Jaaaaaaaa, Boris is SUPERRRRRR!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:11 schreef --Globe-- het volgende:
Echt helemaal te gek![]()
![]()
![]()
Ik stuiter mee!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:13 schreef miss_bleu het volgende:
* Tania18 stuitert nog even door de kamer heen!
Moet jij niet even slapen voordat je op vakantie gaat?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tut tut.
Ik ben niet stil.
Jaaaaaa, dat vroeg ik me ook af!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Perzikje het volgende:
Waarom was Boris niet meer zo koelbloedig donderdag?
Daar had Tooske het over..
Over anderhalf uur moet ik in de auto zitten. Heeft niet echt zin he?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Tania18 het volgende:
Moet jij niet even slapen voordat je op vakantie gaat?
Ja, ik ookquote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat vroeg ik me ook af!!!!!
Als die er ooit komt, dan maakt Boris sowieso véél meer kans dan onze Jamai deed!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef BVO het volgende:
Verheug me op World Idol.
ja dat vond ik ook leuk !quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef P-Style het volgende:
Keurig Boris! Ik ben trots op je knul! Ik had dan ook niet anders verwacht!![]()
Het einde was lief met z'n vrouwtje!![]()
Ow, sorry hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Over anderhalf uur moet ik in de auto zitten. Heeft niet echt zin he?
waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Over anderhalf uur moet ik in de auto zitten. Heeft niet echt zin he?
Hopelijk doet hij dan het nummer wat hij eerder had gezongen bij de finale rondesquote:Op zondag 2 mei 2004 00:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als die er ooit komt, dan maakt Boris sowieso véél meer kans dan onze Jamai deed!![]()
't Is al goed.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:18 schreef Tania18 het volgende:
Ow, sorry hoor
Lief & klasse van je!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef BVO het volgende:
Boris heeft verdiend gewonnen, hij was de enige echte Idol van dit jaar. Had het Maud wat meer gegund, maar dat maakte Boris (en vooral z'n vriendin) wel gedeeltelijk goed door zijn oprechte reactie. Alle Borisfans gefeliciteerd
.
Verheug me op World Idol.
Wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef schatje het volgende:
Geen enkel Boris fan die Maud gefeliciteerd heeft.
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Perzikje het volgende:
Waarom was Boris niet meer zo koelbloedig donderdag?
Daar had Tooske het over..
Dat was zoooo liefff!! Geweldig om te zien!!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef P-Style het volgende:
Het einde was lief met z'n vrouwtje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |