abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18817017
Hoi,

sinds afgelopen maandag, ben ik de hele dag door duizelig. Het begon maandagmorgen toen ik opstond om te gaan werken. Ik ben toen maar weer direct gaan liggen en heb me ziek gemeld. De hele maandag en dinsdag heb ik in bed gelegen. Ik voelde me beroerd, en zodra ik opstond, werd ik duizelig. Sinds woensdag gaat het alweer iets beter, wat inhoudt dat ik meelf redelijk staande kan houden, maar ik ben nog steeds duizelig als ik sta, loop of rechtop zit. Met liggen heb ik nergens last van.

We hadden afgelopen maandag al de dokter gebeld, en de assistente zei toen dat het waarschijnlijk een virus was dat het evenwichtsorgaan in de war bracht. als het na drie à vier dagen nog niet over was, dan even terugbellen.

Nu gaan we maandag dus maar even bij de dokter langs, om te kijken wat hij er van zegt. Ik ga er namelijk vanuit dat het dan nog niet over is want sinds woesdag is er geen verbetering. Maar heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Het is wat.......
pi_18817068
ik heb dit altijd als ik een flinke verkoudheid heb gehad. dan zijn mijn gehoorsbeentjes van slag
hierdoor word ik ook erg duizelig en kan ik niet goed rechtop staan. dit gaat vanzelf weer over afhankelijk van de sterkte van mijn verkoudheid
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:49:57 #3
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_18817113
Beetje raar dat zo'n assistente zo reageert. Geef dan volledige informatie of zeg niks als ze denkt dat het toch vanzelf overgaat - hiermee maakt ze je toch alleen ongerust. Ik zou aandringen op een afspraak met de dokter zelf.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_18817365
Ik lees inderdaad dat dit kan voorkomen na een verkoudheid. Echter, de laatste keer dat ik verkouden ben geweest is alweer enkele maanden geleden. Lage bloeddruk of een te lage bloedsuikerspiegel wordt ook als mogelijke oorzaak gegeven, maar dat kan het volgens mij niet zijn. Daarvoor is het te plotseling opgekomen. De zondag ervoor was er namelijk niets aan de hand.
Het is wat.......
  zondag 2 mei 2004 @ 00:43:40 #5
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18824276
Kan een virus zijn, kan duizend en 1 dingen zijn...
Bloedarmoede en/of daarbij een lage bloeddruk zou wel kunnen..
Misschien is het in jouw ogen plotseling.. maar misschien als je terugdenkt aan hoe je je de afgelopen tijd gevoeld hebt kan het bv zijn dat je al wat vermoeider was, klein beetje licht in je hoofd?
Bedoel.. je algehele gesteldheid ( wat drukker leven nu, stress, minder slaap) kan ervoor zorgen dat bv een lage bloeddruk nu wel klachten geeft.
Tav bloedsuikers:
Wanneer je diabeet bent, kun je dat een tijd zijn zonder klachten te hebben.
Zodra je gesteldheid veranderd kan het ineens wel problemen geven.
Het kan ook pfeiffer zijn, oververmoeidheid, hyperventilatie etc etc..
Misschien kun je kijken naar je leefwijze.. wat is er veranderd.
Heb je de laatste tijd eeen hoop meegemaakt?
Is je eetpatroon veranderd?
Slik je een nieuw medicijn?
Ben je verkouden geweest?
Slaap je slecht?
Zijn er plotseling andere lichamelijke klachten?

Zowiezo is het goed dat je wederom naar de huisarts gaat, maar het is vaak moeilijk de oorzaak te achterhalen , helaas

Een hele tijd terug heb ik meegemaakt dat ik plotseling erg duizelig werd.. zo duizelig dat ik nauwelijks kon lopen.
Weet nog de oorzaak niet en het ging weg.

Je kunt ook je ogen eens laten testen bij de opticien, misschien moet je een bril?
Klinkt stom maar heb je laatst je oren gereinigd met een wattenstokje?
Ver gezocht.. maar zoiets kleins als dit kan de boel al uit evenwicht brengen.
Sterkte.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18829339
Ijzer tekort?
Iets aan de nieren?

Laat even bloedprikken
pi_18875221
volgens de dokter gewoon een virus op mijn evenwichtsorgaan. Schijnt vaker voor te komen. Rust, rust en nog eens rust is de enige remedie
Het is wat.......
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:05:40 #8
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18881535
Weer een makkelijke diagnose van de huisarts
Maargoed tis moeilijk te achterhalen wat het is..
Sterkte!
Deze doe ik nu maar dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')