abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19327389
Moet ik dan niet weer Zoombrowser installeren?
Want ik heb alles verwijderd.
pi_19327532
Hij geeft nu de windows melding hoe ik mijn foto's wil openen.
(Geen hardware melding van gevonden cam en ook niet in Device manager)

Mijn foto's kan ik nu via een windows foto ding naar mijn HD zetten.

Maar hij staat nog niet in Device Manager.
Plus dat ik nu geen Canon software erop heb staan (Zoombrowser heb ik toch wel nodig)

Nu toch maar de software erop zetten?
  zondag 23 mei 2004 @ 00:37:42 #103
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_19327667
quote:
Op zondag 23 mei 2004 00:31 schreef Untitled het volgende:
Hij geeft nu de windows melding hoe ik mijn foto's wil openen.
(Geen hardware melding van gevonden cam en ook niet in Device manager)

Mijn foto's kan ik nu via een windows foto ding naar mijn HD zetten.

Maar hij staat nog niet in Device Manager.
Plus dat ik nu geen Canon software erop heb staan (Zoombrowser heb ik toch wel nodig)

Nu toch maar de software erop zetten?
yep, zou toch wel handiger zijn,

trouwens bij mij ziet mijn computer de camera als nieuwe harde schijf en kan ik de foto´s elk moment oproepen tot ik de camera uitzet.

Waarschijnlijk kan ik dit, omdat ik Windows laatst geupdated heb.
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_19328055
quote:
Op zondag 23 mei 2004 00:37 schreef bugeye het volgende:

trouwens bij mij ziet mijn computer de camera als nieuwe harde schijf en kan ik de foto´s elk moment oproepen tot ik de camera uitzet.
Ja volgens mij heb ik dat ook!

Alles werkt nu, ook Zoombrowser!

Bedankt voor het helpen bugeye!
pi_19332421
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 08:06 schreef Master-JiP het volgende:
Iemand enig idee welke codec gebruikt wordt wanneer je met de PS A70 een filmpje maakt? Het is een AVI, maar ik weet niet welke codec; op de pc kan ik hem wel openen maar op m'n Ipaq 5550 werkt het niet
Nog niemand met een download-link voor deze MJPEG-codec?
Een dag zonder bugs, is een dag niet geleefd!!!
http://www.planet.nl/~jpengelhardt
  zondag 23 mei 2004 @ 11:24:49 #106
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_19332472
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 18:57 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]

Daar dus. Valt dat onder de garantie? Ik heb een maand of 9 nu.
ik had ook een kapotte pixel... gewoon opsturen naar het "canon service centre" en ze repareren hem helemaal gratis voor je. Het enige dat ik kwijt was, was de aangetekende versturing. Je mag hem namelijk ongefrankeerd opsturen.

ow, en hij was binnen 2 weken terug. Ze zeiden dat hij zo'n 6 weken weg zou zijn, dus dat viel reuze mee.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_19334106
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen een cam van een internationale versie en een nederlandse versie? Prijsverschil zijn tientallen euro's! Is het alleen een nederlandse handleiding ipv een engelse? De garantie lijkt me dezelfde wereldwijde dekking te zijn.
  zondag 23 mei 2004 @ 14:00:20 #108
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_19335260
Vaag probleem hier, remote capture werkt niet, alles opnieuw geinstalleerd.

Ik kan de foto's gewoon uitlezen maar alleen bij remote capture krijg ik deze foutmelding:

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 23 mei 2004 @ 14:23:34 #109
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_19335812
quote:
Op zondag 23 mei 2004 13:04 schreef d-one het volgende:
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen een cam van een internationale versie en een nederlandse versie? Prijsverschil zijn tientallen euro's! Is het alleen een nederlandse handleiding ipv een engelse? De garantie lijkt me dezelfde wereldwijde dekking te zijn.
bij de internationale moet hij naar een ander land gestuurt worden voor reparatie, en dat kan wel een tijdje duren.
en de menuteksten zijn niet altijd in het nederlands, de handleiding ook niet.
pi_19336136
thx, maar lijkt me niet echt handig van de winkelier om internationale toestellen steeds naar het buitenland te sturen.
  zondag 23 mei 2004 @ 15:16:48 #111
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_19336886
quote:
Op zondag 23 mei 2004 00:58 schreef Untitled het volgende:

[..]

Ja volgens mij heb ik dat ook!

Alles werkt nu, ook Zoombrowser!

Bedankt voor het helpen bugeye!
gaarg gedaan
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_19371166
Ik heb een vraagje: is het het waard als je een telelens (TC-DC52 voor €119,- plus de benodigde adapterring van 27€) voor je A70 koopt en dan bedoel ik voornamelijk qua kwaliteit?
Graag uw mening hierover
pi_19374741
quote:
Op maandag 24 mei 2004 19:31 schreef killko het volgende:
Ik heb een vraagje: is het het waard als je een telelens (TC-DC52 voor €119,- plus de benodigde adapterring van 27€) voor je A70 koopt en dan bedoel ik voornamelijk qua kwaliteit?
Graag uw mening hierover
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...Ik kon niet zo heel veel vinden erover in vorige topics.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_19375714
quote:
Op zondag 23 mei 2004 11:24 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

ik had ook een kapotte pixel... gewoon opsturen naar het "canon service centre" en ze repareren hem helemaal gratis voor je. Het enige dat ik kwijt was, was de aangetekende versturing. Je mag hem namelijk ongefrankeerd opsturen.

ow, en hij was binnen 2 weken terug. Ze zeiden dat hij zo'n 6 weken weg zou zijn, dus dat viel reuze mee.
die van mij is nu al meer dan 5 weken weg :'(
ik heb er net even achteraan gebeld en ze zeiden dat canon tegenwoordig een andere administratie ofzo heeft en daardoor wat vertraging heeft.

[ Bericht 13% gewijzigd door killko op 25-05-2004 16:44:46 (gebeld met fotoboer) ]
pi_19379373
hallo,

kan iemand een foto posten die met een canon A80 is gemaakt waar ik de zoom mee kan vergelijken? dus een plaatje van een veld met bomen, en dan 1 helemaal uitgezoomt en 1 waar bij de boom volledig is ingezoomt, op de zelfde positie, (als voorbeeld) zo dat ik kan zien hoe ver je zoomt? alvast bedankt

[ Bericht 13% gewijzigd door berc op 25-05-2004 18:22:04 ]
pi_19387237
Ben zelf de blije bezitter van een A80, vraag me alleen af hoe het zit met het zwenkbare schermpje. Wel handig maar heb je geen kans dat door veel open en dicht vouwen de boel snel slijt zodat je scherm dood gaat?
Dus moet ik niet te veel zooien of kan je lekker hele dagen klappen en draaien?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 11:45:33 #117
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_19387402
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 11:39 schreef Hurby het volgende:
Ben zelf de blije bezitter van een A80, vraag me alleen af hoe het zit met het zwenkbare schermpje. Wel handig maar heb je geen kans dat door veel open en dicht vouwen de boel snel slijt zodat je scherm dood gaat?
Dus moet ik niet te veel zooien of kan je lekker hele dagen klappen en draaien?
ik denk eerlijk gezegt dat het schermpje niet kapot kan gaan door het draaien...
pi_19387513
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 11:45 schreef capibar het volgende:

[..]

ik denk eerlijk gezegt dat het schermpje niet kapot kan gaan door het draaien...
ok zal beter formuleren de connectie schermpje->body zodat je bij slijtage niks meer aan je in principe werkende schermpje hebt
pi_19393006
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 11:45 schreef capibar het volgende:

[..]

lijk me sterk als dat gebeurt...

maar Hurby, als je toch een a80 hebt, kan je voor mij dan die foto maken waar ik hierboven om vraag?
pi_19396550
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:36 schreef berc het volgende:
hallo,

kan iemand een foto posten die met een canon A80 is gemaakt waar ik de zoom mee kan vergelijken? dus een plaatje van een veld met bomen, en dan 3 optisch ingezoomd op 1 boom, (als voorbeeld) zo dat ik kan zien hoe ver je zoomt? alvast bedankt
wat wil je vergelijken dan?

maarjah, als je het toch over zoom hebt, weet iemand nou hoe goed die lens voor de powershotserie is zoals ik hierboven vroeg??

[ Bericht 11% gewijzigd door killko op 27-05-2004 16:30:46 ]
pi_19396902
alleen bij digitale zoom ontstaat kwaliteitsverlies. Om verschillende toestellen voor optische zoom te vergelijken kan je gewoon de specs er bij pakken voor het bereik dan, lenskwaliteit is een heel ander verhaal

maar als Berc er op staat wil ik wel wat posten maar dat wordt op z'n vroegst morgen
pi_19397040
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:58 schreef Hurby het volgende:
alleen bij digitale zoom ontstaat kwaliteitsverlies. Om verschillende toestellen voor optische zoom te vergelijken kan je gewoon de specs er bij pakken voor het bereik dan, lenskwaliteit is een heel ander verhaal

maar als Berc er op staat wil ik wel wat posten maar dat wordt op z'n vroegst morgen
Ja dat snap ik, maar waarom dan wel. of ben ik te nieuwsgierig en met lenskwaliteit bedoelde ik die additionele lens, maar dat begreep jij zeker al.
pi_19397457
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 17:02 schreef killko het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar waarom dan wel. of ben ik te nieuwsgierig en met lenskwaliteit bedoelde ik die additionele lens, maar dat begreep jij zeker al.
die additionele lens bedoelde Berc niet en heb ik ook niet, maar er zijn volgens mij voldoende reviews te vinden, ff googlen en zoeken op tweakers levert genoeg op denk ik
pi_19398917
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:58 schreef Hurby het volgende:
ik zal het wel heel fijn vinden als je die 2 foto's wilt posten

dinsdag 25 mei 2004 @ 21:59:03 #125
76441 josa70
Billy The Killer Dog
pi_19405476
Is net gemaakt licht was niet goed gaat om Zoom
Nul Zoom
Drie Zoom
Elf Zoom
Is dit voldoende
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties