Offtopic.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:49 schreef bugeye het volgende:
fotoloog
je hebt toch een a70, dus het lijkt me dat die handleiding van toepassing is op je a70quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag in het bezit van een Canon Powershot a70![]()
Alleen die Duitse handleiding he? Ik heb de Nederlandse handleiding van de a70 gevonden, kan het daar ook mee? Of is die van de a 75 anders?
???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag in het bezit van een Canon Powershot a70![]()
Alleen die Duitse handleiding he? Ik heb de Nederlandse handleiding van de a70 gevonden, kan het daar ook mee? Of is die van de a 75 anders?
ik ben met je eens,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:12 schreef josa70 het volgende:
[..]
???
ze bedoelt vast dat ze de handleiding van de a75 heeft gevonden, maar dat ze zelf een a70 heeft...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:03 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik ben met je eens,
vast een typfout
Ik gok andersom a75 hebben en handleiding van mijn site van de A70quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:11 schreef capibar het volgende:
[..]
ze bedoelt vast dat ze de handleiding van de a75 heeft gevonden, maar dat ze zelf een a70 heeft...
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:48 schreef Abbadon het volgende:
Voor wie het wil weten: De reparateurs van Canon zijn behoorlijk rap...heb na anderhalve week m'n A60 al weer terug!
en hij doet 't ook nog eens!
Er zit weinig verschil in de Camera A70 en A75 dat kan heel goed met de handleiding van de A70.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goed gegokt!
Oke, dank je welquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:38 schreef josa70 het volgende:
[..]
Er zit weinig verschil in de Camera A70 en A75 dat kan heel goed met de handleiding van de A70.
De verschil punten die er in zitten hebben niks te maken met de handleiding bij voorbeeld groter beeldscherm.
Van die megapixels, wat merk je daarvan als amateur gebruiker? Helemaal niets lijkt mij als je foto's hebt die 1600x1200 zijn is dat toch goed genoeg (MegaPixels zeggen toch iets over de maximale resolutie?)quote:• 2.0 vs 3.2 megapixels,
• 2.5x vs 3.2 digital zoom,
• 2.6fps vs 2.2fps,
• max. 320x240 movie vs max. 640x480 movie.
volgens mij heb je daar inderdaad gelijk in. Het verschil van kwaliteit zitten meer in de soort lenzen. Beide modellen hebben toch dezelfde lenzen, alleen het aantal megapixels zijn verschillend.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:16 schreef T1andonly het volgende:
-{knip}-
Een A60 is een redelijke keus tegenover de A70 toch. Of maken die megapixels een wereld van verschil...
quote:Op zondag 20 juni 2004 21:24 schreef bugeye het volgende:
[..]
volgens mij heb je daar inderdaad gelijk in. Het verschil van kwaliteit zitten meer in de soort lenzen. Beide modellen hebben toch dezelfde lenzen, alleen het aantal megapixels zijn verschillend.
Ik merk er ook niets van, hoor. Zelfs niet met printen op volledig A4 formaat.
Ja dat kan. Ik zou alleen niet cut/paste doen maar copy/paste anders kan je kaartje nog wel eens heel erg vervelend gaan doen in je camera. Met "mijn computer" foto's wissen kan ik dan ook ten strengste afraden. MAar copy/paste werkt prima hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:31 schreef Mr.J het volgende:
Ben sinds gisteren een trotse eigenaar van de A80.
Heb ik meteen een denk ik stomme vraag:
Is het mogelijk om als ik de camera op de PC aansluit dat deze onder 'My Computer' verschijnt alszijnde een removable device. Dit ipv dat de Twain driver opkomt en Imaging gebruikt.
Om die eerste manier kan je namelijk makkelijk foto's cut/pasten. Dan zijn ze direct van de mem. card af. Nu moet ik hem eerst ophalen naar Imaging, ergens saven en dan de foto deleten op de camera zelf.
Da's mooi. Maareh... hoe dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:36 schreef rique het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik zou alleen niet cut/paste doen maar copy/paste anders kan je kaartje nog wel eens heel erg vervelend gaan doen in je camera. Met "mijn computer" foto's wissen kan ik dan ook ten strengste afraden. MAar copy/paste werkt prima hoor.
Voor win2K weet ik niet uit mijn hoofd of het kan maar in principe moet je hem toch wel kunnen zien als externe schijf? Ik heb wel vaak dat imaging automatisch omhoogkomt maar dat kill ik dan meteen weer en dan kan je gewoon het apparaat als schijf zien, het is namelijk gewoon een externe USB schijf.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Da's mooi. Maareh... hoe dan?
Ik ben er vergeten bij te zetten dat ik w2k prof. draai, en niet XP.
PS: Waarom is het niet aan te raden dan via explorer de bestanden op je kaartje te deleten cq. te verplaaten?
Had je niet altijd een A60? Of vergis ik me nu heel erg?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:49 schreef sweek het volgende:
Ik heb net de A80 besteld bij Progres.... Ben benieuwd.
Nee, ik had een Kodak DX3900.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:51 schreef rique het volgende:
[..]
Had je niet altijd een A60? Of vergis ik me nu heel erg?
Wat is je grote drijfveer om toch binnen dezelfde serie 2 stapjes omhoog te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |