Graag ff jullie mening:
ik vind een collega van m'n werk erg leuk. Nu dacht (hoopte) ik dat dit wederzijds zou zijn en heb ik haar uit gevraagd. Ze hield de boot eerst behoorlijk af omdat ze het druk heeft enzo.
Maar goed, daar kon ik het dan mee doen. Toch bleef ik hints opvangen dacht ik zelf. En helemaal toen een andere collega die haar ook erg goed kent vond dat ik haar eens mee moest vragen. Mijn reactie: Laat maar, ik weet al hoe dat afloopt, ging de vorige keer namelijk ook niet goed
![]()
(ik was chagerijnig...) Dit gebeurde donderdagmiddag voor koninginnedag.
Toch maar een SMS verstuurd; ik blijft opportunist
Ze reageerde met de opmerking dat ze met een groep had afgesproken. Waarop ik min-of-meer toegezegd heb ff te contacten wanneer ik ook aan het stappen was. Loop je elkaar iig niet mis...
Vervolgens telefoon vergeten!!! EOS (end of story)
Verder ben ik haar niet meer tegengekomen (misschien). Tot de volgende middag dus, koninginnedag zelf. Ik had VEEL bier op en liep door de stad toen aan m'n overhemd werd getrokken. Ik glazig omkijken en doorlopen, terwijl het meisje dat dus mijn aandacht trok ook nog iets zei... Hoor ik van een vriend dat dat iets was van: 'Hoi. Hee, herken je me niet ofzo."
En ik weet dus niet zeker of zij dit was, maar ze leek er (van horen zeggen) wel behoorlijk op
![]()
Zeg maar 95% zeker. Ik heb haar recht aangekeken, maar 'k was zooo dronken.
Na maandag a.s. weet ik het iig echt zeker, maar wat moet ik nu??? Ik ben echt depri, want ze is superleuk :'(