abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19729677
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 09:41 schreef bellingerII het volgende:

[..]

Wohooo kilko, dank voor je reactie maar heb je daar ook de vertaling van. Het gaat over batterijen neem ik aan en Nikkel denk ik ook, maar dan. En 2000 ...? Oplaadbaar? Je ziet, niet echt mijn bier maar als je wat meer uitleg hebt graag.
...en NIMH staat voor wat er in die batterijen zit en deze batterijen zijn erg goed en gaan langer mee dan NICD (nickel cadnium ofzo). dat getal van rond de 2000 wil zeggen hoeveel stroom ze gedurende een bepaalde tijd kunnen leveren: hoe hoger het getal hoe sterker ze zijn en dus des te langer ze mee kunnen. wat BellingerII zegt heb ik ook gedaan: een ladersetje (met evt. ingebouwde ontlader, voor langere levensduur van de batterijen) waar meestal batterijen bij zitten. Ook zou ik een extra setje batterijen kopen want het is echt balen als je batterijen op zijn en je moet wachten tot je ze weer kan opladen/opgeladen hebt. zoveel kosten ze toch niet..
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:10:26 #152
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19747086
Vraagje: Hoelang blijft de a80 nog in de verkoop? ik wilde namelijk eerst een a70, maar die is niet meer verkrijgbaar. En de a80 lijkt me geschikter dan de a75, aangezien ik het geld ervoor heb. Zijn ze al bezig met een opvolger van de a80?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:18:22 #153
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_19750510
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:10 schreef headfirsttohell het volgende:
Vraagje: Hoelang blijft de a80 nog in de verkoop? ik wilde namelijk eerst een a70, maar die is niet meer verkrijgbaar. En de a80 lijkt me geschikter dan de a75, aangezien ik het geld ervoor heb. Zijn ze al bezig met een opvolger van de a80?
die blijft nog wel een tijdje in de verkoop denk ik...
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:19:30 #154
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19750537
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:10 schreef headfirsttohell het volgende:
De A80 is net nieuw. De A70 is nog volop verkrijgbaar hoor, hier in ieder geval wel. Sterker nog: ik heb nog niet eens een A75 gezien. Krijg je als je in een uithoek woont.
For great justice!
pi_19757262
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:19 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

De A80 is net nieuw. De A70 is nog volop verkrijgbaar hoor, hier in ieder geval wel. Sterker nog: ik heb nog niet eens een A75 gezien. Krijg je als je in een uithoek woont.
dan woon je zekers wel in een uithoek.
ik heb pas trouwens die teleconverter voor m'n a70 besteld (moet een dezer dagen binnen zijn) maar die hadden ze al niet eens meer liggen in de winkel..
pi_19809985
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 16:05 schreef killko het volgende:

[..]

dan woon je zekers wel in een uithoek.
ik heb pas trouwens die teleconverter voor m'n a70 besteld (moet een dezer dagen binnen zijn) maar die hadden ze al niet eens meer liggen in de winkel..
Wat kost die converter nu nog? (Ja te lui to Google... )

Nog een question, ik heb ergens gelezen (ok, het was ergens op tweakers) dat je schermafbeeldingen en geluiden etc. in je camera kunt zetten (A70).
Kun je dat ook doen door die dingen in de juiste map op je geheugenkaart te zetten?
*edit* Nee tuurlijk niet, wissel je het kaartje dan ben je alles kwijt.

Waarmee moet het dan? Zit dat programma op de cd? Ik snapte het niet zo op Tweakers
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_19810649
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 13:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat kost die converter nu nog? (Ja te lui to Google... )

Nog een question, ik heb ergens gelezen (ok, het was ergens op tweakers) dat je schermafbeeldingen en geluiden etc. in je camera kunt zetten (A70).
Kun je dat ook doen door die dingen in de juiste map op je geheugenkaart te zetten?
*edit* Nee tuurlijk niet, wissel je het kaartje dan ben je alles kwijt.

Waarmee moet het dan? Zit dat programma op de cd? Ik snapte het niet zo op Tweakers
Als je zo'n converter koopt, zou ik die van staal kopen, want de originele van canon is van plastik en nog eens duurder ook. die van staal is 20 euro (19.95 om precies te zijn)...

het programma om aan te passen zit bij zoombrowser dacht ik. verder kan je als je in de weergave modus kijkt op menu drukken en dan bij opstartscherm ofzo op func dacht ik drukken en dan kan je er een uitzoeken (als hij al op je kaart staat). maarjah.. moeilijke uitleg misschien.. kijk maar bij zoombrowser in 'mijn camera'
pi_19811287
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:26 schreef killko het volgende:

[..]

Als je zo'n converter koopt, zou ik die van staal kopen, want de originele van canon is van plastik en nog eens duurder ook. die van staal is 20 euro (19.95 om precies te zijn)...

het programma om aan te passen zit bij zoombrowser dacht ik. verder kan je als je in de weergave modus kijkt op menu drukken en dan bij opstartscherm ofzo op func dacht ik drukken en dan kan je er een uitzoeken (als hij al op je kaart staat). maarjah.. moeilijke uitleg misschien.. kijk maar bij zoombrowser in 'mijn camera'
Oja, zoombrowser was het. Ik heb dat alleen volgens mij nooit geinstalleerd.

Bedankt voor de tip m.b.t. de converter!!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_19831204
!ohja, ik weet niet wat je met converter bedoelt, maar de ring (waar je dan iets van 55mm op kan zetten) is 20.. wil je er een tele of groothoekconverter opzetten dan is die € 119.95.
zie bijvoorbeeld koopdigitaal.nl en/of zoek op een van de volgende dingen:

LA-DC52C --> de standaard voorzetlensadapter (die van plastik)*

WC-DC52 --> Groothoekvoorzetstuk (vermenigvuldig de getallen op je lens met 0,7 en je krijgt de nieuwe waarden)

TC-DC52 --> Televoorzet: vermenigvuldig de getallen op je lens met een factor van 2,4 en je krijgt dan de nieuwe waarden maar let op: als je deze 'lens' erop zet en je zoomt helemaal uit, dan wordt niet de hele chip belicht en zul je slechts een (rond) deel belichten..

250D --> macrovoorzet waardoor je nog grotere vergrotingen kunt maken in de macrostand

*Als je de ijzeren converter wil moet je even ergens anders kijken. hier is iig het merk dat ik heb (er zijn er nog veeel meer)
Merk: Soligor
'adapter tube for Canon A60/70'
Item No. 57913
Best.-Nr. 57913 (zelfde dus)

wat de televoorzet en de groothoekvoorzet betreft weet ik nog niet hoe goed ze zijn (volgens mij weigert die fotoboer te bellen ) maar wat ik van anderen heb gehoord is dat er wel goedkoperen zijn, maar die zijn niet zo goed en bij duurderen zie je het er niet van af.
pi_19839619
@Syrena: die plaatjes en geluidjes aanpassen in de camera kan misschien ook met dat programma waarmee je de foto's selecteert en upload (als je die ten minste gebruikt die bij de cam zat). het kan natuurlijk ook zijn dat dat uploadprogrammatje bij zoombrowser hoort (als dat zo is vergeten we deze post meteen weer)

killko heeft eindelijk de TC-DC52 Tele-Converter binnen en gaat eens kijken wat'ie daarmee kan.
pi_19839834
Hier de resultaten voor wie het interesseert:

het setje:

zonder converter (dus standaard camera) zonder te zoomen:

zonder converter volledig gezoomt (3x zoom) :

met converter volledig uitgezoomt (2,4x zoom) : *

met converter volledig ingezoomt (7,2x zoom) :

*Je bent de cirkel niet pas kwijt als je volledig inzoomt, wel iets eerder!

Let trouwens niet op de kwaliteit en de beweging die erin zit want ik heb gewoon zonder moeite en zonder nadenken die foto's gemaakt

[ Bericht 7% gewijzigd door killko op 12-06-2004 19:09:14 ]
  zaterdag 12 juni 2004 @ 19:48:56 #162
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_19841551
Leuk, maar zou je nu gewoon eens een goeie foto kunnen maken? Een scherpe zeg maar . Dan kunnen we het wat beter beoordelen.
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_19841649
Dit is niet het Centraal Beoordeel Mijn Mooie Foto Topic
OK, een andere keer dan..

[ Bericht 13% gewijzigd door killko op 12-06-2004 20:08:59 (geen zin nu) ]
  zaterdag 12 juni 2004 @ 19:54:52 #164
67128 capibar
pi_19841752
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 19:52 schreef killko het volgende:
Dit is niet het Centraal Beoordeel Mijn Mooie Foto Topic
nee, maar zo kunnen we het verschil wat beter zien.
als je hem even op een tafel ofzo zet en telkens hetzelfde punt fotografeert...
pi_19843164
Bij de Hema zijn de oplaadbare fotobatterijen met 25% korting. Oa. 2 Ni-MH batterijen 2100 mAh voor 6.71 (dus 4 stuks = 13.42).

Ik dacht dat de snellader ook weer in de aanbieding was (niet goed opgelet, ik heb 'm namelijk al).
pi_19844034
8x2000MAH batterijen en een snellader (met ontlader) voor maar €39.95 (excl. verzendkosten)
Hij is erg goed.. ik heb hem ook

als hij het niet doet ga je maar naar www.conrad.nl en zoek je maar ergens de Snellader "Travellerset" en dan klik je daar maar ff op
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:09:45 #167
67128 capibar
pi_19845007
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 20:45 schreef Syrena het volgende:
Bij de Hema zijn de oplaadbare fotobatterijen met 25% korting. Oa. 2 Ni-MH batterijen 2100 mAh voor 6.71 (dus 4 stuks = 13.42).

Ik dacht dat de snellader ook weer in de aanbieding was (niet goed opgelet, ik heb 'm namelijk al).
zijn dat GP's, of een of ander onbekent merk?
pi_19853191
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:09 schreef capibar het volgende:

[..]

zijn dat GP's, of een of ander onbekend merk?
Hema's eigen merk. Ik vind ze echt goed, ik ben zowiezo een echte Hema-fan, goede spullen voor niet veel geld.
De snellader is volgens mij niet zo snel als de Powerbank Rapid, maar voor mij snel genoeg. Ik heb een tweede set batterijen erbij gekocht voor in m'n MP3 speler, die houden het lekker lang vol. Je kunt de batterijen in de lader laten zitten, hij meet steeds of ze nog op spanning zijn en laadt dan eventueel bij. Zo weet je zeker dat je altijd gebruiksklare batterijen hebt, en je kunt ze om de zoveel tijd laten ontladen om het geheugeneffect tegen te gaan. Maar dat alles zal die lader van Powerbank ook wel kunnen neem ik aan.
pi_19853736
quote:
Op zondag 13 juni 2004 12:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar dat alles zal die lader van Powerbank ook wel kunnen neem ik aan.
Die van mij ook . Er zit zelfs een stand op die de batterijen een speciale beurt geeft ofzo om ze helemaal te herstellen .
  maandag 14 juni 2004 @ 11:24:38 #170
76441 josa70
Billy The Killer Dog
pi_19876004
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:48 schreef killko het volgende:
Hier de resultaten voor wie het interesseert:

het setje:
[afbeelding]

zonder converter (dus standaard camera) zonder te zoomen:
[afbeelding]

zonder converter volledig gezoomt (3x zoom) :
[afbeelding]

met converter volledig uitgezoomt (2,4x zoom) : *
[afbeelding]

met converter volledig ingezoomt (7,2x zoom) :
[afbeelding]

*Je bent de cirkel niet pas kwijt als je volledig inzoomt, wel iets eerder!

Let trouwens niet op de kwaliteit en de beweging die erin zit want ik heb gewoon zonder moeite en zonder nadenken die foto's gemaakt
MAAR MET EEN PAAR GOEDE SCHERPE FOTO KONDEN WIJ OOK ZEGGEN, WAS ZIJN GELD WAARD?
DE TELE WERKT WEL MAAR IS DE FOTO NOG STEEDS GOED EN SCHERP OF LUKT DAT NIET MEER, DAN HEB JE ER NIKS AAN EN IS HET GELD WEG GOOIEN.
  maandag 14 juni 2004 @ 11:26:25 #171
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_19876056
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:24 schreef josa70 het volgende:

[..]

MAAR MET EEN PAAR GOEDE SCHERPE FOTO KONDEN WIJ OOK ZEGGEN, WAS ZIJN GELD WAARD?
DE TELE WERKT WEL MAAR IS DE FOTO NOG STEEDS GOED EN SCHERP OF LUKT DAT NIET MEER, DAN HEB JE ER NIKS AAN EN IS HET GELD WEG GOOIEN.
je caps-lock zit vast
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 14 juni 2004 @ 11:51:31 #172
67128 capibar
pi_19876719
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:24 schreef josa70 het volgende:

[..]

SCHREEUW NIET ZO!!!!
pi_19883987

vooruit dan maar:

Klik hier voor het originele bestand

*de foto is op ongeveer drie meter afstand in de macrostand gemaakt (moet je soms wel aan denken bij 3 meter of minder, al maakte het bij deze niet echt veel uit)
Als jullie een andere foto willen moet je het maar een keer zeggen (niet te moeilijk a.u.b. ) dan zal ik die proberen te maken.

[ Bericht 57% gewijzigd door killko op 14-06-2004 16:47:38 (foto gemaakt) ]
  maandag 14 juni 2004 @ 16:55:12 #174
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_19884916
Vraagje.. ik heb een a80, nou heb ik gezien dat je er een waterdichte hoes voor kan kopen zodat ie op een metertje of 20 onder water nog blijft werken alleen, ik neem aan dat de flitser standaard lang niet sterk genoeg is om onder water foto's mee te maken. Heeft iemand ervaring met het onder water foto's maken met een a80?
  dinsdag 15 juni 2004 @ 00:10:16 #175
2347 deff
..until the reaper sings
pi_19897652
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:18 schreef killko het volgende:

vooruit dan maar:
[afbeelding]
Klik hier voor het originele bestand

*de foto is op ongeveer drie meter afstand in de macrostand gemaakt (moet je soms wel aan denken bij 3 meter of minder, al maakte het bij deze niet echt veel uit)
Als jullie een andere foto willen moet je het maar een keer zeggen (niet te moeilijk a.u.b. ) dan zal ik die proberen te maken.
krijg je dat tasje erbij (bij de lenzen)??

kga nml een A80 aanschaffen en wil daarbij toch wat extra goodies...

kzit aan de spullen van lensmate ( http://www.lensmateonline.com/A80adapter.htm ) te denken.
die tiffen 37mm converters (2x tele en .56 wideangle spreken me erg aan)
Moet je alleen weer een tas kopen voor die meuk (achja sleep je ook niet altijd mee:))
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')