Moet zeggen, ik ben ook niet zo weg van het nummer, en dan druk ik me nog zachtjes uit. Het is het enige smetje op deze fantastische avond. Hopelijk is zijn volgende single beter.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een baggernummer voor iemand met zulke goede zangkwaliteiten
Maar het zal wel weer een nummer 1 worden...
Wat is dat voor gedoe hier? Ken wel je plaats he? Het is hier geen 'Ik ben Boris de Uber-Nazi'quote:Op zondag 2 mei 2004 01:32 schreef Bagheera het volgende:
Mod, ook hier ff ingrijpen, please. Dit is een stijlloze loser die gewoon jaloers is op Borisje.
![]()
Prima als je Boris niet mag hoor, smaken verschillen. Maar doe het een beetje in stijl. Dat is alles wat je vraag.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:39 schreef TomBombadil het volgende:
[..]
Wat is dat voor gedoe hier? Ken wel je plaats he? Het is hier geen 'Ik ben Boris de Uber-Nazi'![]()
Whoehahaha!!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:41 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Prima als je Boris niet mag hoor, smaken verschillen. Maar doe het een beetje in stijl. Dat is alles wat je vraag.
Die indruk had ik nou ookquote:Op zondag 2 mei 2004 01:10 schreef flugeltje het volgende:
Achter een sterke man staat een sterke vrouw... Irene heeft nét zo goed haar leven een paar maanden in de wacht moeten zetten. En wie weet wat er nu allemaal nog komt. Ze was terecht blij... En die ontlading, janken met uithalen. Geweldige meid volgens mij...IRENE
VAN MIJ VOOR JOU
Je hebt wel humor.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:49 schreef TomBombadil het volgende:
[..]
Whoehahaha!!Stijl op Fok! Die's goed! Je loopt hier nog niet zo lang rond zeker? Eens even kijken. Oh god, je bent hier al 6 dagen!
Nou, kijk eens rond als je klaar bent met Boris pimpen en kom dan nog eens terug.
Tja, zelfs in Nederland kan blijkbaar niemand deze rommel overtreffen. Het is dus gwoon een cover van een of andere derderangs country-zanger uit de VS, die Henk-Jan uit de ramsj-bakken van een schimmige platenzaak gevist heeft. Hoef je ook geen royalties af te staan, en kun je extra je zakken vullen.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:54 schreef Suzy83 het volgende:
[..]
Die indruk had ik nou ookWat zijn die twee een leuk stel samen zeg!!
Vond het ook leuk om te zien hoe Maud het sportief opvatte allemaal.
Alleen die single....bah. Wie heeft die oh-zo-typisch-Nederlandse-RTL4-troep geschreven? In de VS zou een platenmaatschappij je uitlachen als je met zoiets aankwam![]()
Kijk dan ook niet! Zoiets voel je toch van verre aankomen met Jamai? Ik heb in ieder geval niet gekeken, ben nl. niet masochistisch. Uiteraard is het dit jaar een heel ander verhaal.....quote:Op zondag 2 mei 2004 02:04 schreef Suzy83 het volgende:
Ik schaamde me in ieder geval dood tijdens het kijken naar World Idol vorig jaar. Wat vielen wij in het niet zeg.
Tja, van alle Idols-rommel van de wereld was Jamai toch wel de grootste zak poep. Ik ben dan ook bang dat als je echt van muziek houdt je niet bij een Idols-programma moet wezen, waar middelmatige bruiloftperformers nummers van Stevie Wonder/ Marvin Gaye/ Prince verkrachten waar je bijstaat.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:04 schreef Suzy83 het volgende:
Tja, schakel dan mensen in het buitenland in. Of voor mijn part ga je zoeken naar een nog niet zo bekende Nederklandse songwriter met talent. Als je rondsurft op internet ook, er zijn genoeg talentvolle artiesten in Nederland, artiesten die wel internationaal aan de bak zouden kunnen komen, maar ze krijgen gewoon geen kans van de bekrompen Nederlandse muziekwereld.
Ik schaamde me in ieder geval dood tijdens het kijken naar World Idol vorig jaar. Wat vielen wij in het niet zeg.
Heb voornamelijk voor Will Young gekeken, wou zien hoe hij het er vanaf brachtquote:Op zondag 2 mei 2004 02:10 schreef Bagheera het volgende:
Kijk dan ook niet! Zoiets voel je toch van verre aankomen met Jamai? Ik heb in ieder geval niet gekeken, ben nl. niet masochistisch. Uiteraard is het dit jaar een heel ander verhaal.....
*Bagheera verheugt zich nu al...
![]()
Helaas is het een programma als Idols dat wel de popmuziek scene in NL op het moment beheerst. En zo komen we nooit verder natuurlijk. Hoewel ik persoonlijk wel onder de indruk ben van Boris, ben blij dat hij gewonnen heeft.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:12 schreef TomBombadil het volgende:
Tja, van alle Idols-rommel van de wereld was Jamai toch wel de grootste zak poep. Ik ben dan ook bang dat als je echt van muziek houdt je niet bij een Idols-programma moet wezen, waar middelmatige bruiloftperformers nummers van Stevie Wonder/ Marvin Gaye/ Prince verkrachten waar je bijstaat.
<snip>
We komen nooit verder omdat Muziek niet in onze cultuur zit. Daar zijn we helaas, houd je vast, te germaans voor. De Engelsen zijn de enige met een muziek-cultuur die nog niet geheel doodgemaakt is door de platenmaatschappijen zoals dat in de US wel het geval is. Al blijft daar ook nog genoeg interessants uit komen.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:19 schreef Suzy83 het volgende:
[..]
Heb voornamelijk voor Will Young gekeken, wou zien hoe hij het er vanaf bracht
[..]
Helaas is het een programma als Idols dat wel de popmuziek scene in NL op het moment beheerst. En zo komen we nooit verder natuurlijk. Hoewel ik persoonlijk wel onder de indruk ben van Boris, ben blij dat hij gewonnen heeft.
Greatest Hits? Oh boy, dan weet je dat je afgedaan hebt, als ze een greatest hits album van je uitbrengen![]()
En zelfs daar moet je wat meer richting de alternatieve bands zoeken, wil je echt goede muziek horen.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:26 schreef TomBombadil het volgende:
We komen nooit verder omdat Muziek niet in onze cultuur zit. Daar zijn we helaas, houd je vast, te germaans voor. De Engelsen zijn de enige met een muziek-cultuur die nog niet geheel doodgemaakt is door de platenmaatschappijen zoals dat in de US wel het geval is. Al blijft daar ook nog genoeg interessants uit komen.
ik merk het jaquote:Op zondag 2 mei 2004 01:03 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik ben het alweer met je eens MyMilkshake.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |