¤56quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:49 schreef josa70 het volgende:
[..]
Wat kosten ze?
ik zou zeggen open het filmbestandje in G-Spot en je ziet welke codec je nodig hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:06 schreef Master-JiP het volgende:
Iemand enig idee welke codec gebruikt wordt wanneer je met de PS A70 een filmpje maakt? Het is een AVI, maar ik weet niet welke codec; op de pc kan ik hem wel openen maar op m'n Ipaq 5550 werkt het niet
Als je dan toch zoiets schrijft vind ik het wel fijn als je dan ook er bij zet wat de prijs was?quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:09 schreef Quintony het volgende:
[..]
okay,
bedankt.
ach, het was maar 10¤ meer dan de niet Xs.
ach in ieder geval bedankt voor het antwoord.
Motion JPEG, ofwel MJPEG.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:06 schreef Master-JiP het volgende:
Iemand enig idee welke codec gebruikt wordt wanneer je met de PS A70 een filmpje maakt? Het is een AVI, maar ik weet niet welke codec; op de pc kan ik hem wel openen maar op m'n Ipaq 5550 werkt het niet
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:38 schreef josa70 het volgende:
[..]
Als je dan toch zoiets schrijft vind ik het wel fijn als je dan ook er bij zet wat de prijs was?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 07:52 schreef Quintony het volgende:
[..]
¤56
http://shop.tweakers.net/geheugen/?action=cat&CatID=5
Die heb ik zojuist gekocht. Ideaal toestel. Binnen 5 minuten operationeelquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:41 schreef Klonk het volgende:
Ik heb de nieuwe PCM voor me liggen met daarin een test met 22 camera's tot 500 euro, en de A75 is (volgens hun), PCM keuze/Beste Product.
OP hun website (www.pcmweb.nl) vind je tabellen en foto's gemaakt met de test kandidaten.
Het zou best kunnen dat de 3x optische zoom het af moet leggen tegen concurrenten met een groter zoombereik. Verder is het objectief qua kwaliteit voor mij nog steeds superfijn!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist gekocht. Ideaal toestel. Binnen 5 minuten operationeel![]()
In de computertotaal kwam hij er trouwens als een-na-beste uit de bus volgens mij. Had iets te maken met de lens of zo
Maakt allemaal niet uit. Vind het een fijn apparaat iig. Ik ga zo eens de stitch-functie proberenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:38 schreef rique het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat de 3x optische zoom het af moet leggen tegen concurrenten met een groter zoombereik. Verder is het objectief qua kwaliteit voor mij nog steeds superfijn!
waar denk je bij lage prijzen aan?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:32 schreef detulp050 het volgende:
Weet iemand een link of een winkel waar je een beetje goedkoop een lens kunt kopen voor de A80 om meer optische zoom te krijgen ? Ik heb al rond gekeken, maar ik vind niet echt ergens een prijs en al helemaal geen lageprijzen...
Volgens mij heeft informatique van dat soort lenzen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:32 schreef detulp050 het volgende:
Weet iemand een link of een winkel waar je een beetje goedkoop een lens kunt kopen voor de A80 om meer optische zoom te krijgen ? Ik heb al rond gekeken, maar ik vind niet echt ergens een prijs en al helemaal geen lageprijzen...
Jammer, ik had op een euro of 80 gehooptquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar denk je bij lage prijzen aan?
onder de 100 euri kom je niet
blader de vorige topics is doorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij heeft informatique van dat soort lenzen.
Heeft iemand uberhaupt ervaring met die opschroeflenzen voor een Canon A70/75/80? Is het het geld waard? Wat zijn de effecten ervan? Voorbeeld-foto's?
goed plan iddquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blader de vorige topics is door
Heb een beetje gegoogled, maar nog niets tegen gekomen. Iemand die weet waar ik die codec voor PocketPC kan downloaden?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:34 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Motion JPEG, ofwel MJPEG.
een filmpje op je gewone pc al ingeladen in gspotquote:Op woensdag 19 mei 2004 07:32 schreef Master-JiP het volgende:
[..]
Heb een beetje gegoogled, maar nog niets tegen gekomen. Iemand die weet waar ik die codec voor PocketPC kan downloaden?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zou zeggen open het filmbestandje in G-Spot en je ziet welke codec je nodig hebt
Natuurlijk heb ik dat gedaan; alleen nu wil ik dus weten waar ik deze decoders kan downloaden voor de PocketPCquote:Op woensdag 19 mei 2004 08:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een filmpje op je gewone pc al ingeladen in gspot
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:53 schreef pascalheister het volgende:
mjpeg decompressor downloaden dus
google?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 07:32 schreef Master-JiP het volgende:
[..]
Heb een beetje gegoogled, maar nog niets tegen gekomen. Iemand die weet waar ik die codec voor PocketPC kan downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |