Grapjes maken...quote:Op zondag 2 mei 2004 02:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vrouwen discrimineren net zo hard, ze maken er alleen minder grappen over. Mannen maken überhaupt meer grappen dus ook meer racistische.
Moet de titel niet zijn: Waarom discrimineren mannen meer dan vrouwen?
Misschien dat die wel past?![]()
Of gebruik maken van die forse geschapenheid...quote:Op zondag 2 mei 2004 02:48 schreef milagro het volgende:
waarom vrouwen minder racistisch zijn? we houden van fors geschapen, daarom.
om ook maar eens te generaliseren op dit tijdstip waarop we eigenlijk leukere dingen zouden moeten doen , slapen of zo
ik schreef dan ook "of zo", hè..quote:Op zondag 2 mei 2004 02:49 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
Of gebruik maken van die forse geschapenheid...
quote:Op zondag 2 mei 2004 02:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ik schreef dan ook "of zo", hè..
Nee, dat is een voorbeeld.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:44 schreef Byte_Me het volgende:
ik vind het vrij knap dat je op basis van het horen van twee slechte moppen kan stellen dat mannen meer discrimineren dan vrouwen. misschien moet je je stelling bijstellen naar slecht gevoel voor humor of zo?
Ik moet je hier eigenlijk wel gelijk in geven!quote:Op zondag 2 mei 2004 02:53 schreef Auxerre het volgende:
[..]
Nee, dat is een voorbeeld.
Maar in het algemeen merk ik het wel zo.
Misschien omdat vrouwen zelf vaak ook gediscrimineerd worden? Ik kan maar zelden om een rascistische grap lachen....quote:Op zondag 2 mei 2004 02:36 schreef Auxerre het volgende:
Ik weet het, topictitel vol taalfouten, anders paste hij niet erin.
Ik las de topic waaraan de vrouwen zich meestal ergeren aan hun ex, een groot deel noemde o.a. zijn racistische afkeer rondom vele dingen.
Het valt mij idd op dat vaak Nederlandse mannen zijn die zeggen: bah, een marokkaan, etc.
Vandaag 2 keer de mop gehoord. Hoe lang kan een negerin haar stront inhouden? "9 maanden". 2 personen waren allebei mannen.
Wie kan mij verklaren dat het vaak mannen zijn die discrimineren/aan racisme doen en vaak de vrouwen die zich eraan ergeren.
heerlijk zulke warrige taal.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
<warboel>
omdat de meeste vrouwen sowieso snel op dekast zitten, ook namens anderen en hun gevoel voor humor anders, lees beetje suf is..quote:Op zondag 2 mei 2004 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien omdat vrouwen zelf vaak ook gediscrimineerd worden? Ik kan maar zelden om een rascistische grap lachen....
Ten eerste is het zoveel van hetzelfde.......groot geslacht, lui blablabla........1 keer leuk, daarna zielig. Heb ik ook met Belgenmoppen...........flauw. Blonde-vrouwen grappen........op de plee leuk om ff flink van te schijten......verder![]()
Ten tweede zijn vrouwen veeeeeeeeeeeeeeeel slimmer(op sociaal gebied) dan mannen en DAT is ook nog eens biologisch bewezen(neemt niet weg dat ik mannen veeeeeeel geiler vind dan de meeste - pruillippige, zeikerige, zeurderige vrouwen
). Sorry, ben ik nu een fascist of een rascist?
Don't shoot me, I'am just the messanger![]()
*is ook zo'n zeikende huillie op zijn tijd(hormonen ende zo).
Neuh............ik vind iedereen juist zo mooi om de verschillen............juist DAT maakt het zo leukquote:Op zondag 2 mei 2004 03:12 schreef chocolatemoeze het volgende:
fascist in ieder geval niet. Rascist al helemaal niet, tenzij je mannen een ras vindt
Was ik warrig?quote:Op zondag 2 mei 2004 03:18 schreef Caesu het volgende:
[..]
heerlijk zulke warrige taal.
![]()
beetje wel volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was ik warrig?
![]()
Tis al laat![]()
Ik snap je wel. Op zich. Je bedoelt het lief in ieder gevalquote:Op zondag 2 mei 2004 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neuh............ik vind iedereen juist zo mooi om de verschillen............juist DAT maakt het zo leukEn dat wil dus niet zeggen dat ik nooit kan lachen om vreemde mensen......ik ben de eerste om slap door mijn knieen te zakken, maar wel vanuit een zuivere basis.
Het leven zou wel ultrasaai worden als iedereen gelijk was........![]()
*houdt juist van de verschillen.
Je bent dan ook een man, heh, geeft niks joh.........is biologisch zo bepaald.......quote:Op zondag 2 mei 2004 03:28 schreef Caesu het volgende:
[..]
beetje wel volgens mij.
maar het is laat idd. die puntjes brengen me ook behoorlijk in de war.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |