hier heb je een fles bier. En nu stil zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry hoor als iemand met zo'n topictitel aankomt
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen wil je zeggen.
Sorry, maar als je aan Hind komt...
Dan kom je aan jouquote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Leugenaar, ze waren bijna op zei jequote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hier heb je een fles bier. En nu stil zijn.
Geeft niet, ik merk dat je overeenkomsten met haar hebt.....quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef BVO het volgende:
Ga slapen ofzo, Riann.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef Riann het volgende:
dus we moeten wel naar Ome Roel luisteren
The full storyquote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef schatje het volgende:
Volgende week zal vast nog wel een "best of" aflevering komen.
Ja dat zeiden ze geloof ik alquote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef schatje het volgende:
nee, de inhoud van één flesquote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Leugenaar, ze waren bijna op zei je![]()
Ze was wel vaag in Gouda...misschien dacht ze dat ik in het publiek zat ofzo..?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat serieus te wachten tot ze iets over je zou zeggen, maar helaas
Zodadelijkquote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga slapen ofzo, Riann..
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Geeft niet, ik merk dat je overeenkomsten met haar hebt.....
die aankondiging zat al in deze afleveringquote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef schatje het volgende:
Vertel..quote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Geeft niet, ik merk dat je overeenkomsten met haar hebt.....
Precies!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef MyMilkshake het volgende:
geweldig dat boris heeft gewonnen, zeer terecht, en wat een lief vriendinnetje,
pappie en mammie.
Ik hoop dat het Boris voor de wind gaat, hij heeft een onwijse uitstraling. Lijkt me supercool als dat je vent is die daar zo even de idolstrofee in z'n zak steekt. Fantastisch gewoon.
De single vind ik ook uitstekend.
Idols II was zo veel beter dan I. Ik hoop dat ze hier een les uitgeleerd hebben, geen jonge smurfen meer toelaten tenzij ze echt bruisen van het talent.
En bij ons de inhoud van een fles wijn, maar we hebben er ook maar eenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nee, de inhoud van één fles.
verschrikkelijkquote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat vonden jullie van de jurk van Jerney, ze leek wel 10 kippen ervoor geslacht te hebben
Ja, struisvogelquote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat vonden jullie van de jurk van Jerney, ze leek wel 10 kippen ervoor geslacht te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |