Ik hoor dat ie errug goed is!!!??quote:Op zondag 2 mei 2004 01:51 schreef TomBombadil het volgende:
[..]
Tja, ik ben net terug van 'Dawn of the Dead' en ik hoorde daarna iemand zingen terwijl ik de film nog op m'n netvlies had.
ik ga ook.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:59 schreef Dizer het volgende:
Mensen, Slaap lekker!!!!!!!
Tot gauw weer
Bye byequote:Op zondag 2 mei 2004 01:59 schreef Dizer het volgende:
Mensen, Slaap lekker!!!!!!!
Tot gauw weer
Staat wel lekker strak die broek jaquote:Op zondag 2 mei 2004 01:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker Kontje
Ja ik zweer je dat ik Boris voorbij heb zien komen...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoor dat ie errug goed is!!!??
Die naaktfoto's van Maud link van jou werkt niet helemaalquote:Op zondag 2 mei 2004 02:15 schreef Svensational het volgende:
het was een mooie laatste avond met een terechte winnaar
Ik kan me voorstellen dat hij daar helemaal niet op zit te wachten. Misschien wel net zoals de winnaars uit de andere landen. Ze hebben al eenmaal gezien hoe het er daar aan toegaat, dus alleen een masochist voelt de drang om met World Idol mee te doen denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:17 schreef MrObjective het volgende:
Nu maar hopen dat ie het beter (slechter kan ook niet) doet bij World Idols.
Zal het niet in de reglementen staan dat als je de rechten van Idols koopt, om dat in je land ook uit te zenden, dat de winnaar dan mee moet doen aan WI?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij daar helemaal niet op zit te wachten. Misschien wel net zoals de winnaars uit de andere landen. Ze hebben al eenmaal gezien hoe het er daar aan toegaat, dus alleen een masochist voelt de drang om met World Idol mee te doen denk ik.
Nee joh. Volgens mij houdt de top 5 van WI er behoorlijk veel aantrekkelijke boekingen aan over, in allerlei tv programma's wereldwijd.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij daar helemaal niet op zit te wachten. Misschien wel net zoals de winnaars uit de andere landen. Ze hebben al eenmaal gezien hoe het er daar aan toegaat, dus alleen een masochist voelt de drang om met World Idol mee te doen denk ik.
Als het programma World Idol al een vaststaand programma is, heb je daar wel kans van ja.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Zal het niet in de reglementen staan dat als je de rechten van Idols koopt, om dat in je land ook uit te zenden, dat de winnaar dan mee moet doen aan WI?
Mijn list om op Maud te stemmen heeft niet helamaal gewerktquote:Op zondag 2 mei 2004 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die naaktfoto's van Maud link van jou werkt niet helemaal
Hoezo Objective, Maud had moeten winnen, zeker als je weet dat alles bedrog is!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 02:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Zal het niet in de reglementen staan dat als je de rechten van Idols koopt, om dat in je land ook uit te zenden, dat de winnaar dan mee moet doen aan WI?
Misschien wel ja. Dat is dan weer het voordeel, maar je kunt ook enorm op je bek gaan tegenover een enorm publiek.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:22 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Nee joh. Volgens mij houdt de top 5 van WI er behoorlijk veel aantrekkelijke boekingen over, in allerlei tv programma's wereldwijd.
Dat wel ja. Het platform is enorm, dus als je op je bek gaat ga je ook grandioos op je bek. Dat gebeurde dus bij Jamai. Maar dat zal Boris niet overkomen.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Dat is dan weer het voordeel, maar je kunt ook enorm op je bek gaan tegenover een enorm publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |