quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Jamai dan??.
Volgens mij waren er geen balken?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:20 schreef JeroenV het volgende:
Hahaha, zagen jullie dat net bij de live backstage uitzending!!
Je had even een peak op het beeldscherm waar de uitslag binnenkwam:
Je zag duidelijk 2 balken, de eerste was een heel klein balkje, de tweede helemaal vol...
Het lijkt me duidelijk, Boris wint DIK...
kan iemand die pic van het computerscherm op internet zetten die het programma opgenomen heeft?
Wat een fout...
------------------------------------------------
Dit stond in een topic van Radio en TV. Heb het zelf niet gezien, iemand anders?
Je kon het echt niet zien hoor....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:20 schreef JeroenV het volgende:
Hahaha, zagen jullie dat net bij de live backstage uitzending!!
Je had even een peak op het beeldscherm waar de uitslag binnenkwam:
Je zag duidelijk 2 balken, de eerste was een heel klein balkje, de tweede helemaal vol...
Het lijkt me duidelijk, Boris wint DIK...
kan iemand die pic van het computerscherm op internet zetten die het programma opgenomen heeft?
Wat een fout...
------------------------------------------------
Dit stond in een topic van Radio en TV. Heb het zelf niet gezien, iemand anders?
Dat is waar BVO. Hoewel, een man??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]. Daar schrok ik helemaal van
.
Maar Jim ook...vorig jaar zag hij er gewoon uit, hij had nu iets geks over zich heen leek het...maarja ik blijf een man natuurlijk.
Ik ben al volwassen hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is waar BVO. Hoewel, een man??
Je bent nog een jongen.
En jij een onfatsoenlijke vrouw.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is waar BVO. Hoewel, een man??
Je bent nog een jongen.
Dan hadden wel meer mensen het gezien lijkt me.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij waren er geen balken?
Je kan te ver gaanquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:23 schreef Fusion het volgende:
[..]
En jij een onfatsoenlijke vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |