Not again!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
*gniffel*
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
*gniffel*
Blij dat dat allang achter de rug isquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:57 schreef Svensational het volgende:
Ik heb zo rijlesVier uur achter elkaar
En het is nog m'n eerste ook
Idd, vooral mijn portemonnee was er blij mee. Ik heb mijn rijbewijs wel mooi in 1keer gehaaldquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:33 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Blij dat dat allang achter de rug is.
Mooie film hè.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:07 schreef Duiveltja het volgende:
ik heb gister trouwens die Jezusfilm gekeken.
En morgenvroeg weer om 4:30 opstaan.quote:
Nog brokken gemaakt?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:28 schreef Svensational het volgende:
Ik heb net rijles gehadVier uur achter elkaar
En het was nog m'n eerste ook
Ik heb twee bomen geraakt, drie keer over de kop geslagen en 1 kind omver gereden. De instructeur ligt in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:33 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nog brokken gemaakt?
Dan kan je je rijinstructeur de schuld geven.![]()
Dus je kunt na één dag al rijden als een vrouw.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb twee bomen geraakt, drie keer over de kop geslagen en 1 kind omver gereden. De instructeur ligt in het ziekenhuis.![]()
Da's exact hetzelfde als bij een vrouw. Enkel snellerquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dus je kunt na één dag al rijden als een vrouw.
Nu alleen nog maar leren rijden als een man.![]()
Hell yeah.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Da's exact hetzelfde als bij een vrouw. Enkel sneller
hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb sinds vandaag officiëel een hekel aan oude mensen in een auto en fietsende moeders met kinderen.Fietsers in het algemeen scoren ook hoog.
je zou eens DEATH RACE 2000 moeten zienquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb sinds vandaag officiëel een hekel aan oude mensen in een auto en fietsende moeders met kinderen.Fietsers in het algemeen scoren ook hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |