Zijdelings. Ik was aan het zappen en er passeerde een samenvatting.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
volg jij nl-voetbal
quote:Op zondag 2 mei 2004 13:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Mijn bad is de Atlantische Oceaan.
Dikke winst dusquote:Op zondag 2 mei 2004 20:02 schreef mamamiep het volgende:
Hoeveel is de uitslag nu uiteindelijk geworden Duiveltja? Ik heb het niet gevolgd namelijk dit weekend.
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:55 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben nu trouwens pissed, omdat mijn computer ff niet leuk doet en ik xp er opnieuw overheen moet gooien![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef mitt het volgende:califo
Zal wel wat drukker worden als ik klaar ben met m'n dvdprofilerquote:Op maandag 3 mei 2004 11:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Druk hier.
De nieuwsberichten waren veranderd. Het bleek om Eurocinema te gaan, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 2 mei 2004 20:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dikke winst dus
Hoe is het trouwens afgelopen met de Pathe?
Queen Kinky?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:56 schreef mamamiep het volgende:
QK: ik had pas iets gevonden en daar kon je meer dan 6000 smileys downloaden. Die moest je dan op je computer downloaden, want die kon je niet vanaf de site gebruiken. Zijn dat die smileys?
Pauzeknop XXIX. Nog steeds wachtend op de jarige miep.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Queen Kinky?
![]()
Coolquote:nee hoor deze komen van http://www.smiliez.nl/ongesorteerd.php meer smijleys op http://www.ikwilhet.nu/index2.asp?siteid=316
![]()
Hmm, hij geeft niet echt de goede link. Op pagina 4 (bij 25 reacties iig) staat ergens:quote:Op maandag 3 mei 2004 13:09 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Pauzeknop XXIX. Nog steeds wachtend op de jarige miep..
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:08 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
dat koosnaampje
wordt ook gebruikt door scanman01, MikeyMo, Antichrist, Furanku, jimjim1983, Gorro, Mike...
Daarna zei ik:
Ik dacht dat die k_q deden. Dan doe ik QK .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |