Amstel is ook troepquote:Op zondag 2 mei 2004 01:22 schreef Bonobo11 het volgende:
Wij deden altijd eerst een amstel of drie de man opzuipen en dan over op merkloos : Jaeger, best, Pitt etc.. Je proeft dan het verschil toch niet meer
![]()
idd, je kunt Amstel dan net zo goed bij het rijtje van Jaeger zetten..quote:Op zondag 2 mei 2004 01:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Amstel is ook troep
Dat bedoelde ik ook jahquote:Op zondag 2 mei 2004 01:28 schreef zolTan15 het volgende:
[..]
idd, je kunt Amstel dan net zo goed bij het rijtje van Jaeger zetten..
en dan met Pitt beginnen
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef Etcetera het volgende:
Brad Pitt is leuk, Orlando Bloom is leuker
Jah best leuk, ma dit gaat over Pitt Bier en niet over Brad Pittquote:Op zondag 2 mei 2004 01:45 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja, dit is hem ook:
[afbeelding]
![]()
Ik ben je moeder niet, gekkie.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:02 schreef Glennos het volgende:
Jah best leuk, ma dit gaat over Pitt Bier en niet over Brad Pitt
misschien bedoel je andersom, Hallo!quote:Op zondag 2 mei 2004 13:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ben je moeder niet, gekkie.
quote:Jah best leuk, ma dit gaat over Pitt Bier en niet over Brad Pitt
Spam!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:04 schreef zolTan15 het volgende:
www.snatser.tk
www.snatser.tk
www.snatser.tk
www.snatser.tk
www.snatser.tk
op veler verzoek zonder granen en pittenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Bier met pit!!![]()
Pitt bier daar word je lekker pittig vanquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:17 schreef rubinio het volgende:
[..]
op veler verzoek zonder granen en pitten![]()
Pittige tijden! Het leven is een zuur (pitt)biertjequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:26 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Pitt bier daar word je lekker pittig van![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:39 schreef rubinio het volgende:
[..]
Pittige tijden! Het leven is een zuur (pitt)biertje![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:13 schreef timbob het volgende:
[..]
Spam!
slotje!
ban!
TBS!
proefverlof!
neem nog een pitt biertjequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Gevoelig onderwerp ik mis pittigetijden en alles wat met Telekids te maken heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |