Komt er nog wel 8 0f 9 euro verzend kosten bij en de Camera was niet duur?quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:25 schreef pascalheister het volgende:
duur kaartje trouwens josa70
dane elec 256 mb kost al 42 euro
http://www.tweakers.net/pricewatch/23816
5,50 bij geheugen.comquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:31 schreef josa70 het volgende:
[..]
Komt er nog wel 8 0f 9 euro verzend kosten bij en de Camera was niet duur?
En waar heb je dat verzekerd en wat kost dat?
Duur grapje fotoboer, 9 van de 10 op internet ook uit Duitsland en de garantie is voor Europa dus kan ook in Nederland maar ook via winkel in Kleve ik woon in Wijchen 25 minuten rijdenquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
5,50 bij geheugen.com
Camera is in duitsland altijd goedkoper alleen met de garantie kun je in Nederland niks.
Heb me camera gelijk verzekerd toen ik de camera kocht bij de fotoboer.
verzekeringsbedrijf is: Actua http://www.actua.nl
beetje afdingen doet ook wonderen en het is veel makkelijker dan zo`n internetshop. je moet gewoon dokken hier in nederland met evt. schade en in duitsland nietquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:49 schreef josa70 het volgende:
[..]
Duur grapje fotoboer, 9 van de 10 op internet ook uit Duitsland en de garantie is voor Europa dus kan ook in Nederland maar ook via winkel in Kleve ik woon in Wijchen 25 minuten rijden
Klopt Duitsland heeft twee jaar in plaats van één jaar Nederland.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
beetje afdingen doet ook wonderen en het is veel makkelijker dan zo`n internetshop. je moet gewoon dokken hier in nederland met evt. schade en in duitsland nietgaranties verschillen per land met Canon.
Ik denk dat het een goede keus is het gaat om meer als zoombereik?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:01 schreef Hukkie het volgende:
Heb vandaag de knoop doorgehakt en een A80 gehaald. Ik vind het formaat toch belangrijker dan het zoombereik.
Bovendien heb ik gemerkt dat bij de camera van mijn schoonvader (heeft een HP 850 met 8x zoom) het lastig is om de camera goed stil te houden als je volledig inzoomt, met onscherpte als gevolg.
dus naar de winkel ermeequote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
Niet dead maar hot blijkbaar.
Test gedaan met de lens afgesloten en dit resultaat:
[afbeelding]
Dus als er niks komt te staan is het goed?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
Niet dead maar hot blijkbaar.
Test gedaan met de lens afgesloten en dit resultaat:
[afbeelding]
ja werkt ook, maar veel zal je niet merken van de extra snelheidquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:30 schreef Quintony het volgende:
Ik heb mezelf een A80 gekocht
Enne nu vroeg ik me af of de volgende CF kaart werkt in de A80:
Dane-Elec 256 MB Compact Flash XS Card Retail?
okay,quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja werkt ook, maar veel zal je niet merken van de extra snelheid
Wat kosten ze?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:30 schreef Quintony het volgende:
Ik heb mezelf een A80 gekocht
Enne nu vroeg ik me af of de volgende CF kaart werkt in de A80:
Dane-Elec 256 MB Compact Flash XS Card Retail?
http://www.tweakers.net/pricewatch/75434quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:49 schreef josa70 het volgende:
[..]
Wat kosten ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |