geil.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Hoe voelt dat nou, al die macht op een forum?
Is dat zo?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
geil.
Als je mij niet onder "iedereen" verstaat wel ja ..quote:Op zondag 2 mei 2004 01:35 schreef Svensational het volgende:
Is iedereen nu weg
als ik die zou kunnen geven, moet ik 't duizenddingendoekje erbij nemenquote:Op zondag 2 mei 2004 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dus al je iemand een ban geeft is het helemaal feest zeker?
Nee, laten we het even helder houden, Boris is hier de trieste gozer.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:30 schreef Bagheera het volgende:
Moderator, grijp ff in, dit is TE triest gewoon.
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je gek![]()
Hoewel ik wel even dacht dat je opmerking cynisch was bedoeld
Zit je zeker wel aan je pik te trekken nu?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben geen MAUD fan!!! Ik ben IRMA fan!!! Tssssk.......quote:Op zondag 2 mei 2004 01:30 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Zei een teleurgestelde MAUD fan![]()
Kijk, dát vind ik nou een leuke typfout!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:38 schreef Dizer het volgende:
Alleen mijn avatar en zo is bedoeld om te zeggen dat Mad beter is dan Boris!!!
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed evoorbeeld Roel. Lekker offtopic gaan...
Mods van tegenwoordig!!!
Vroegha!!!
Tuurlijk... Zo dom zijn de mensen van Idols wel, dat ze de naam dan al op de beker zetten die iedereen al kan zienquote:Op zondag 2 mei 2004 01:40 schreef kreupjan het volgende:
doorgestoken kaart, dat is het, niemand gehoord dat Maud zei bij het doorgeven van de bokaal: Boris je naam staat er al op. We zijn gen***id![]()
Gezellige mensen komen altijd wat later in de nacht opduiken.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Lol... het wordt toch nog gezellig hier
Ja , dat heb ik nou ook duidelijk opgevangen. Maar Arnie wuifde het snel weg. Doorgestoken kaart helemaal waar. Die gefingeerde naam als autowinnaar hadden ze ook beter kunnen verzinnen. H. Dokkum uit A'dam? Ja m'n schoonmoeder.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:40 schreef kreupjan het volgende:
doorgestoken kaart, dat is het, niemand gehoord dat Maud zei bij het doorgeven van de bokaal: Boris je naam staat er al op. We zijn gen***id![]()
Hoezo niet? Het ligt er misschien aan hoe je het brengt.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:42 schreef TomBombadil het volgende:
[..]
Gezellige mensen komen altijd wat later in de nacht opduiken.![]()
Wat jij scanman? Je mag hier tegenwoordig niet eens meer een ander geluid laten horen. Dat was 4 jaar geleden nog wel anders hier...![]()
Hij is er weerquote:Op zondag 2 mei 2004 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, dát vind ik nou een leuke typfout!
Tja, ik ben net terug van 'Dawn of the Dead' en ik hoorde daarna iemand zingen terwijl ik de film nog op m'n netvlies had.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het ligt er misschien aan hoe je het brengt.
Lekker Kontjequote:Op zondag 2 mei 2004 01:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor de liefhebbers
Ere wie ere toekomt, lijkt mijquote:Op zondag 2 mei 2004 01:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor de liefhebbers
[[url=http://home.deds.nl/~chopshop/[CS]MaudMulder-Idols2004_2.jpg\]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |