De A40 heeft aan de basis gestaan van de latere modellen, duurlijk telt dat ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik ben een zeer tevreden A40-gebruiker, telt dat ook?
Das mooi.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:40 schreef Fear! het volgende:
[..]
De A40 heeft aan de basis gestaan van de latere modellen, duurlijk telt dat ook.![]()
Wat je zou kunnen doen is de map vebergen. Als je de verborgen items weergeven uit hebt staan zie je de map zo niet meer staan. En hij maakt niet elke keer een map aan omdat de map wél bestaat.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:30 schreef sweek het volgende:
Ik gebruik nu gewoon de in Windowx XP ingebouwde software om de foto's van m'n camera naar een map te verplaatsen, maar als ik dat doe, kopieert hij ook altijd de lege misc-folder mee... kan ik er voor zorgen dat 'ie dat niet doet? Of dat 'ie niet meer die folder aanmaakt zolang er toch niks instaat?
Ik heb er ooit een gehad. Ik had hem uit me klauwen laten donderen, en daardoor kon hij niet meer zelfstandig in en uit de behuizing omdat hij scheef stond, moest je een beetje duwen en dan ging het wel (het was de eerste dag van mijn vakantie, dus ik heb alles geprobeerd om hem weer fotos te laten maken). Toen ik weer thuis was terug naar de winkel en een maand later was ie weer gratis gemaaktquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:17 schreef QyRoZ het volgende:
Ik lees de laatste tijd veel over E18 fouten, problemen met de mechaniek. Heeft er daar iemand ervaringen mee? Ik word er een beetje bang van...
Op het moment dat je m/b.v. Ctrl+A alles selecteert voor je het kopieert, kopieert hij de onzichtbare mappen etc. ook mee.. Je zult dus m.b.v. Shift alles moeten selecteren en dat kopieren, anders werkt het zeker niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:29 schreef UncleJim het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen is de map vebergen. Als je de verborgen items weergeven uit hebt staan zie je de map zo niet meer staan. En hij maakt niet elke keer een map aan omdat de map wél bestaat.
Omdat ik toch zelden print, dan hoeft het niet zo geweldig groot te zijn...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:39 schreef Fear! het volgende:
[..]
(G)2.272 x 1.704
(M1)1.600 x 1.200
(M2)1.024 x 768
(K)640 x 480
Waarom niet op "G + superfine", als ik vragen mag ?
kodakquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:22 schreef SailingAce het volgende:
Ik zie die A75 van kodak wel als een leuk toestel eigenlijk.. maar ik zoek ook een fototoestel die bij schemering mooie foto's kan maken, dus niet dat hij dan flittst, iets met ASA instellen ofzoMaar dat zit daar niet op he?
Canonquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kodak
Je kunt op de A75 gewoon de ISO (=ASA) instellen. Ook de flitser en de sluitertijd zijn in te stellen. Geen probleem dusquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:22 schreef SailingAce het volgende:
Ik zie die A75 van kodak wel als een leuk toestel eigenlijk.. maar ik zoek ook een fototoestel die bij schemering mooie foto's kan maken, dus niet dat hij dan flittst, iets met ASA instellen ofzoMaar dat zit daar niet op he?
De A80 kan geen type II aan. Maakt niet uit, de type II CFC zuipt batterijen, en de opstarttijd laat ook te wensen over. Ik gebruik de mijne alleen nog om bestanden van PC naar notebook over te zetten.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:32 schreef Fear! het volgende:
Vraagje van een andere orde, ik heb een A80 en overweeg een Compactflash Type 2 kaart aan te schaffen.
Heeft iemand, met een A80, hier ervaring mee en is de camera snel genoeg om hier voordeel uit te halen?
Weet ik niet, moet ik eerst kijken wat de a80 had en nu de a85 heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:46 schreef UncleJim het volgende:
Niet echt veel schokkende nieuwe dingen bij de A85. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |