gedver zegquote:op zondag 2 mei 2004 04:11 schreef mantamanta het volgende:
liefiepiefie, mannetje pannetje, meisje peisje.... dat soort naampjes... vreselijk klef, maar jha....
hallo, het gaat hier om koosnaampjes, das per defenitie klef en gadver...quote:op zondag 2 mei 2004 04:16 schreef lemmeb het volgende:
[..]
gedver zeg
oh bij mij niet, dwz niet klefquote:op zondag 2 mei 2004 04:18 schreef mantamanta het volgende:
hallo, het gaat hier om koosnaampjes, das per defenitie klef en gadver...
ik wordt sletje en hoertje genoemd, gelukkig weet ik ook wel dat ie t niet meentquote:op zondag 2 mei 2004 10:41 schreef geursel het volgende:
ik word "hufter" genoemd door m'n vriendin![]()
maar ik weet hoe ze het bedoelt![]()
jankertje?quote:op zondag 2 mei 2004 11:30 schreef hanneke1983 het volgende:
ik heb er een hekel an als mensen mij een koosnaampjes (lees: vervorming van mijn naam) geven, maar er zijn er wel een aantal in de omloop...
nee, die is al voor jou bestemdquote:op zondag 2 mei 2004 11:32 schreef toadette het volgende:
[..]
jankertje?
heeeeey.... geile snollebakquote:op zondag 2 mei 2004 11:25 schreef milkwoman het volgende:
chickie![]()
liev (die vind ik ook leuk![]()
meis (dies ook leuk)
beeb
milkbeeb
geile snollebak (hema collega's)
quote:op zondag 2 mei 2004 13:41 schreef praag het volgende:tsjechisch: miláčku (lieverd)
iedereen gebruikt milacku. baby = mimino, ditequote:op zondag 2 mei 2004 21:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
ze zeiden mij toen dat dat gelijk stond aan 't engelstalige "baby"
dat vind ik dan toch niet helemaal 'tzelfde
gheghe, lachen man.quote:op donderdag 15 december 2005 11:13 schreef godshand het volgende:
een ex en ik bedachten altijd belachelijke koosnaampjes: zoals: dag kopieerapparaatje van me ed lol
liefkozen of kozen lummelquote:op donderdag 15 december 2005 13:09 schreef #ANONIEM het volgende:
koosnaampjes, zijn dat nou echt naampjes van koos? dan is dus ene koos er vroeger mee begonnen... en wat waren dan die koosnaampjes voor koos? misschien was koos wel een verschrikkelijke jongen en waren alle koosnaampjes negatief bedoeld.
de maatschappij verloederd het oud nederlands![]()
places????quote:op donderdag 15 december 2005 13:34 schreef mokster het volgende:
"you make me moist in my special places." kreeg ik gisteren in een berichtje![]()
![]()
verder hou ik het gewoon bij lievie en mopje.
ow oke, doerakquote:op donderdag 15 december 2005 13:27 schreef joeyt het volgende:
liefkozen of kozen lummel
lief·ko·zen (ov.ww., ook abs.)
1 door woorden en gebaren laten merken dat men iets of iem. aardig vindt => kozen
ehm... "hij". ik ben vrouw (naar het schijnt).quote:op donderdag 15 december 2005 13:36 schreef type_29 het volgende:
[..]
places????
krijgt ze diaree van je ofzo?
ben je lesbie ??quote:op donderdag 15 december 2005 13:50 schreef mokster het volgende:
[..]
ehm... "hij". ik ben vrouw (naar het schijnt).
doerak is een leenwoord uit het russisch; doerak (дурак) betekent in die taal 'domkop, dwaas'. in het nederlands betekende doerak in eerste instantie 'gemeen, laaghartig mens', maar later ontstond de afgezwakte betekenis 'bengel, deugniet' ("in liefkozende zin", zoals de grote van dale (1999) erbij vermeldt).quote:
nee.quote:op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef type_29 het volgende:
[..]
ben je lesbie ??
ik zou niet weten welke plaatsen bij een man vochtig zouden moeten worden.
mijn onderbroek denkt daar regelmatig anders over... witte vlekken aan de voorkant zijn geen uitzonderingquote:op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef type_29 het volgende:
[..]
ben je lesbie ??
ik zou niet weten welke plaatsen bij een man vochtig zouden moeten worden.
nou, bij is het wel iets meer als alleen wat vochtig zijn.quote:op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef mokster het volgende:
[..]
nee.
als jij klaarkomt spuit je poeder![]()
quote:op donderdag 15 december 2005 13:57 schreef mokster het volgende:
[..]
diep in ons hart willen we dat natuurlijk allemaal: joeyt liefkozen![]()
![]()
nooit last van voorvocht als je geil bent?quote:op donderdag 15 december 2005 14:01 schreef type_29 het volgende:
[..]
nou, bij is het wel iets meer als alleen wat vochtig zijn.
en dan nog, zo laat ik het dan echt niet zitten.
en dan nog places, wat zijn die ander places dan.
of moet ie janken als ie aan jou denkt?
hij krijgt het gewoon warm bij de gedachte aan mij.quote:op donderdag 15 december 2005 14:01 schreef type_29 het volgende:
[..]
nou, bij is het wel iets meer als alleen wat vochtig zijn.
en dan nog, zo laat ik het dan echt niet zitten.
en dan nog places, wat zijn die ander places dan.
of moet ie janken als ie aan jou denkt?
hihi, is zeker voor de hand liggend. dat ben ik ook nog wel eens. maar dan heb ik het koud en wil ik lekker tegen hem aan liggen, maar dan heeft hij het warm..quote:op donderdag 15 december 2005 14:42 schreef crashride het volgende:
meestal lieverd
voor de rest:
prinsesje (om der te pesten, maar het werkt niet echt)
radiatortje (als ze warm naast me ligt in bed)
en doos
ik weet het..quote:op zondag 2 mei 2004 11:30 schreef hanneke1983 het volgende:
ik heb er een hekel an als mensen mij een koosnaampjes (lees: vervorming van mijn naam) geven, maar er zijn er wel een aantal in de omloop...
quote:op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef mokster het volgende:
[..]
nee.
als jij klaarkomt spuit je poeder![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |