misschien heeftie een hele drukke baanquote:Op zondag 2 mei 2004 02:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
welkom op Fok!, trouwens...
(twaalf posts in bijna 'n jaar... 'k vind 't knap... (en bedoel dat positief))
Wist je al dat Boris homo is en rare dingen kan doen met een ananas? Boris heeft niet 1 post btwquote:Op zondag 2 mei 2004 02:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
welkom op Fok!, trouwens...
(twaalf posts in bijna 'n jaar... 'k vind 't knap... (en bedoel dat positief))
Moet je op 'n warme dag 'ns een watermeloen ('n hele) kopen...quote:Op zondag 2 mei 2004 02:25 schreef beelz het volgende:
[..]
neej hijs half op met 2 personen
wel 10 keer lekkerder dan ananas uit blik, dies te zoet
misschien leest 'ie veel en houdt 'ie doorgaans z'n mond...quote:Op zondag 2 mei 2004 02:26 schreef beelz het volgende:
[..]
misschien heeftie een hele drukke baan
opzichquote:Op zondag 2 mei 2004 02:27 schreef beelz het volgende:
boris? wie dat?
een watermeloen moet je een gat in maken zodat je een fles wodka erop kan zetten en dan de fles wodka op de kop erop en de koelkast in met dat ding.. in ongeveer 2dagen trek die wodka erin en word je strontlazerusquote:Op zondag 2 mei 2004 02:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Moet je op 'n warme dag 'ns een watermeloen ('n hele) kopen...
(komt wel op, trouwens...)
steekt 'ie 'm in z'n hol?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:26 schreef navvy het volgende:
[..]
Wist je al dat Boris homo is en rare dingen kan doen met een ananas? Boris heeft niet 1 post btw![]()
![]()
Spreek voor jezelf, Boris wannabeeeeeequote:Op zondag 2 mei 2004 02:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
misschien leest 'ie veel en houdt 'ie doorgaans z'n mond...
Iets wat meer users zouden moeten doen...
namen!!quote:Op zondag 2 mei 2004 02:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
misschien leest 'ie veel en houdt 'ie doorgaans z'n mond...
Iets wat meer users zouden moeten doen...
nee, jij bent gezellig.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:29 schreef beelz het volgende:
[..]
namen!!
ts begint:
beelz
Mooie avatar, ben jij dat echt?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:29 schreef mat_herben het volgende:
[..]
nee, jij bent gezellig.
jij ookquote:Op zondag 2 mei 2004 02:29 schreef mat_herben het volgende:
[..]
nee, jij bent gezellig.
Oeh... Boris! Neem me vlug van achterquote:Op zondag 2 mei 2004 02:28 schreef navvy het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, Boris wannabeeeeee
Als Boris blij is, ben ik blijquote:Op zondag 2 mei 2004 02:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oeh... Boris! Neem me vlug van achter
Blij, navvy?
Jordy-B...quote:Op zondag 2 mei 2004 02:29 schreef beelz het volgende:
[..]
namen!!
ts begint:
beelz
nee, jij bent gezelligquote:Op zondag 2 mei 2004 02:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jordy-B...
Boris is niet blij... Die denkt "auw wat nauw!"...quote:Op zondag 2 mei 2004 02:31 schreef navvy het volgende:
[..]
Als Boris blij is, ben ik blij![]()
Boris is de coole zanger van Idols...........stem boris!! sms naar 2211!!!!!! Opzich best cool die Borisquote:Op zondag 2 mei 2004 02:32 schreef beelz het volgende:
WIE IS BORIS????
sorry voor de caps
oei... 'n echte vent... (op 't feit dat 'ie op zaterdagavond om halfdrie op fok! zit na, dan)quote:Op zondag 2 mei 2004 02:32 schreef beelz het volgende:
WIE IS BORIS????
sorry voor de caps
Tenzij je een lul hebt ten grote van een boomstam, Boris is best ruim naar mijn weten hoor...........Boris is opzich best cool.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Boris is niet blij... Die denkt "auw wat nauw!"...
opzich moet ik eigenlijk wel naar bed... over 5 uur moet ik weer aan de vruchtenshake met vitaminepillen van mijn mama....quote:Op zondag 2 mei 2004 02:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
oei... 'n echte vent... (op 't feit dat 'ie op zaterdagavond om halfdrie op fok! zit na, dan)
vertel 'ns...quote:Op zondag 2 mei 2004 02:34 schreef navvy het volgende:
Boris is best ruim naar mijn weten hoor...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |