen' blijven: hoe breder je bent, hoe kleiner die borsten dan lijken. Maar als je iemand bent die mollig gebouwd is, met grote borsten, brede heupen...buit het uit zou ik zeggen! Dan kun je nog steeds wel willen afslanken, maar zolang dat nu eenmaal nog niet is gebeurd, accentueer die rondingen
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:49:00 #270
92730 Aquarelle
Als een vis in het water
pi_19616079
Tja ik kreeg van de week ook te horen dat ik 'in fashion' ben met mijn dikke kont. Konten schijnen in te zijn dankzij bijvoorbeeld miss Jennifer Lopez. Maar ik wil gewoon weer in maat 40 kunnen! Die brede heupen gaan nooit weg nee, I know, maar ietsje minder mag wel hoor . Vooral in verhouding met mijn bescheiden B-cup gaat het helemaal nergens over.
pi_19616322
In dat geval gaat mijn mooie verhaal inderdaad helaas niet op nee, bij mezelf dus ook niet. Ik kan bij een ander wel zien hoe oer-vrouwelijk die rondingen eruitzien en hen vertellen dat dat er in elk geval met kleren aan prima uitziet, voor mezelf heb ik er ook geen fuck aan
pi_19617448
Hier wel vrouwelijke rondingen hoor (cup C enzo) maar ik vind dat die heupen wel iets minder aanwezig mogen zijn, hoe vrouwelijk ook Met mijn borsten heb ik geen moeite, ze zijn precies, goed te klein en niet te groot maar heupen en billen
pi_19620234
Met mijn -a mag ik wel snel 30kg gaan wegen volgens jouw verhaal geloof ik
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:23:37 #274
92730 Aquarelle
Als een vis in het water
pi_19621324
Net voor het eerst gaan hardlopen sinds lange tijd, én nu met goed materiaal (zaalschoenen voor badminton schijnen een grote kans op blessures te geven als je ermee gaat hardlopen, wist ik veel ) Het ging best ok. Ik heb een hardloopschema voor beginners van internet geplukt en dat ga ik maar eens trouw proberen te volgen:
quote:
Dag 1: 4 keer achter elkaar 1 min. wandelen en 2 minuten hardlopen.
Dag 2: 30 minuten in een hoog tempo wandelen.
Dag 3: 4 keer achter elkaar 1 min. wandelen en 2 minuten hardlopen.
Dag 4: 3 keer achter elkaar 2 min. wandelen en 3 minuten hardlopen.
Dag 5: 3 keer achter elkaar 1 min. wandelen en 4 min. hardlopen.
Dag 6: 3 keer achter elkaar 2 min. wandelen en 4 min. hardlopen.
Dag 7: 3 keer achter elkaar 1 min. Wandelen en 4 min. Hardlopen.
Dag 8: 2 keer achter elkaar 2 min. Wandelen en 6 min. Hardlopen.
Dag 9: 2 keer achter elkaar 1 min. Wandelen en 7 min. Hardlopen.
Dag 10: 2 Minuten wandelen en 10 minuten hardlopen
Dag 11: 2 keer achter elkaar 2 min. Wandelen en 8 min. Hardlopen.
Dag 12: 2 min. Wandelen en 12 min. Hardlopen.
Dag 13: 3 keer achter elkaar 7 min. hardlopen en 2 min. laag tempo wandelen.
Dag 14: 15 minuten hardlopen
Dag 15: 3 keer achter elkaar 8 min. Hardlopen en 2 min. Laag tempo wandelen.
Dag 16: 18 minuten hardlopen.
Dag 17: 3 keer achter elkaar 10 min. Hardlopen en 3 min. Laag tempo wandelen.
Dag 18: 20 minuten hardlopen
Dag 19: 3 keer achter elkaar 10 min. Hardlopen en 3 min. Laag tempo wandelen.
Dag 20: 25 minuten hardlopen.
Het schema is trouwens voor om de dag, zodat je ook steeds een dag rust hebt en je spieren zich kunnen herstellen.
pi_19628531
Het is ook maar wat voor aandacht je zoekt. Ik heb cup F en brede heupen en daar krijg je echt niet alleen positieve aandacht mee. Ik heb ook het gevoel dat je zowiezo dikker lijkt dan je bent, want je bent dik van onder door je kont en dik van boven door je borsten. En ik heb dan wel een "vrouwelijk" figuur, maar mijn vetbuik is echt niet vrouwelijk en dat vinden mannen ook niet aantrekkelijk. Volgens mij is het ook niet zo dat mannen grote borsten zowiezo mooier vinden. Ik vind het zelf helemaal niet mooi. Zit er zelf over te denken als ik ooit op mijn streefgewicht kom en ik tevreden ben met de rest een borstverkleining te laten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')