Dat probeer ik de hele tijd al duidelijk te maken, mooi he? (als je een fetisch hebt voor grote oren althans)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:34 schreef Rainer het volgende:
[..]
Kijk die oren danbeetje aanloopt en ze stijgt op

Jahoor, die heeft sowieso een contract voor 1 jaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:35 schreef Wicha het volgende:
alsof de 2e plaats geen platencontract krijgt...

Dat is idd zoquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en irma kijkt altijd moeilijk. dus nu passen ze prima bij elkaar.

quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou mij erbuiten wil je ?

Zeker, kijk naar Eric, die deed het ook goed!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:35 schreef yanggie het volgende:
[..]
ja moeilijk om 1 regel fout te zingen

Goed punt kleine tong80.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals het niveau is een stuk hoger dan vorig jaar.

Even goed ongeveer. Vorig jaar was het niveau wat gelijker, nu trekken de idioot slechte de hele goede omlaag.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals het niveau is een stuk hoger dan vorig jaar.

quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:35 schreef Fusion het volgende:
[..]
Lig jij maar weer lekker dwars hoor kind. Wat een puber ben je toch.

Heb jij zijn tong gezienquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Goed punt kleine tong80.

Daar ben ik het dan wel mee eens.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:37 schreef Fusion het volgende:
[..]
Even goed ongeveer. Vorig jaar was het niveau wat gelijker, nu trekken de idioot slechte de hele goede omlaag.

Toyota isquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:37 schreef Dirkh het volgende:
Toyota Boris, of had ik dat al gezegd?

Nee, nog niet. Jij wel??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij zijn tong gezien![]()
![]()

Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:37 schreef Topeng het volgende:
Maud kan echt niet zingen !
Henk Jan is een l*l.
Dooske schreeuwt.
Van Jerney mag je niet downloaden.
CSI al begonnen ?

Ik wou net zeggen :p je bent toch wel sarcastisch hequote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeker, kijk naar Eric, die deed het ook goed!
Ik ben sarcastisch

Ik ga toch stemmen op Maud.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:07 schreef yanggie het volgende:
[..]
Als Maud wint vreet ik mijn toetsenbord op!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |