Dat hoop je.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:52 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat Maud veel Anti-Borisstemmen gaat krijgen.
Weer zo'n verdwaald iemand.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:52 schreef Redux het volgende:
JK!!!!!!
En terecht.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die mag niet meer meedoen![]()
Verloren, vorige weekquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:53 schreef Redux het volgende:
hoe bedoel je die mag niet meer mee doen???
wat heeft ie gedaan dan?
Goed zo, blijven stemmenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:53 schreef Lamb het volgende:
Gestemd op Maud![]()
Nah.... hij was vriendjes met Boris, dussehquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:53 schreef InsoNiNi het volgende:
[..]
En terecht.
Wat? Serieus? Auto vs Fiets? Pff..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:54 schreef R_ON het volgende:
Als je op Maud stemt maak je kans op een auto
Als je op Boris stemt maak je kans op een fiets.
Maar ik ben toch voor Boris.
Boris is meer een artiest als Maud. Of ze winnaar wordt of niet over een tijdje zijn mensen haar vergeten.
Maud laten winnen is de teleurstelling voor haar all1 maar uitstellen.
Mn ouders stemmen vanavond ook een paar keer op Maud. En ik bel/sms ook wel een paar keer.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Goed zo, blijven stemmen. Doe ik ook
.
[afbeelding]
21:00quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:54 schreef Els_saai het volgende:
Wanneer is die saaie serie met de stomme helicopter nou eens afgelopen?
Jeuhquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:54 schreef Lamb het volgende:
Irma
(en de andere 9) zingen vanavond ook I've got the music in me.
belluh.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:55 schreef Lamb het volgende:
[..]
Mn ouders stemmen vanavond ook een paar keer op Maud. En ik bel/sms ook wel een paar keer.
Wat is er eigenlijk goedkoper?
Bellen is goedkoper...hoor je ook gelijk of je nog kans maakt op auto.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:55 schreef Lamb het volgende:
[..]
Mn ouders stemmen vanavond ook een paar keer op Maud. En ik bel/sms ook wel een paar keer.
Wat is er eigenlijk goedkoper?
Ik zit weekend miljonairs te kijken, is veel leerzamer en precies afgelopen als Idols begint.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:54 schreef Els_saai het volgende:
Wanneer is die saaie serie met de stomme helicopter nou eens afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |