...en NIMH staat voor wat er in die batterijen zit en deze batterijen zijn erg goed en gaan langer mee dan NICD (nickel cadnium ofzo). dat getal van rond de 2000 wil zeggen hoeveel stroom ze gedurende een bepaalde tijd kunnen leveren: hoe hoger het getal hoe sterker ze zijn en dus des te langer ze mee kunnen. wat BellingerII zegt heb ik ook gedaan: een ladersetje (met evt. ingebouwde ontlader, voor langere levensduur van de batterijen) waar meestal batterijen bij zitten. Ook zou ik een extra setje batterijen kopen want het is echt balen als je batterijen op zijn en je moet wachten tot je ze weer kan opladen/opgeladen hebt. zoveel kosten ze toch niet..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:41 schreef bellingerII het volgende:
[..]
Wohooo kilko, dank voor je reactie maar heb je daar ook de vertaling van. Het gaat over batterijen neem ik aan en Nikkel denk ik ook, maar dan. En 2000 ...? Oplaadbaar? Je ziet, niet echt mijn bier maar als je wat meer uitleg hebt graag.
die blijft nog wel een tijdje in de verkoop denk ik...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:10 schreef headfirsttohell het volgende:
Vraagje: Hoelang blijft de a80 nog in de verkoop? ik wilde namelijk eerst een a70, maar die is niet meer verkrijgbaar. En de a80 lijkt me geschikter dan de a75, aangezien ik het geld ervoor heb. Zijn ze al bezig met een opvolger van de a80?
De A80 is net nieuw. De A70 is nog volop verkrijgbaar hoor, hier in ieder geval wel. Sterker nog: ik heb nog niet eens een A75 gezien. Krijg je als je in een uithoek woont.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:10 schreef headfirsttohell het volgende:
Vraagje: Hoelang blijft de a80 nog in de verkoop? ik wilde namelijk eerst een a70, maar die is niet meer verkrijgbaar. En de a80 lijkt me geschikter dan de a75, aangezien ik het geld ervoor heb. Zijn ze al bezig met een opvolger van de a80?
dan woon je zekers wel in een uithoek.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De A80 is net nieuw. De A70 is nog volop verkrijgbaar hoor, hier in ieder geval wel. Sterker nog: ik heb nog niet eens een A75 gezien. Krijg je als je in een uithoek woont.
Wat kost die converter nu nog? (Ja te lui to Google...quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:05 schreef killko het volgende:
[..]
dan woon je zekers wel in een uithoek.
ik heb pas trouwens die teleconverter voor m'n a70 besteld (moet een dezer dagen binnen zijn) maar die hadden ze al niet eens meer liggen in de winkel..
Als je zo'n converter koopt, zou ik die van staal kopen, want de originele van canon is van plastik en nog eens duurder ook. die van staal is 20 euro (19.95 om precies te zijn)...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat kost die converter nu nog? (Ja te lui to Google...)
Nog een question, ik heb ergens gelezen (ok, het was ergens op tweakers) dat je schermafbeeldingen en geluiden etc. in je camera kunt zetten (A70).
Kun je dat ook doen door die dingen in de juiste map op je geheugenkaart te zetten?
*edit* Nee tuurlijk niet, wissel je het kaartje dan ben je alles kwijt.
Waarmee moet het dan? Zit dat programma op de cd? Ik snapte het niet zo op Tweakers
Oja, zoombrowser was het. Ik heb dat alleen volgens mij nooit geinstalleerd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:26 schreef killko het volgende:
[..]
Als je zo'n converter koopt, zou ik die van staal kopen, want de originele van canon is van plastik en nog eens duurder ook. die van staal is 20 euro (19.95 om precies te zijn)...
het programma om aan te passen zit bij zoombrowser dacht ik. verder kan je als je in de weergave modus kijkt op menu drukken en dan bij opstartscherm ofzo op func dacht ik drukken en dan kan je er een uitzoeken (als hij al op je kaart staat). maarjah.. moeilijke uitleg misschien.. kijk maar bij zoombrowser in 'mijn camera'
nee, maar zo kunnen we het verschil wat beter zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:52 schreef killko het volgende:
Dit is niet het Centraal Beoordeel Mijn Mooie Foto Topic![]()
zijn dat GP's, of een of ander onbekent merk?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:45 schreef Syrena het volgende:
Bij de Hema zijn de oplaadbare fotobatterijen met 25% korting. Oa. 2 Ni-MH batterijen 2100 mAh voor 6.71 (dus 4 stuks = 13.42).
Ik dacht dat de snellader ook weer in de aanbieding was (niet goed opgelet, ik heb 'm namelijk al).
Hema's eigen merk. Ik vind ze echt goed, ik ben zowiezo een echte Hema-fan, goede spullen voor niet veel geld.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:09 schreef capibar het volgende:
[..]
zijn dat GP's, of een of ander onbekend merk?
Die van mij ookquote:Op zondag 13 juni 2004 12:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maar dat alles zal die lader van Powerbank ook wel kunnen neem ik aan.
MAAR MET EEN PAAR GOEDE SCHERPE FOTO KONDEN WIJ OOK ZEGGEN, WAS ZIJN GELD WAARD?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:48 schreef killko het volgende:
Hier de resultaten voor wie het interesseert:
het setje:
[afbeelding]
zonder converter (dus standaard camera) zonder te zoomen:
[afbeelding]
zonder converter volledig gezoomt (3x zoom) :
[afbeelding]
met converter volledig uitgezoomt (2,4x zoom) : *
[afbeelding]
met converter volledig ingezoomt (7,2x zoom) :
[afbeelding]
*Je bent de cirkel niet pas kwijt als je volledig inzoomt, wel iets eerder!
Let trouwens niet op de kwaliteit en de beweging die erin zit want ik heb gewoon zonder moeite en zonder nadenken die foto's gemaakt![]()
je caps-lock zit vastquote:Op maandag 14 juni 2004 11:24 schreef josa70 het volgende:
[..]
MAAR MET EEN PAAR GOEDE SCHERPE FOTO KONDEN WIJ OOK ZEGGEN, WAS ZIJN GELD WAARD?
DE TELE WERKT WEL MAAR IS DE FOTO NOG STEEDS GOED EN SCHERP OF LUKT DAT NIET MEER, DAN HEB JE ER NIKS AAN EN IS HET GELD WEG GOOIEN.![]()
SCHREEUW NIET ZO!!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 11:24 schreef josa70 het volgende:
[..]
MAAR MET EEN PAAR GOEDE SCHERPE FOTO KONDEN WIJ OOK ZEGGEN, WAS ZIJN GELD WAARD?
DE TELE WERKT WEL MAAR IS DE FOTO NOG STEEDS GOED EN SCHERP OF LUKT DAT NIET MEER, DAN HEB JE ER NIKS AAN EN IS HET GELD WEG GOOIEN.![]()
krijg je dat tasje erbij (bij de lenzen)??quote:Op maandag 14 juni 2004 16:18 schreef killko het volgende:
![]()
vooruit dan maar:
[afbeelding]
Klik hier voor het originele bestand
*de foto is op ongeveer drie meter afstand in de macrostand gemaakt (moet je soms wel aan denken bij 3 meter of minder, al maakte het bij deze niet echt veel uit)
Als jullie een andere foto willen moet je het maar een keer zeggen (niet te moeilijk a.u.b.) dan zal ik die proberen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |