http://www.rtl.nl/shows/i(...)vestream_broad.html#quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal vast wel ergens op internet Live uitgezonden wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
iddquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is heel erg ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niemand durft meer kritiek te geven, stel je voor dat ze degene die wint hebben afgezeken zegquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:34 schreef yanggie het volgende:
YOU'VE GOT TO BE KINDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze zong echt heeel erg goed. Alleen vind ik het nummer zelf niet zo bijzonder!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Was echt heel erg goed.
Alleen maar vanwege Maud, niet dankzij Borisquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze finale is echt 100x leuker dan die van vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop