Ik wed nooit, maar ik weet het wel zeker. Maud ben ik morgen al vergeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:59 schreef Fusion het volgende:
[..]
Wedden??
Zonde van je geld.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Drie keer in gesprek, de vierde keer kwam ik erdoor!
Hij heeft JK net nog ff gerimd.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef Dizer het volgende:
Boris, welke hoer heb je gebeft? Je hebt iets vies op je lip
Je hele buurt belde toch??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef BVO het volgende:
Is Mauds lijn ook in gesprek?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hij heeft JK net nog ff gerimd.
Weet ik dat, ik bel toch niet voor haarquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef BVO het volgende:
Is Mauds lijn ook in gesprek?
Zonnebankjequote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef PeterRabbit het volgende:
tzal wel eerder gezegd zijn, maar Jamai heeft btw een heel erg onnatuurlijk gekleurd gezicht![]()
Niet allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef Fusion het volgende:
[..]
Je hele buurt belde toch??
Je hoeft niet meteen zo bits te doen hoor, hij vraagt gewoon wat.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik bel toch niet voor haar
Doe dat dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik bel toch niet voor haar
H O M Oquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef PeterRabbit het volgende:
tzal wel eerder gezegd zijn, maar Jamai heeft btw een heel erg onnatuurlijk gekleurd gezicht![]()
Je hebt tegenwoordig die cabines waar je gewoon in 16 seconden bruin wordt...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef PeterRabbit het volgende:
hoe lang en hoe vaak zal ie dr onder hebben gelegenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonnebankje
WIE???quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:58 schreef Fusion het volgende:
[..]
Over twee weken ben jij Boris al weer helemaal vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |