abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 mei 2004 @ 01:12:24 #126
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_18824880
Back in business.
pi_18824883
Wordt dat de single?
  zondag 2 mei 2004 @ 01:16:41 #128
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_18824961
Back in business.
  zondag 2 mei 2004 @ 01:19:01 #129
36559 ilona-scuderia
pi_18825043
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een baggernummer voor iemand met zulke goede zangkwaliteiten
Maar het zal wel weer een nummer 1 worden...
Moet zeggen, ik ben ook niet zo weg van het nummer, en dan druk ik me nog zachtjes uit. Het is het enige smetje op deze fantastische avond. Hopelijk is zijn volgende single beter.
pi_18825211
=edit=

[ Bericht 97% gewijzigd door Roel_Jewel op 02-05-2004 01:31:23 ]
gratis en voor niet
  zondag 2 mei 2004 @ 01:30:27 #132
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_18825227
Wat zag hij er slecht uit zeg vanavond, voor zijn doen. Koortsuitslag ofzo?
Maar wàt een superoptredens, hij heeft verdiend gewonnen.

Ben wel enorm benieuwd (en met mij meer, zo te lezen ) wat er nou afgelopen donderdag gebeurd is. Nervous breakdown?

En wat een lief moment, dat zijn dinnetje gewoon in hem klom/sprong

Maud vatte het bijzonder sportief op allemaal!
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_18825276
Mod, ook hier ff ingrijpen, please. Dit is een stijlloze loser die gewoon jaloers is op Borisje.

pi_18825436
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:32 schreef Bagheera het volgende:
Mod, ook hier ff ingrijpen, please. Dit is een stijlloze loser die gewoon jaloers is op Borisje.

Wat is dat voor gedoe hier? Ken wel je plaats he? Het is hier geen 'Ik ben Boris de Uber-Nazi'
gratis en voor niet
pi_18825483
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:39 schreef TomBombadil het volgende:

[..]

Wat is dat voor gedoe hier? Ken wel je plaats he? Het is hier geen 'Ik ben Boris de Uber-Nazi'
Prima als je Boris niet mag hoor, smaken verschillen. Maar doe het een beetje in stijl. Dat is alles wat je vraag.
pi_18825607
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:41 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Prima als je Boris niet mag hoor, smaken verschillen. Maar doe het een beetje in stijl. Dat is alles wat je vraag.
Whoehahaha!! Stijl op Fok! Die's goed! Je loopt hier nog niet zo lang rond zeker? Eens even kijken. Oh god, je bent hier al 6 dagen! Nou, kijk eens rond als je klaar bent met Boris pimpen en kom dan nog eens terug.
gratis en voor niet
pi_18825682
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:10 schreef flugeltje het volgende:
Achter een sterke man staat een sterke vrouw... Irene heeft nét zo goed haar leven een paar maanden in de wacht moeten zetten. En wie weet wat er nu allemaal nog komt. Ze was terecht blij... En die ontlading, janken met uithalen. Geweldige meid volgens mij...

IRENE VAN MIJ VOOR JOU
Die indruk had ik nou ook Wat zijn die twee een leuk stel samen zeg!!

Vond het ook leuk om te zien hoe Maud het sportief opvatte allemaal.

Alleen die single....bah. Wie heeft die oh-zo-typisch-Nederlandse-RTL4-troep geschreven? In de VS zou een platenmaatschappij je uitlachen als je met zoiets aankwam
pi_18825708
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:49 schreef TomBombadil het volgende:

[..]

Whoehahaha!! Stijl op Fok! Die's goed! Je loopt hier nog niet zo lang rond zeker? Eens even kijken. Oh god, je bent hier al 6 dagen! Nou, kijk eens rond als je klaar bent met Boris pimpen en kom dan nog eens terug.
Je hebt wel humor.
(toch wel)
pi_18825720
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:54 schreef Suzy83 het volgende:

[..]

Die indruk had ik nou ook Wat zijn die twee een leuk stel samen zeg!!

Vond het ook leuk om te zien hoe Maud het sportief opvatte allemaal.

Alleen die single....bah. Wie heeft die oh-zo-typisch-Nederlandse-RTL4-troep geschreven? In de VS zou een platenmaatschappij je uitlachen als je met zoiets aankwam
Tja, zelfs in Nederland kan blijkbaar niemand deze rommel overtreffen. Het is dus gwoon een cover van een of andere derderangs country-zanger uit de VS, die Henk-Jan uit de ramsj-bakken van een schimmige platenzaak gevist heeft. Hoef je ook geen royalties af te staan, en kun je extra je zakken vullen.
gratis en voor niet
pi_18825818
Tja, schakel dan mensen in het buitenland in. Of voor mijn part ga je zoeken naar een nog niet zo bekende Nederlandse songwriter met talent. Als je rondsurft op internet ook, er zijn genoeg talentvolle artiesten in Nederland, artiesten die wel internationaal aan de bak zouden kunnen komen, maar ze krijgen gewoon geen kans van de bekrompen Nederlandse muziekwereld.

Ik schaamde me in ieder geval dood tijdens het kijken naar World Idol vorig jaar. Wat vielen wij in het niet zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suzy83 op 02-05-2004 02:09:45 ]
pi_18825915
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:04 schreef Suzy83 het volgende:

Ik schaamde me in ieder geval dood tijdens het kijken naar World Idol vorig jaar. Wat vielen wij in het niet zeg.
Kijk dan ook niet! Zoiets voel je toch van verre aankomen met Jamai? Ik heb in ieder geval niet gekeken, ben nl. niet masochistisch. Uiteraard is het dit jaar een heel ander verhaal.....

*Bagheera verheugt zich nu al...
pi_18825945
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:04 schreef Suzy83 het volgende:
Tja, schakel dan mensen in het buitenland in. Of voor mijn part ga je zoeken naar een nog niet zo bekende Nederklandse songwriter met talent. Als je rondsurft op internet ook, er zijn genoeg talentvolle artiesten in Nederland, artiesten die wel internationaal aan de bak zouden kunnen komen, maar ze krijgen gewoon geen kans van de bekrompen Nederlandse muziekwereld.

Tja, van alle Idols-rommel van de wereld was Jamai toch wel de grootste zak poep. Ik ben dan ook bang dat als je echt van muziek houdt je niet bij een Idols-programma moet wezen, waar middelmatige bruiloftperformers nummers van Stevie Wonder/ Marvin Gaye/ Prince verkrachten waar je bijstaat.

Ben nog even op onderzoek uitgeweest, en de CD die Henk-Jan uit de ramsj-bak heeft gevist was de Greatest Hits van ene Mark Wills When You Think of Me is de bekende 'opvuller' op dat album, om zo de trouwe fan (het kan er niet meer zijn dan een) nog een poot uit te draaien...

http://www.allmusic.com/c(...)30&sql=A4c8o1va4zzha
gratis en voor niet
pi_18826057
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:10 schreef Bagheera het volgende:
Kijk dan ook niet! Zoiets voel je toch van verre aankomen met Jamai? Ik heb in ieder geval niet gekeken, ben nl. niet masochistisch. Uiteraard is het dit jaar een heel ander verhaal.....

*Bagheera verheugt zich nu al...
Heb voornamelijk voor Will Young gekeken, wou zien hoe hij het er vanaf bracht
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:12 schreef TomBombadil het volgende:
Tja, van alle Idols-rommel van de wereld was Jamai toch wel de grootste zak poep. Ik ben dan ook bang dat als je echt van muziek houdt je niet bij een Idols-programma moet wezen, waar middelmatige bruiloftperformers nummers van Stevie Wonder/ Marvin Gaye/ Prince verkrachten waar je bijstaat.

<snip>
Helaas is het een programma als Idols dat wel de popmuziek scene in NL op het moment beheerst. En zo komen we nooit verder natuurlijk. Hoewel ik persoonlijk wel onder de indruk ben van Boris, ben blij dat hij gewonnen heeft.

Greatest Hits? Oh boy, dan weet je dat je afgedaan hebt, als ze een greatest hits album van je uitbrengen
pi_18826164
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:19 schreef Suzy83 het volgende:

[..]

Heb voornamelijk voor Will Young gekeken, wou zien hoe hij het er vanaf bracht
[..]

Helaas is het een programma als Idols dat wel de popmuziek scene in NL op het moment beheerst. En zo komen we nooit verder natuurlijk. Hoewel ik persoonlijk wel onder de indruk ben van Boris, ben blij dat hij gewonnen heeft.

Greatest Hits? Oh boy, dan weet je dat je afgedaan hebt, als ze een greatest hits album van je uitbrengen
We komen nooit verder omdat Muziek niet in onze cultuur zit. Daar zijn we helaas, houd je vast, te germaans voor. De Engelsen zijn de enige met een muziek-cultuur die nog niet geheel doodgemaakt is door de platenmaatschappijen zoals dat in de US wel het geval is. Al blijft daar ook nog genoeg interessants uit komen.
gratis en voor niet
pi_18826234
jaaaa hij heeft gewonnnen
pi_18826284
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:26 schreef TomBombadil het volgende:
We komen nooit verder omdat Muziek niet in onze cultuur zit. Daar zijn we helaas, houd je vast, te germaans voor. De Engelsen zijn de enige met een muziek-cultuur die nog niet geheel doodgemaakt is door de platenmaatschappijen zoals dat in de US wel het geval is. Al blijft daar ook nog genoeg interessants uit komen.
En zelfs daar moet je wat meer richting de alternatieve bands zoeken, wil je echt goede muziek horen.

Maar wil je die vergelijking (germaans) nooit meer maken? Kreeg me toch ff spontaan een lederhosen mental image
  zondag 2 mei 2004 @ 03:04:47 #147
85247 MyMilkshake
damn right
pi_18826627
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:03 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Ik ben het alweer met je eens MyMilkshake.
ik merk het ja
it's better than yours
  zondag 2 mei 2004 @ 08:55:05 #148
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18827653
Sofuja site van Boris is gelijk offline volgens mij.. ik kan hem iig niet meer bereiken.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_18827696
Ik heb de live-show nog niet gekeken (was naar een verjaardag), maar heb wel Idols Backstage en de uitslag gekeken en man, wat was ik blij!!

BORIS RULES!!!
  zondag 2 mei 2004 @ 09:19:53 #150
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_18827737
Ik kan me niet voorstellen dat Boris echt tevreden is met de cover die hij nu als single uitbrengt. Naast dat het een draak van een nummer is zal het zijn stem ook nog eens kapot maken. Iedereen loopt wel weer te blaten dat hij het zo fantastisch gezongen heeft gisteren maar het was helemaal niet goed. Boris moet op zijn tenen lopen om dit nummer te zingen. De hoge stukken duren veel te lang en moet hij zwaar forceren om die te halen. Als hij het net zo druk gaat krijgen als Jamai vorig jaar dan ben ik bang dat Boris zijn stem gaat slopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')