abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2004 @ 20:57:59 #76
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_18939348
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 19:52 schreef _-Xanti-_ het volgende:

>> resultaat >> je valt snel, veel, af.
En binnen twee weken zit er 2x zoveel aan
pi_18939612
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 19:06 schreef Brennie het volgende:
Post geplaatst door yvette1982 - donderdag 6 mei 2004 @ 17:12

Regelmatig bezoek aan een sauna...
Ik vroeg me af of je daar makkelijk en snel van afvalt aangezien je toch veel zweet dan. Weet iemand dit?
Heb even een foldertje erbij gepakt (we hebben zelf een sauna ):

Door saunagebruik val je niets tot nauwelijks af. Het gevoel dat je slanker word komt door het vochtverlies en dit vul je direct na het suangebruik weer aan.
pi_18946389
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 19:06 schreef Brennie het volgende:
Post geplaatst door yvette1982 - donderdag 6 mei 2004 @ 17:12

Regelmatig bezoek aan een sauna...
Ik vroeg me af of je daar makkelijk en snel van afvalt aangezien je toch veel zweet dan. Weet iemand dit?
Na een sauna ben je inderdaad lichter en als je dat lang doet dan raak je kilo's kwijt door uitdroging. Doe je dat te lang dan ga je dood. Je verbrand verder geen vet. Ik bedoel maar als je na afloop twee liter water drinkt ben je weer 2 kg zwaarder.

Als je er niet moe van wordt dan wordt je er ook niet lichter van.
pi_18946459
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 19:52 schreef _-Xanti-_ het volgende:
even bikkelhard wezen:
hele dag sporten, lopen, etc. bewegen.
en een paar dagen NIET ETEN, maar wel VEEL water drinken.

>> resultaat >> je valt snel, veel, af.
Je metabolisme kapot maken en je lichaam grijpt elke stukje vet aan maar door niet te eten wordt je zwak en de hoeveelheid "spieren" wordt minder. Op de weegschaal lijkt het allemaal goed te gaan maar je vethoeveelheid gaat naar gevaarlijke waarden. Dat kan ook terwijl je redelijk slank oogt!

Uiteindelijk; elk hapje wordt in vet omgezet,
minder spieren dus minder verbruik in rust en zodoende moet je nog minder eten om niet meer vet vast te houden.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 13:36:50 #80
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_18952834
ik ga denk ik maandag beginnen met afvallen. Ik ga gewoon gezonder eten, veel water drinken en zeker niet meer veel bier.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_18955171
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 13:36 schreef yvette1982 het volgende:
ik ga denk ik maandag beginnen met afvallen. Ik ga gewoon gezonder eten, veel water drinken en zeker niet meer veel bier.
ik krijg ook al een beetje blubjes vet , maare ik moet ook binnenkort iets aan me sporten doen en minder tussendoortjes he...
pi_18997243
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:03 schreef molleke01 het volgende:
Ik heb nu bv. om half 10 pas gegeten omdat ik heb gewerkt...ik heb op:

- Bami (1 eetlepel)
- 120 gram varkensrolade (magere)
- 1 Kipballetje (zoetzuur)
- Klein slaatje
- magere yoghurt 0%vet,geen suiker
- druiven en aardbeien schaaltje

Is dit veel? Kan dit kwaad?
als ontbijt

Ik ontbijt gewoon met 2 boterhammen met gebakken ei en 's middags 2 boterhammen met iets willekeurigs of idd vruchten yoghurt . en dan gewoon avond eten. en geloof me ik heb gene gram vet .

En ik drink in het weekend toch meestal ook wel een glaasje of 50 weg in 3 dagen, moet je wel bekennen dat ik 5 uur in de week kickbox en nog eens 10 uur in de sportschool doorbreng
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_18997841
Ik zou maar niet zo trots zijn op je 50 glazen alcohol, want als je dat elke week doet ben je volgens de regels alcoholist. En dan heb je misschien geen gram vet, maar wel een leverprobleem.

Zou je niet denken dat iemand om half 10 's avonds bami eet? Het is maar een suggestie.
pi_18999202
quote:
Op zondag 9 mei 2004 16:27 schreef GWD het volgende:

[..]

als ontbijt
Als avondeten natuurlijk, sukkel
  maandag 10 mei 2004 @ 09:41:25 #85
16715 Mylene
*schatje*
pi_19011798
Poster van Thrilled uit gesloten topic:
quote:
Beste mensen,

Ik wil gewicht verliezen en daarvoor wil ik dagelijks gaan hardlopen. Alleen mijn vraag is of dit er nou wel voor zorgt dat je vet verliest in buik en dijbeen gebieden en niet op een ander gebied.
Dus is het hardlopen voor die gebieden wel efficiënt?? zo niet, wat moet ik dan gaan doen?? (naast geen vet eten)

Thrilled
pi_19015733
Vet kan je niet plaatselijk verliezen. Je verliest het enkel over je hele lichaam. Hardlopen helpt goed alleen zal je als je je buikje en dijbenen "kwijt" wil hebben ook vet verliezen op andere plekken.
pi_19016223
Snel afvallen werkt niet. Je haalt eruit wat je erin stopt. Hoe meer energie je steekt in afvallen, hoe meer je er van terugziet. Ga hardlopen.
pi_19016813
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 09:15 schreef Xanadu2k het volgende:

[..]

Bovendien heb je minder kans op een hongergevoel waardoor je niet in de verleiding komt om tussendoor te snoepen. Je dieet is dus makkelijker vol te houden.

Overigens is de weightwatchers benadering wel erg korte termijn gericht en dus erg gevoelig voor het jojo-effect. De enige permanente oplossing is om je leefpatroon te veranderen door gezonder en vaker te eten en meer water te drinken. Gezonder wil niet zeggen minder lekker, je moet alleen fatsoenlijk leren koken en combineren. De meeste mensen pleuren een lading saus over hun avondeten waardoor het bijna niet meer uitmaakt wat er onder de saus zit, maar wanneer je die saus niet meer neemt ga je zowaar proeven wat je verder hebt gemaakt.

Het probleem met dikke mensen is dat het in hun hoofd zit dat alleen vet eten en spul met veel suiker lekker is.
Weight watchers is helemaal geen korte termijn benadering...weet je uberhaupt wel wat ze daar doen? je krijgt (op je gewicht afgsteld) een aantal punten wat je per dag mag eten. Je mag alles eten wat je wilt, maar je moet wel proberen 400 gram groenten per dag te eten, 1,5 liter per dag minimaal water te drinken en maximaal 5 punten per dag te besteden aan snoep en vettigheid. Je krijgt elke week een lezing over gezonde voeding en achterliggende problemen. Daarnaast zeggen ze dat het gezond is als je ongeveer een pond per week afvalt. Langzamer afvallen is prima, omdat je dan minder kans hebt dat je gaat jojo-en. Het is dus totaal niet een korte-termijn benadering. Ik loop nu 7 maanden bij de WW en ben 12 kilo afgevallen en ik heb een voedingspatroon wat ik mijn hele leven kan volhouden. Bovendien heb je een stabilisatieperiode als je op je streefgewicht bent, zodat je kan kijken bij welke hoeveelheid voedsel (punten) je niet meer afvalt, maar ook niet aankomt.

Die punten zijn trouwens gewoon een hoeveelheid calorieen en vetten die met een formule zijn bedacht. Je gebruikt een boekje waarin staat hoeveel punten alle voedingsmiddel bevatten.

Het is erg gemakkelijk en gezond, en bovendien is de wekelijkse meeting (met wegen) een stok achter de deur.
pi_19050781
Afvallen doe je niet gewoon in een paar dagen. Daar moet je de tijd voor nemen.

Je moet interesse hebben om te leren wat er in al het eten zit, en wat wel en niet goed is, en ongeveer in kunnen schatten hoeveel kc en vet er per dag in je eten zit. Dit kun je trouwens ook uitrekenen. Het beste kun je gewoon je hele levensstijl veranderen, dat werkt tenminste.

Daarnaast moet je altijd erbij gaan sporten omdat het anders ook maar half werkt.

Volgens mij kun je overigens beter naar een dietiste gaan dan luisteren naar iedereen hier.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 19:14:38 #90
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19053082
- Drink veel water.
- Ga sporten. (daardoor ga je je ook wat beter voelen )
- eet geen tussendoortjes, neem in plaats daarvan een stuk fruit.
- eet drie keer per dag en sla vooral je ontbijt niet over.
- bakken in olijfolie of in zo'n olie waar minder vet in zit (ben even vergeten hoe dat spul heet)

Miss. heb je er wat aan
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_21019087
is het nog gelukt??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')