Van wie dan..?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:50 schreef Cee het volgende:
Shit, 't zit op 't puntje van m'n tong. Wacht ff dan ga ik 't nakijken.
Eh...was 't misschien "A song for you"?
Ain't no sunshine lijkt me ook een goede keuze.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:53 schreef MaGNeT het volgende:
Nu wel een kans bij World Idol?
Als ie "Pappa was a rolling stone" gaat zingen zoals ie in de finale show deed, dan geef ik 'm een goeie kans... op die uitvoering was gewoon helemaal niets aan te merken...
Hehe... absoluut... maar ja... je moet toch een keuze maken hequote:Op zondag 9 mei 2004 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ain't no sunshine lijkt me ook een goede keuze.
Ik ben gaan zoeken op "singing this song for you"quote:Op zondag 9 mei 2004 21:54 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand het al?
Ik kan 'm ook niet afspelen..quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben gaan zoeken op "singing this song for you"
Wat het dichtste in de buur kwam was Singing this Song van een blueszanger die Colin Linden heet. Ik kan alleen nergens een geluidsfragment te pakken krijgen omdat op de één of andere manier al mijn mediaprogramma's niet meer werken.
Als je op www.colinlinden.com kijkt vindt je op de cd South at eight north at nine het nummer, bovenaan de songtekst kun je kiezen voor een geluidsfragment (wat ik dus niet af kan spelen)
Laat je me nog weten of dit het juiste nummer is??
Groot gelijk heeft zequote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:47 schreef Magics het volgende:
Ik denk dat Irma geen zin heeft om zich ter boek te stellen, die gaat lekker aan de weg timmeren met haar bandje
Eehm dat is toch ook meestal het werk van een notaris? Naast de computer zitten? Alleen hij moet dan wel opletten en er staat nergens in je bericht dat ie dat niet doet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:29 schreef funmaster het volgende:
Ik heb trouwens EXCLUSIEF nieuws over Idols!
Mijn vader had vorige week een etentje met collega''s, waar ook de baas van de notaris van Idols aanwezig was. Volgens hem is dit wat die notaris allemaal deed:
Er gaat een gerucht dat het enige wat de notaris hoefte te doen, was dat hij alleen maar naast de computer hoefte te zitten. Daarna zette hij zijn handtekening en toen was de uitslag klaar.
Dus, hoezo controleerde de notaris?
Let overigens wel op de term "gerucht".
Hij lette ook niet op.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm dat is toch ook meestal het werk van een notaris? Naast de computer zitten? Alleen hij moet dan wel opletten en er staat nergens in je bericht dat ie dat niet doet.
een notaris weet ook niet beter. daarom wilde HMG vorig jaar ook geen accountant bij de uitslag. Die heeft namelijk wèl verstand van systemen en had zeker niet volstaan met het zetten van een handtekening.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:29 schreef funmaster het volgende:
Ik heb trouwens EXCLUSIEF nieuws over Idols!
Mijn vader had vorige week een etentje met collega''s, waar ook de baas van de notaris van Idols aanwezig was. Volgens hem is dit wat die notaris allemaal deed:
Er gaat een gerucht dat het enige wat de notaris hoefte te doen, was dat hij alleen maar naast de computer hoefte te zitten. Daarna zette hij zijn handtekening en toen was de uitslag klaar.
Dus, hoezo controleerde de notaris?
Let overigens wel op de term "gerucht".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |