je overweegt daadwerkelijk een boris-cd te kopen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat hoor je toch niet op cd? Zeikmensen...
Geeft niet hoor. En maak je hier geen denkfout??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef Martijn16 het volgende:
Fuck. Ik vergat de titel![]()
Ik heb van iemand geleerd dat je bij 290 moet klaarstaan en bij 295 moet postenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef schatje het volgende:
Snel.
.
.
.
Ja, dan zou ik voor het eerst in 3 jaar weer een cd te kopen in plaats van downloaden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef Roönaän het volgende:
[..]
je overweegt daadwerkelijk een boris-cd te kopen?
Lieverd, heb je niet al genoeg wijn op??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Wablief??
jij kickt er echt op he om de als eerste een topic te openenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:54 schreef Martijn16 het volgende:
Fuck. Ik vergat de titel![]()
Ik vergat de titel in te vullen en drukte op verstuur. Replique liet me niet meer teruggaan!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. En maak je hier geen denkfout??
Diiske? Is dat een nieuwe shiitake soort?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:55 schreef Dizer het volgende:
*eens is met de titel*
[..]
Lieverd, heb je niet al genoeg wijn op??
Diiske zei ipv Boris, Moris
Nou ja zeg, gebruik de search maar ofzoquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:55 schreef Fusion het volgende:
Schatje vertel eens wat meer over jezelf, wat zijn je hobbies
(t is nu toch reclame)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |