Zet even op die foto als ondertitel: "Ik trek je kop van je romp!!!"quote:Op zondag 2 mei 2004 00:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Leuke foto.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
ja,quote:Op zondag 2 mei 2004 00:57 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje wat gaat het hier hard qua postings
Zit je in de archieven te neuzen?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef BVO het volgende:
Trouwens leuk, die topics tijdens de uitslag. Vooral die van toen Hind afviel, die reacties.
Dat ziet er weer goed uit....quote:Op zondag 2 mei 2004 00:59 schreef Shirley het volgende:
Damn...zelfs de ringtone al joh? Maar de cover van de single is mooi...
[afbeelding]
quote:Boris winnaar Idols 2004 02-05-2004
Boris is zaterdagavond door de kijkers van het populaire programma 'Idols' tot de grote winnaar verkozen. Maud, tegen wie het hij in de 'Idols'-finale moest opnemen, werd tweede. Hiermee treedt hij in de voetsporen van Jamai, die vorig jaar 'Idols 1' won. Na de bekendmaking bracht hij, voor de tweede keer die avond, zijn eerste single getiteld 'When You Think Of Me' ten gehore. Aan het einde van het nummer sprong zijn vriendin Irene hem spontaan in de armen en liet niet meer los.
Boris Titulaer werd door insiders al beschouwd als de grote favoriet. Zelfs minister Zalm, die onverwacht in de studio als publiek aanwezig was, dacht dat de donkerharige zanger met de eer ging strijken. Zalm: "Ik denk dat Boris gaat winnen, althans dat verwacht ik". Op de vraag van presentatrice Tooske of de minister zelf ook gestemd heeft antwoordde Zalm: "Stemmen doe ik niet".
De avond begon met een duet tussen de twee kemphanen en daarna volgden er voor ieder nog twee nummers, waaronder voor beiden hun versie van de nieuw uit te brengen single. De jury gaf totaal geen kritiek op de twee performers en vond alles fantastisch. Voorzitter Henkjan Smits: "Jullie kunnen zo als duo doorgaan". Maar dat gaat dus nog even niet door.
Rustig genieten van zijn behaalde succes is er niet bij. Zondag staat het eerste optreden van Boris als de winnaar van 'Idols 2004' alweer op het programma, tijdens 'Fox Kids Planet Live' in de Ahoy' in Rotterdam. Boris' eerste single 'When You Think Of Me' ligt vanaf 7 mei in de winkel.
Was ik vanmiddag nog aan het doen en belandde toen in BB3 ....quote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zit je in de archieven te neuzen?
ROFL!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja,
het gaat gelijk aan de snelheid van de drank.
je moet je sig nog aanpassenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Helaas? Niks helaas!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Helaas lijkt het dat Idols een beetje de plaatsvervanger is geworden.
Heerlijkquote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
quote:TYFUS TIRING KLOTE GEILE KLEINE MEISJES MET TELEFOON VAN PAPPA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inhoudelijk sterke postquote:Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Heerlijk.
[..]
Wel helaas. Idols is maar eens in de week leuk. BB ging 7 dagen door en was iedere avond en nacht weer dikke pret op het forum.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Helaas? Niks helaas!
Ja hequote:Op zondag 2 mei 2004 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inhoudelijk sterke post
Toen ik hem met zun lange haren binnen zag komen had ik niet gedacht dat ik hem nog ooit een lekker ding zou noemenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:59 schreef Shirley het volgende:
Damn...zelfs de ringtone al joh? Maar de cover van de single is mooi...
[afbeelding]
daar twijfel ik geen moment aanquote:Op zondag 2 mei 2004 01:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja he. Je moest 'ns weten hoeveel kwaliteit er in die archieven te vinden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |