abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 18:19:47 #1
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1332246
Ok, omdat het andere topic bijna vol was, en om wat meer duidelijk te scheppen, nu eventjes een nieuw topicje.

Het oude topicje vindt men hier

Een tijdje geleden is er ooit het idee geopperd om met de muziekmakende fokkers onderling wat samen te gaan spelen en mogelijk zelfs nummers te gaan schrijven. Erg voor uitlopende gedachten, maar het blijkt dat een hoop fokkers zich toch aangemeld hadden om hier aan mee te werken. Het is een tijdje stil gebleven en toch is er besloten om een jam!sessie te gaan houden met een aantal mensen met als doel gewoon lol hebben en samen muziek maken.

We zijn inmiddels zover dat we een groep mensen bij elkaar hebben, een datum en een plaats. Wat er verder gaat gebeuren weten we nog niet, dat zien we dan wel. Natuurlijk zullen er de hele avond opnames en foto's gemaakt worden die we ook (mits het enige kwaliteit bevat) online zullen gooien.

Deze jam!sessie zal de eerste zijn in (hopelijk) een hele reeks van sessies op verschillende lokaties met verschillende mensen.

Belangrijke gegevens voor de eerste jam!sessie:

datum Woensdag 22 augustus

tijd 19:00 tot 23:30 men is vanaf de middag al welkom, mij mij kan dan evt wat gegeten en gedronken worden, hetzelfde geldt na afloop, mensen die willen blijven slapen, dat is ook mogelijk

plaats Hoorn de oefenruimte is ongeveer een kwartier lopen vanaf mijn huis

plan Een gezellige avond waarin het samen muziekmaken centraal staat. een jamsessie dus.

De bedoeling is dus dat je je eigen instrumenten (zonder versterking enzo) meeneemt (behalve de drums dat is niet echt noodzakelijk omdat er al een durmstel staat)

Ik heb verder de grootste ruimte gehuurd, deze kost 80 piek voor 4,5 uur. Drumstel en de nodige versterking is aanwezig. De kosten worden uiteraard verdeeld onder de deelnemers van de jamsessie. In deze ruimte kunnen ongeveer 15 a 20 man volgens Mupo (het bedrijf die de overruimtes verhuurd). Ik heb 'm nog niet gezien en hoo pdat ik dat volgende week kan doen. Een hele grote groep mensen is lastig om mee samen te spelen. Op dit moment hebben we voldoende aanmeldingen, maar er zijn er een paar die nog geen zekerheidkunnen geven of ze die dag aanwezig kunnen zijn. Mocht een van hun uitvallen dan maken we uiteraard plek voor anderen.

De Deelnemers op dit moment

Matrixdoors Drums
Zanderrr (bas)Gitaar / Toetsen
Tijn Toetsen / Gitaar
Man_In_A_Shed Toetsen / Gitaar
Schorpioen Gitaar / Trompet
Atrimar Basgitaar / Zang
Vork Toetsen / Percussie
Alter-Ego Percussie / Publiek
Sweetie Publiek (dus dat wordt hard klappen)
Bolletje Zang (dat wil je nogsteeds doen?)

Mensen die het nog niet zeker wisten
bogus Analoge Synth / toetsen e.d. (al meer gehoord over het Frankrijk-gebeuren?)
_psilocybin Analoge Synth en nog wat Sample-gedoe (weet je al of je er aan mee kunt/wilt doen eik?)

De lijst is dus eventjes dicht, omdat we anders een heel erg grote groep mensen krijgen, het is nou eenmaal geen fok meeting

De mensen die op de lijst staan zouden die zo vriendelijk willen zijn om eventjes een mailtje te sturen naar: vork@fokzine.net (dit ivm met gegevens telefoonnummers adressen en verder informatie wie wat meeneemt aan muziekapparatuur e.d.)

Tot zover het fok!jamsessie nieuwbericht Als je nog suggesties hebt, vragen en/of opmerkingen dan kunnen die bestwel in dit topic gemieterd worden.

Ik heb er in iedergeval al zin in...

pi_1332630
Hmm, als het meer in de buurt van Eindhoven was geweest had ik wel mee willen spelen, maar ik heb niet veel behoefte om zo'n klere eind met de trein te reizen. Jammer.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 19:35:27 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1332655
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:32 schreef Oosthoek het volgende:
Hmm, als het meer in de buurt van Eindhoven was geweest had ik wel mee willen spelen, maar ik heb niet veel behoefte om zo'n klere eind met de trein te reizen. Jammer.
Nah zoals het er nu naaruit ziet zullen er wel meerdere edities komen en ook wat meer bij eindhoven in de buurt.
pi_1351866
De Zonen van Zorn zullen spelen alsof hun leven er vanaf hangt!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1352001
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 23:56 schreef MuadDib het volgende:
De Zonen van Zorn zullen spelen alsof hun leven er vanaf hangt!
Binnnenkort het eerste tribute album van de ZOnen van Zorn! En de T-shirts natuurlijk! We kunnen er tijdens de jam vast wel wat Zorn klassiekers doorheen jagen.
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 00:33:34 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1352024
Ik ben het nogsteeds niet met de bandnaam eens hoor!
pi_1376569
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 00:33 schreef Vork het volgende:
Ik ben het nogsteeds niet met de bandnaam eens hoor!
Nu nog steeds niet?

De zonen van Zorn roeleren grote tijd!

donderdag 9 augustus 2001 @ 20:13:04 #8
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_1376637
Ksnap zowiezo niet waarom we een naam nodig hebben eigenlijk... magoed, i'll be there
pi_1377148
Heej!! Koel!!!Waarom kom ik hier nu pas achter?Mag dit vijtien jarig pubertje ook zijn (gitaar,bas,mondharmonika)kunsten gaan vertonen?

[Dit bericht is gewijzigd door Scylla op 09-08-2001 22:08]

donderdag 9 augustus 2001 @ 23:35:37 #10
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_1377741
Kewl idee, maar jammer dat het in Hoorn is
What's the speed of Dark?
  donderdag 9 augustus 2001 @ 23:40:37 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1377774
quote:
Op donderdag 09 augustus 2001 21:59 schreef Scylla het volgende:
Heej!! Koel!!!Waarom kom ik hier nu pas achter?Mag dit vijtien jarig pubertje ook zijn (gitaar,bas,mondharmonika)kunsten gaan vertonen?
Omdat je niet goed heb gekeken? Um.. stuur ff een mailtje naar: vork@fokzine.net (en anderen die dat nog niet gedaan hebben ook ff doen graag)
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 23:23:48 #12
14688 Hadiewoezee
dj Paul Elstak fan!
pi_1385742
LOL....

ben vandaag voor het eerst bij Mupo in Hoorn geweest en heb me net vanavond hier geregistreerd

Een vriend ging een effect apparaat ophalen en ik heb toen meteen nog ff een klemmetje voor me drumrack gekauft

vrijdag 10 augustus 2001 @ 23:29:36 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1385789
Enig idee hoe die oefenruimtes eruit zien daar toevallig?
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 23:53:40 #14
14688 Hadiewoezee
dj Paul Elstak fan!
pi_1385983
Toen ik dit topic las dacht ik; hee ze moeten kennelijk ook oefenruimtes hebben daaro

Nee geen flauw idee dus....

zaterdag 11 augustus 2001 @ 13:23:52 #15
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_1388657
Vork, ik wil zeker nog mee doen, ik baal er alleen van dat het doordeweeks is, ik kan niet blijven slapen er moet tenslotte weer gewerkt worden de volgende dag, en kan geen vrij nemen, geen dagen meer genoeg, moet nog op vakantie...
komt er iemand uit de buurt van Haarlem met wie ik mee kan rijden, of eventueel alleen mee terug kan rijden? heen lukt wel met de trein denk ik..ik moet dus zeggen, sorry ik weet niet zeker of ik kom.. HELP!
doei
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 13:50:30 #16
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1388760
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:23 schreef Bolletje... het volgende:
Vork, ik wil zeker nog mee doen, ik baal er alleen van dat het doordeweeks is, ik kan niet blijven slapen er moet tenslotte weer gewerkt worden de volgende dag, en kan geen vrij nemen, geen dagen meer genoeg, moet nog op vakantie...
komt er iemand uit de buurt van Haarlem met wie ik mee kan rijden, of eventueel alleen mee terug kan rijden? heen lukt wel met de trein denk ik..ik moet dus zeggen, sorry ik weet niet zeker of ik kom.. HELP!
Hoelaat moet je beginnen dan?
pi_1388880
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:23 schreef Bolletje... het volgende:
Laatste trein vertrekt om 00:32 naar Sloterdijk en daar moet je dan over stappen naar Haarlem. ben je om 1:30 ongeveer in Haarlem

Eerste RECHTSTREEKSE trein naar Haarlem vertrekt om 6:04 vanuit Hoorn. Je bent dan om 7:00 ongeveer in Haarlem.

Succes

If things don't go right, turn left!
  maandag 13 augustus 2001 @ 15:23:36 #18
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_1403539
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 14:07 schreef Orthello het volgende:

[..]

Laatste trein vertrekt om 00:32 naar Sloterdijk en daar moet je dan over stappen naar Haarlem. ben je om 1:30 ongeveer in Haarlem

Eerste RECHTSTREEKSE trein naar Haarlem vertrekt om 6:04 vanuit Hoorn. Je bent dan om 7:00 ongeveer in Haarlem.

Succes

punt 1: jeah right moet om 7 uur op...
punt 2 yeah right
doei
  maandag 13 augustus 2001 @ 16:43:02 #19
12221 Tijn