Ik mag geen slet meer zijnquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoi FTRsletjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja mensen, dat is nu humor.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
De voornaam van ET?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja mensen, dat is nu humor..
Jij begrijpt het. Jij bent okay.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..].
Moet ik 'm even uitleggen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:09 schreef California het volgende:
Iemand anders hier begrijpt het nog niet helemaal.
Jouw grap wordt universeel begrepen en omarmdquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Moet ik 'm even uitleggen?
ach gutquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:26 schreef Duiveltja het volgende:
De 2 euro munt wil igg bij mij nog niet vallen
Jij bent eik best oudquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach gut
Je ziet het verkeerd, hij is ervaren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij bent eik best oud
Puberreactie. Maar je blijft uiteraard erg okay.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oudemannenexcuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |