Ik vond het een raar gezicht gewoon omhelzen kan toch ookquote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer stom aan? Voor mij was dat hét shot van de avond. PRACHTIG!!!!
Dat was inderdaad wel lachwekkendquote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef Riann het volgende:
en o ja tooske haha kies de 3 leukste uitspraken uit en na 1 uitspraak opgelezen te hebben moesten ze de platen alweer inleveren
Boris was een erg slechte verliezer geweest denk ik. Hij had er niks van geloofd zelfs.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef imago het volgende:
Ik vond Maud zelf trouwens wel een goede verliezer, stond gewoon leuk mee te swingen toen Boris z'n ding deed
Puur zenuwen denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:07 schreef imago het volgende:
Ik vond Boris helemaal niet zo heel blij overkomen
Nou, daar kon ze niet bij denk ik...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vond het een raar gezicht gewoon omhelzen kan toch ook
Ik vond het een beetje onderkoeld blij zijn. Ik had wel tranen willen zienquote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef --Globe-- het volgende:
slaat nergens op, hij reageerde juist wel heel blij
schatje! de beste heeft gewonnen!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Goh, waarom verbaasd mij dat niet??
ja, heel overtuigend, meen ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, toen had Jamai toch met iets van 75% gewonnen?
Zeg niet dat het m'n eerste is...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nu pas? Heb er al een stuk of wat achter m'n kiezen
Zij wist dat ze niet tegen hem op kon.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef imago het volgende:
Ik vond Maud zelf trouwens wel een goede verliezer, stond gewoon leuk mee te swingen toen Boris z'n ding deed
Neeeeee!! Dit was veel heftiger en leuker om naar te kijken. Echt voor mij hét moment van de avondquote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vond het een raar gezicht gewoon omhelzen kan toch ook
Haha dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Nou, daar kon ze niet bij denk ik...
Klopt inderdaad, maar dat was gewoon een geintje volgens mij. Althans dat hoop ik maar, maar goed het stond maanden geleden al vast dat Boris de beste was en zou winnen.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef Misanthropist het volgende:
Weet je wat nog het mooiste was? Dat Maud (toen ze aan het begin van de show de trofee vasthield) tegen Boris iets zei in de trand van "jouw naam staat er al op". Het was slecht te verstaan, aangezien Arnie er doorheen praatte. Volgens mij stond alles al vast vanaf het begin van de show
Heeft iemand het toevallig opgenomen?
Helemaal waarquote:Op zondag 2 mei 2004 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
schatje! de beste heeft gewonnen!![]()
Vorig jaar werd dat bekend gemaakt tijdens Barend en van Dorp.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
overigens werden de percentages niet genoemd. dat was vorig jaar wel toch?
d8 van niet
Ja vond ik ookquote:Op zondag 2 mei 2004 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neeeeee!! Dit was veel heftiger en leuker om naar te kijken. Echt voor mij hét moment van de avond
Snap niet dat bijna niemand doorheeft dat dat een geintje was. Kijk ik twijfel ook over de eerlijkheid van Idols met het stemmen enzo, maar zou wel erg opvallen als Boris' naam er al op zou staan hequote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef Misanthropist het volgende:
Weet je wat nog het mooiste was? Dat Maud (toen ze aan het begin van de show de trofee vasthield) tegen Boris iets zei in de trand van "jouw naam staat er al op". Het was slecht te verstaan, aangezien Arnie er doorheen praatte. Volgens mij stond alles al vast vanaf het begin van de show
Heeft iemand het toevallig opgenomen?
Sommige mensen zoeken overal wat achter joh, weet je dat nou nog niet?!?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:12 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Snap niet dat bijna niemand doorheeft dat dat een geintje was. Kijk ik twijfel ook over de eerlijkheid van Idols met het stemmen enzo, maar zou wel erg opvallen als Boris' naam er al op zou staan he![]()
Tuurlijk.... en de Boris fans weten zeker dat hij een goed verliezer zou zijn geweest. Zo gaat dat.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Boris was een erg slechte verliezer geweest denk ik. Hij had er niks van geloofd zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |