Daar maak je toch tijd voor vrijquote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Die moest optreden...
Weet je wat ik ook niet snap: dat als al die Idols-kandidaatjes het inderdaad zo druk hebben als ze steeds zeggen, ze allemaal vanavond bij Idols konden zijn...
Ja, vond ik ook stom.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:14 schreef Riann het volgende:
En Zosja was er niet van vorig jaarwat ik best wel stom vond
Had dan een ander plaatje genomenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sportief van je
Daarom een mooi plaatje vanBoris
[afbeelding]
Hij ziet er hier uit alsof hij net terugkomt van een half jaartje Jamaica.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sportief van je
Daarom een mooi plaatje vanBoris
[afbeelding]
Dat is een GEWELDIG compliment en ik ben 't natuurlijk met je eens.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:58 schreef nozem het volgende:
In alles de tegenpool van Jamai eigenlijk.
van weinig kandidaten van vorig jaar hoor je iets. dat zegt genoeg.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:18 schreef Riann het volgende:
[..]
Daar maak je toch tijd voor vrij
maar zosja een optreden je hoort er nooit niks meer van van yuli hoor je ook niks meer van.
jaaaa, wat zag Jamai er uitquote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dat is een GEWELDIG compliment en ik ben 't natuurlijk met je eens.
Jamai is bagger, Boris is FENOMENAAL.
My thoughts exactly.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef Jerommeke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog thuis zit, en niet gedwongen naar een scherm moet kijken met Idols erop.
Tof voor Boris, goed gedaan maar verder heb ik er niks mee.
Dat was idd niet om aan te horen, begrijp nog steeds niet waarom Jim is doorgegaan tenkoste van Hind. Anyway eindelijk heeft nu iemand gewonnen die wel kan zingen.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Riann het volgende:
haha daar waren jim en jamai echt niks bij![]()
Valt wel mee hoor. Mijn dochtertje van 12 heeft een site op internet met een poll over de idols kandidaten. Op die site scoort Dewi bijvoorbeeld nog erg hoog (stond op 1) en ook Marlies en Boris scoren goed. En volgens mij gaat dat album van Dewi ook aardig.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
van weinig kandidaten van vorig jaar hoor je iets. dat zegt genoeg.
Denk het ook ja, Jim is er wel goed vanaf gekomen. Albums/singles verkopen goed, veel musicalwerk, hele seizoen in De Efteling etc. Tis best leuk om de agenda's van Jim en Jamai te vergelijkenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd Ik had van Hind en Dewi wel wat beters verwachtquote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zit volgens mij zwaar aan de coke en de anti deprisiva vanwege zijn dood gebloede carrière.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:20 schreef --Globe-- het volgende:
wat zag jamai er btw ERG UIT!!!!
Maakt niet uit... daar zingt ie niet minder slecht om.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Had dan een ander plaatje genomen. Hier kijkt 'ie scheel
.
als het je niet boeit, waarom ben je hier dan aan t zeuren]quote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef lionsguy18 het volgende:
Idols het zielige programma voor zieligerds. Heeft die schele gewonnen. Boeit me niet.
Ja iddquote:Op zondag 2 mei 2004 00:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
jaaaa, wat zag Jamai er uit![]()
![]()
Precies, jij hebt 't tenminste begrepen!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:01 schreef nozem het volgende:
Die arrogantie, daar is niks mis mee vind ik. Een sympathieke kneus als winnaar zoals Jamai vorig jaar laat het buitenland alleen maar lachen. Nu is het tenminste een geloofwaardig iemand.
Als een poll over idolskandidaten gaat, MOET er wel een Idolskandidaat bovenaan staan. Dat zegt dus geen ene ruk.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Mijn dochtertje van 12 heeft een site op internet met een poll over de idols kandidaten. Op die site scoort Dewi bijvoorbeeld nog erg hoog (stond op 1) en ook Marlies en Boris scoren goed. En volgens mij gaat dat album van Dewi ook aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |