Maud deed dat duet veel beter, al was het alleen maar om haar performance. Beau van Erven Dorens schreef er in de Nieuwe Revue een column over, waar ik het echt van begin tot eind mee eens benquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:47 schreef benniebon het volgende:
De nieuwe single die Boris heeft uitgebracht is echt voor hem geschreven!
Maud had geen schijn van kans!!![]()
En toch kijk ik liever naar Maud dan naar Boris.
Met name in het duet kon je ze goed met elkaar vergelijken wat het performance betreft.
Ik vond Maud echt de winnaar ze zong gewoon goed en haar uitstraling is 10x beter dan die van Boris. Het was jammer dat de single zo specifiek voor Boris is uitgekozen anders........
Maar jah, maakt het wat uit of je nummer 1 of nummer 2 bent geworden, ik denk van niet.
quote:BORIS DE SCHURK (2)
Oh Boris! Eikel! Had nou even mijn stukje van vorige week gelezen, of iemand gevraagd om het voor te lezen terwijl je in je bus van hot naar her door het land reed om adem te laten stokken en harten sneller te laten kloppen. Dan had je het misschien zien aankomen en had je maatregelen genomen. Misschien had je zelfs een arm om haar heen geslagen, misschien zelfs iets hartelijks gezegd! Dan was alles anders geweest. Het is niet echt een feestelijke onthulling, iets waar ik mezelf graag voor op de borst klop, maar je bent door de mand gevallen. Jouw schijnbaar soepele winnaarsgedrag, die geveinsde softe shit van je, die heeft het niet tot het einde gered.
Grootspraak denk jij, niemand heeft mij door. Ik heb de zaak onder controle. Niemand ziet dat ik dat hele Idols minacht en bovenal dat valszingende hockeytrutje Maud. De jury ziet het niet, Reinout ziet het niet en het publiek ziet het niet. Ik ben de beste, ik ben de slimste, ik ben de enige. Ik zweef in de stratosfeer en zie alles, kan alles naar mijn hand zetten en ook nog eens zó, dat mijn maskerade niet opvalt. Keep the soul alive!
Het begon eigenlijk al met de opkomst. Maud gaf je een arm en jij weigerde 'm. Daar stond je al 1-0 achter. Jezus Boris, dacht ik, blijf nou nog even bij de les! Ik begrijp dat die acht maanden van manipulatie en bedrog je niet in de koude kleren gaan zitten en dat je nu wel eens flink de waarheid zou willen zeggen over alles, maar dit is niet het moment. Nu moet je even doorbijten. Het probleem met leugens en bedrog is dat je alles moet onthouden. Een seconde verslappen en je weigert een arm. Gelukkig was het nauwelijks te zien want ik verzeker je dat het publiek onraad zou hebben geroken. Dan was jouw zogenaamde introverte gedrag (Reinout: 'Je blijft zo rustig.' Boris: ' Ik ben gewoon integer.' ) voor miljoenen mensen aanleiding geweest tot oplettenheid.
Fout twee was het voortdurend mijden van haar blik. Zelfs Friso keek meer naar Mabel dan jij naar Maud. Ik begrijp dat je geringschattend denkt over haar talenten en dat je je niet, zoals alle andere mannelijke medewerkers van Idols, door haar cockteaserige houding laat misleiden, maar is je minachting van zo'n huiveringwekkend gehalte dat je haar niet even aan kon kijken? Gewoon voor de sier, om het circus overeind te houden? Nu stortte het circus, met tentpalen, acrobaten, olifanten en al, in elkaar, lang voordat jij, wederom met een tunnelblik, en de priemende ogen van een steeds sympathieker wordende Maud in je wang, je prijs in ontvangst mocht nemen.
Het enige wat van jou, Boris, tijdens de finale van Idols 2004, overeind is gebleven, is een dijk van een stem. Je was by far de beste, maar in het wegpoetsen van je achterbakse karakter ben je helaas niet geslaagd. Wat dat betreft ben je in de Nederlandse showbizz prima op je plaats.
Succes er mee!
Ben ik het niet mee eens. Maud zong het gewoon in ballad uitvoering (wat duidelijk haar richting is, iets wat ze zelf ook wel aangaf) .. en Boris op een iets meer soul manier. Maud zong de single dramatisch slecht. Het enige wat ze die avond goed deed was het duet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:47 schreef benniebon het volgende:
De nieuwe single die Boris heeft uitgebracht is echt voor hem geschreven!
Maud had geen schijn van kans!!![]()
Laat ik het nou met je eens zijn!quote:Quote van BVO
Boris! Eikel! Had nou even mijn stukje van vorige week gelezen, of iemand gevraagd om het voor te lezen terwijl je in je bus van hot naar her door het land reed om adem te laten stokken en harten sneller te laten kloppen. Dan had je het misschien zien aankomen en had je maatregelen genomen. Misschien had je zelfs een arm om haar heen geslagen, misschien zelfs iets hartelijks gezegd! Dan was alles anders geweest. Het is niet echt een feestelijke onthulling, iets waar ik mezelf graag voor op de borst klop, maar je bent door de mand gevallen. Jouw schijnbaar soepele winnaarsgedrag, die geveinsde softe shit van je, die heeft het niet tot het einde gered.
Grootspraak denk jij, niemand heeft mij door. Ik heb de zaak onder controle. Niemand ziet dat ik dat hele Idols minacht en bovenal dat valszingende hockeytrutje Maud. De jury ziet het niet, Reinout ziet het niet en het publiek ziet het niet. Ik ben de beste, ik ben de slimste, ik ben de enige. Ik zweef in de stratosfeer en zie alles, kan alles naar mijn hand zetten en ook nog eens zó, dat mijn maskerade niet opvalt. Keep the soul alive!
Het begon eigenlijk al met de opkomst. Maud gaf je een arm en jij weigerde 'm. Daar stond je al 1-0 achter. Jezus Boris, dacht ik, blijf nou nog even bij de les! Ik begrijp dat die acht maanden van manipulatie en bedrog je niet in de koude kleren gaan zitten en dat je nu wel eens flink de waarheid zou willen zeggen over alles, maar dit is niet het moment. Nu moet je even doorbijten. Het probleem met leugens en bedrog is dat je alles moet onthouden. Een seconde verslappen en je weigert een arm. Gelukkig was het nauwelijks te zien want ik verzeker je dat het publiek onraad zou hebben geroken. Dan was jouw zogenaamde introverte gedrag (Reinout: 'Je blijft zo rustig.' Boris: ' Ik ben gewoon integer.' ) voor miljoenen mensen aanleiding geweest tot oplettenheid.
Fout twee was het voortdurend mijden van haar blik. Zelfs Friso keek meer naar Mabel dan jij naar Maud. Ik begrijp dat je geringschattend denkt over haar talenten en dat je je niet, zoals alle andere mannelijke medewerkers van Idols, door haar cockteaserige houding laat misleiden, maar is je minachting van zo'n huiveringwekkend gehalte dat je haar niet even aan kon kijken? Gewoon voor de sier, om het circus overeind te houden? Nu stortte het circus, met tentpalen, acrobaten, olifanten en al, in elkaar, lang voordat jij, wederom met een tunnelblik, en de priemende ogen van een steeds sympathieker wordende Maud in je wang, je prijs in ontvangst mocht nemen.
Het enige wat van jou, Boris, tijdens de finale van Idols 2004, overeind is gebleven, is een dijk van een stem. Je was by far de beste, maar in het wegpoetsen van je achterbakse karakter ben je helaas niet geslaagd. Wat dat betreft ben je in de Nederlandse showbizz prima op je plaats.
Succes er mee!
Maud was neem ik aan toch ook gespannen en geconcentreerd .. maar zij deed wel leuk en spontaan!quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij gaf al aan vrij nerveus te zijn én waarschijnlijk zeer geconcentreerd. Ik denk dat het daar aan lag dat hij wat star overkwam. Ik heb Boris inmiddels gezien in een aantal programma's en daar komt hij alles behalve arrogant over. Ik vind dat Beau zwaar overdrijft, maar dat is zoals hij het gezien heeft. Het is opnieuw maar weer wat je wílt zien.
Geen idee. Wel weet ik dat ze iedere keer aangaf niet zenuwachtig te zijn. Misschien had zij zich er al bij neergelegd toch niet te winnen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Maud was neem ik aan toch ook gespannen en geconcentreerd .. maar zij deed wel leuk en spontaan!
Ja de een gaat er anders mee om dan de ander.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Maud was neem ik aan toch ook gespannen en geconcentreerd .. maar zij deed wel leuk en spontaan!
Hoe dan ook, het maakt Maud wel leuker dan Boris.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:26 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ja de een gaat er anders mee om dan de ander.
Precies!quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:37 schreef Hypochonder het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het maakt Maud wel leuker dan Boris.
Maud: Keep the Ballad alive!!
Maud en sexy?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:48 schreef DeStedebouwer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook sexy foto's van maud? Want ik hoor d'r zo weinig over...
http://www.maudmulder.nl/fotoalbum.phpquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:48 schreef DeStedebouwer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook sexy foto's van maud? Want ik hoor d'r zo weinig over...
Mwa, staat nie veel bij he.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
http://www.maudmulder.nl/fotoalbum.php
Ga daar eens kijken, of op www.maudmusic.nl .
Playboywaardig?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:29 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Mwa, staat nie veel bij he.
Ik vind haar wel playboy waardig eigenlijk, dus ik hoop(te) op meer.
Ook daar alleen maar foto's die ik al tig keer gezien heb.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:35 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Playboywaardig?
Zoek dan op Google ofzo.
Dat is waar, dat viel mij ook toen al op. Zij was best leuk, had een leuke stem en persoonlijkheid, maar werd 3 keer weggezongen door Boris. Nu had ze niet een geweldig goede stem, maar Boris hielp zeker niet mee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:12 schreef LeBeau het volgende:
...
Geen wonder eigenlijk, dat hij in het theater zo over arme kleine Nabila heenwalsde: hij had de eindstreep al in het visier en dat kleine meisje was geen tegenstander, maar gewoon een hindernis waar hij even lekker overheen ging. Vocaal, dan wel.
...
Volgens mij niet hoor... tenminste voor zover ik op de hoogte ben... gister de Story gelezen in de bieb en zonet ff op internet gezocht maar niets gevonden.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:02 schreef Sfinxy het volgende:
Klopt het dat het uit is tussen Maud en Frank? Weet iemand dat?
ze waren samen op vakantie geweest naar Turkije.. 5 daagjes.. dus denk het niet hequote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:02 schreef Sfinxy het volgende:
Klopt het dat het uit is tussen Maud en Frank? Weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |