Idd!! scannie missen we maar gelukkig is hij weer terecht!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef Dizer het volgende:
Scanman!!!!!!
Heb je lekker gewerkt?? We hebben je gemist vanavond
Als kiespijn zeker?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef Dizer het volgende:
Scanman!!!!!!
Heb je lekker gewerkt?? We hebben je gemist vanavond
Lekker agressief weer Bob!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Heerlijk.
[..]
Okay terusten slaap lekker en tot morgen.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef funmaster het volgende:
Ik ga naar bedje toe
Goeden nacht en weltrusten
Tot morgen(nu maar hopen dat ik lekker kan slapen)
Hahahahahha, wie zei dat?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Heerlijk.
[..]
Ik ga ookquote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef funmaster het volgende:
Ik ga naar bedje toe
Goeden nacht en weltrusten
Tot morgen(nu maar hopen dat ik lekker kan slapen)
Ik denk dat ik een post van jou eerder op de avond niet helemaal heb begrepen. Dus sorry voor mijn reactie daarop!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd!! scannie missen we maar gelukkig is hij weer terecht!![]()
Hele mooie foto ja.. is die van Maud ook toevallig ergens opgedoken? Ik neem aan dat ze die ook al klaar hadden liggen?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:59 schreef Shirley het volgende:
Damn...zelfs de ringtone al joh? Maar de cover van de single is mooi...
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:07 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Ik wist het al de hele tijd maar nu is het uit gekomen, die twee hebben wat met elkaar.!
Was reactie van iemand toen Hind moest vertrekkenquote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker agressief weer Bob!!!
*Deelt Agressie mee*
De wens is de vader van de gedachte?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:07 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Ik wist het al de hele tijd maar nu is het uit gekomen, die twee hebben wat met elkaar.!
Geeft niets! ik was ook een beetje aan het klieren dus w.d.b. heb ik meer mensen ff voor de gek gehouden.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een post van jou eerder op de avond niet helemaal heb begrepen. Dus sorry voor mijn reactie daarop!
Ja, jij ook voorzichtig aan. En sla 'm niet te hardquote:Op zondag 2 mei 2004 01:08 schreef schatje het volgende:
Manlief eistdat ik naar bed kom.
Dus ik ga jullie voor nu verlaten.
Wletrusten en doe voorzichtig.
Het was een leuke avond.
Profiel van MrCaBLeGuYquote:Op zondag 2 mei 2004 01:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahahahha, wie zei dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |