D'r zat een brief in mijn binnenzak van de Nederlandse Spoorwegen, waar het adres van mijn ouders opstond, dus die jongen is 'm daar gaan afgeven.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:46 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tks!
Hoe heb je 'm dan weer teruggekregen?
Ik begin nu wel erg nieuwsgierig naar die jas te worden. Zijn er ook foto's van? Voor het geval je Opsporing Verzocht moest inschakelen ofzo.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:56 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik vermoed dat die jongen mijn jas nooit heeft aangehad, omdat-ie dan had gemerkt dat het zijn jas niet was. Ik bedoel, je merkt het wel als je jas met knopen opeens een ritsluiting heeft..
Is dat hip kewl en trendy dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:56 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik vermoed dat die jongen mijn jas nooit heeft aangehad, omdat-ie dan had gemerkt dat het zijn jas niet was. Ik bedoel, je merkt het wel als je jas met knopen opeens een ritsluiting heeft.. En het was warm weer, echt weer waarbij jongens die zo'n enorm hippe trendy jas hebben 'm niet dragen, maar 'm heel kewl over de arm houden.
.
't is gewoon een beige jas.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik begin nu wel erg nieuwsgierig naar die jas te worden. Zijn er ook foto's van? Voor het geval je Opsporing Verzocht moest inschakelen ofzo.
Details? Speciale kenmerken? Etc?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
't is gewoon een beige jas..
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Details? Speciale kenmerken? Etc?
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
*bruine jas opgefrommeld uit tas haal*
Helemaal vergeten...
Oeh, billehip hoor!1quote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben te goed voor deze wereld..
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
erg hip hoor.....quote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Oeh, billehip hoor!1![]()
ik mot ook maar es ene nieuwe jas maar ik haat winkelen
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat hip & kewl was een geintje, maar dat snapten jullie wel hè, toch?.
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat hip & kewl was een geintje, maar dat snapten jullie wel hè, toch?.
Ben je nou al weer zat?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*van stoel val*
Een heeeeeel klein beetjequote:Op zondag 2 mei 2004 01:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je nou al weer zat? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |