Kutquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef Frasier het volgende:
Irma. Tongpiercings zijn NIET ok![]()
Drankorgelquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, gebruik de search maar ofzo.
.
Laat die jongen toch... als hij nou graag topics opent so what...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef yanggie het volgende:
[..]
jij kickt er echt op he om de als eerste een topic te openen
ja, en Marieke, en Dewi, en Yuli...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
Ik zag Hindnet in het publiek
.
M'n enige echte idol.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef Fusion het volgende:
[..]
Diiske? Is dat een nieuwe shiitake soort?
Mijn persoonlijke mening. Als jij dat nou lekker vindtquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kut
Marieke zat er ook. Stom kapsel heeft ze nu.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
Ik zag Hindnet in het publiek
.
M'n enige echte idol.
Dat zou ik dus bij Maud hebben. Als er één is die saai en slaapverwekkend zingt is het Maud wel...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Zou me de pleuris vervelen aan zijn stem eerlijk gezegd.
Voor ene lounge cd best erg okee hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zou ik dus bij Maud hebben. Als er één is die saai en slaapverwekkend zingt is het Maud wel...
Laat dat kind maar kletsen, is niet goed bij d'r hoofd.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening. Als jij dat nou lekker vindt![]()
Denk je dat ik oog heb voor die mutsen als Hind in beeld is?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
ja, en Marieke, en Dewi, en Yuli...
Over twee weken ben jij Boris al weer helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zou ik dus bij Maud hebben. Als er één is die saai en slaapverwekkend zingt is het Maud wel...
Bij jou welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kut
'' De top 10 van de beste slaapliedjes'' zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:58 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Voor ene lounge cd best erg okee hoor
Whaha...dat zal toch niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:58 schreef Fusion het volgende:
[..]
Over twee weken ben jij Boris al weer helemaal vergeten.
Wedden??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whaha...dat zal toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |