lijkt het je sterk dat het schempje niet kapot kan gaan door het draaien?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:47 schreef berc het volgende:
[..]
lijk me sterk als dat gebeurt...
ik weet niet of ik je helemaal begrijp maar het schermpje gaat echt niet kapot als je er aan gaat draaien.... (je kan het draaien natuurlijk ook overdrijven)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:10 schreef capibar het volgende:
[..]
lijkt het je sterk dat het schempje niet kapot kan gaan door het draaien?![]()
dan heb je me verkeert begrepen, ik dacht namelijk precies hetzelfde als jij.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:58 schreef berc het volgende:
[..]
ik weet niet of ik je helemaal begrijp maar het schermpje gaat echt niet kapot als je er aan gaat draaien.... (je kan het draaien natuurlijk ook overdrijven)
Heb voor mijn video camera ook een uitklapbaar gebeuren... werkt helemaaal toppie,
ghehe, dankjewelquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:45 schreef josa70 het volgende:
Deze zijn beter![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het weer was beter![]()
okequote:Op woensdag 26 mei 2004 20:25 schreef capibar het volgende:
[..]
dan heb je me verkeert begrepen, ik dacht namelijk precies hetzelfde als jij.
Wat wil je weten? Gebruik NiMH-batterijen (2300) en je kunt echt een twee weken vooruit (= fotootje of 500) en die compact-flashkaarten maakt niet uit. Heb er zelf een Dane-Elec inzitten omdat die het goedkoopste was bij een computerzaak hier in de buurt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:25 schreef bellingerII het volgende:
Kan iemand vragen beantwoorden over het energie verbruik van de A75 en welke kaart (256Mb) ik het best kan gebruiken?
Oplaadbare volstaan uitstekend,vanaf zo'n 1800 MaHquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:34 schreef bellingerII het volgende:
Niet allemaal tegelijk ...... wil graag weten of ik me gek ga kopen aan pen-lites of dat oplaadbare het ook doen ...
Niet iedereen heeft niets te doen hoor.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:34 schreef bellingerII het volgende:
Niet allemaal tegelijk ...... wil graag weten of ik me gek ga kopen aan pen-lites of dat oplaadbare het ook doen ...
Perfect toestel groter display [1,8 in plaats van 1,5 inch] als de A60/70/80 en voor de rest bijne het zelfde als de A70,Niks mis mee.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:41 schreef bellingerII het volgende:
Niets te doen is het juiste woord, en wat baal ik daar van .........
Maar dank voor de info, kan een A75 krijgen als ik een ander GSM abo neem. Ga ik toch maar doen denk.
whoehoe, gefeliciteerd, en nog een keer gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:28 schreef Tha_Mars het volgende:
krijg vandaag waarschijnlik mijn a75 binnen
Ben benieuwd, is trouwens ook mijn 1e digitale camera...
Ik heb er zin in![]()
NiMH van rond de 2000 mAHquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:34 schreef bellingerII het volgende:
-Iso 100*quote:Op maandag 7 juni 2004 20:17 schreef JaFFe het volgende:
Ik heb een canon powershot a80. Ik wil op de open dag van de luchtmacht fotos maken van de vliegshow op welke stand moet je deze camera zetten om fotos te maken. en hoe is het met de snelheid op zon moment?
Wohooo kilko, dank voor je reactie maar heb je daar ook de vertaling van. Het gaat over batterijen neem ik aan en Nikkel denk ik ook, maar dan. En 2000 ...? Oplaadbaar? Je ziet, niet echt mijn bier maar als je wat meer uitleg hebt graag.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:36 schreef killko het volgende:
[..]
NiMH van rond de 2000 mAH![]()
Nikkel Metaal Hydridequote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:41 schreef bellingerII het volgende:
[..]
Wohooo kilko, dank voor je reactie maar heb je daar ook de vertaling van. Het gaat over batterijen neem ik aan en Nikkel denk ik ook, maar dan. En 2000 ...? Oplaadbaar? Je ziet, niet echt mijn bier maar als je wat meer uitleg hebt graag.
volgs mij kan je de ISO het beste op z'n allerhoogst zetten...quote:Op maandag 7 juni 2004 22:48 schreef killko het volgende:
[..]
-Iso 100*
ISO 400 is het hoogste geloof ikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:03 schreef capibar het volgende:
[..]
volgs mij kan je de ISO het beste op z'n allerhoogst zetten...
of kan die camera geen hoger iso aan?
klopt wat bugeye zegtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:03 schreef capibar het volgende:
[..]
volgs mij kan je de ISO het beste op z'n allerhoogst zetten...
of kan die camera geen hoger iso aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |