Welke reclame?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:14 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Denk aan je gordel...... En aan de reclame...
ja elastiek suffie!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
elastiek
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
"gelukkig zit je vriendje niet aan z'n stuurknuppel"
die van el-al en de bijlmerquote:Op zondag 2 mei 2004 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke reclame?
maar ik vertrouw de piloot nietquote:Op zondag 2 mei 2004 23:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
niet huilen.
"Het is veiliger dan auto rijden."
mja om dat nu te zeggen terwijl je de auto in elkaar hebt.. ik weet het niet.
oh ja. ik heb het.
"gelukkig zit je vriendje niet aan de stuurknuppel"
don't you go twistin' my words son.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]vuillak
Een of andere stomme met een liedje en dan is het de bedoeling dat de kinderen een gordeldier aan hun gorel moeten doen...(Heel leem!!)quote:Op zondag 2 mei 2004 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke reclame?
touw is beter dan nietsquote:Op zondag 2 mei 2004 23:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja elastiek suffie!
simtouw veert niet!
Dat belooft niet veel soepsquote:Op zondag 2 mei 2004 23:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
die van el-al en de bijlmer
Opstijgen en landen is het enige waar je echt wat van voelt. Tenzij ie een enorme bocht moet gaan maken bij het landen in Mallorca... das ook wel lachenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
maar ik vertrouw de piloot niet![]()
nee.. ik vind het eng dat zo'n supergroot ding gewoon in de lucht blijft..
En turbulentieen stijgen.. en dalen.. ugh.. ik ben nu al super zenuwachtig en ik denk dat van slapen weinig terecht komt..
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Opstijgen en landen is het enige waar je echt wat van voelt. Tenzij ie een enorme bocht moet gaan maken bij het landen in Mallorca... das ook wel lachen![]()
meissie, alles komt goed..... denk 'ns na hoeveel vliegtuigen er alleen al van schiphol dagelijks aankomen/ vertrekken....... en vervolgens hoevaak er een ongeluk is..... wat Tjabje al zei: 't veiliger dan autorijden.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
maar ik vertrouw de piloot niet![]()
nee.. ik vind het eng dat zo'n supergroot ding gewoon in de lucht blijft..
En turbulentieen stijgen.. en dalen.. ugh.. ik ben nu al super zenuwachtig en ik denk dat van slapen weinig terecht komt..
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:18 schreef LWaS het volgende:
Jullie zijn allemaal opgewonden door die ijsmeis, dat jullie zoveel posten en mij negeren?
Hallooooo!!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:18 schreef LWaS het volgende:
Jullie zijn allemaal opgewonden door die ijsmeis, dat jullie zoveel posten en mij negeren?
inderdaad. laat je niet gek maken meid.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Opstijgen en landen is het enige waar je echt wat van voelt. Tenzij ie een enorme bocht moet gaan maken bij het landen in Mallorca... das ook wel lachen![]()
nee we zagen je wel.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:18 schreef LWaS het volgende:
Ja.. dat is waar.. maar toch.. Ik vind het toch wel eng hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 23:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
meissie, alles komt goed..... denk 'ns na hoeveel vliegtuigen er alleen al van schiphol dagelijks aankomen/ vertrekken....... en vervolgens hoevaak er een ongeluk is..... wat Tjabje al zei: 't veiliger dan autorijden.
Om de 3 min ofzo...??quote:Op zondag 2 mei 2004 23:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
meissie, alles komt goed..... denk 'ns na hoeveel vliegtuigen er alleen al van schiphol dagelijks aankomen/ vertrekken....... en vervolgens hoevaak er een ongeluk is..... wat Tjabje al zei: 't veiliger dan autorijden.
hou je bek, engnekquote:Op zondag 2 mei 2004 23:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee we zagen je wel.
optiefen.
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Turbulentie is gaaf. ik moet altijd lachen als iedereen dan lijkbleek wordt. vorig jaar kreeg ik de slappe lach van al die broekpoepers.![]()
![]()
overdag zit het ergens in die buurt ja......quote:Op zondag 2 mei 2004 23:20 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Om de 3 min ofzo...??
valt mee. iedereen is bang. een beetje dan.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus ik sta dinsdag gewoon voor lul.
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:20 schreef LWaS het volgende:
[..]
hou je bek, engnek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |