Boris heeft met 61% van de stemmen gewonnen.. dus.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:05 schreef Christine het volgende:
Dat er mensen waren die dachten dat Maud een kans maakte...
Het verschil was echt goed merkbaar tussen de singles van Maud en Boris.
De beste heeft gewonnen
(Ze zag er wel leuk uit trouwens)
Omgerekend heeft Boris meer dan een miljoen stemmen meer gekregen dan Maudquote:Op zondag 2 mei 2004 15:09 schreef dunn0w het volgende:
Boris heeft met 61% van de stemmen gewonnen.. dus.
Meer dan 5 miljoen stemmers???quote:Op zondag 2 mei 2004 15:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Omgerekend heeft Boris meer dan een miljoen stemmen meer gekregen dan Maud
zijn er dan absolute aantal bekend gemaakt?quote:Op zondag 2 mei 2004 15:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Omgerekend heeft Boris meer dan een miljoen stemmen meer gekregen dan Maud
Dt moet dan wel ja. Lijkt me erg sterk trouwens. Als dat wel zo is, is Nederland nog gekker dan ik al dacht.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Meer dan 5 miljoen stemmers???
Mijn eigen berekening, afgaande van het kijkcijfer van 3 miljoen mensen, geschat dat iets meer dan de helft stemt en een deel daarvan zelfs meer dan één keer, schat ik het getal op 5 miljoen stemmers, ja.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:16 schreef BVO het volgende:
Meer dan 5 miljoen stemmers???
In de krant stond dat 10 tot 15% stemt.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn eigen berekening, afgaande van het kijkcijfer van 3 miljoen mensen, geschat dat iets meer dan de helft stemt en een deel daarvan zelfs meer dan één keer, schat ik het getal op 5 miljoen stemmers, ja.
Dat zou diep triest zijn eigenlijk.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:25 schreef Christine het volgende:
geschat dat iets meer dan de helft stemt
Dat is waar.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:28 schreef Christine het volgende:
Oké maar dan zijn het nog vele tienduizenden extra stemmen voor Boris.
Ja dat zijn dus 4 Gelderdome's vol.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Als je uitgaat van een miljoen stemmen, dan heeft Boris er dus 200.000 meer gehad. En 1 miljoen stemmen zou best eens kunnen, afgaande van die 10 tot 15% en het feit dat er veel zijn die ook vaker bellen/sms'en.
Dat lukt Vitesse volgend jaar niet meerquote:Op zondag 2 mei 2004 15:31 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus 4 Gelderdome's vol.
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:53 schreef xxsaskiaxx het volgende:
weet iemand toevallig waar die broek van is die ze gister aanhad? die witte met palmbomen erop???
Je bedoelt van welke winkel?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:53 schreef xxsaskiaxx het volgende:
weet iemand toevallig waar die broek van is die ze gister aanhad? die witte met palmbomen erop???
Ja wel leuk idee hoor. Maar dat laatste wat je zegt: 'Maar ook moet dan worden gekeken hoe succesvol ze zijn in interviews, tv-programma's en optredens.' Dit kun je nogal moeilijk meten. En het is ook nogal persoonsgebonden.. die een vindt dit een goed interview/optreden .. de ander vindt dat een goed interview/optreden.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:45 schreef starbuck het volgende:
Naar mijn mening moet het idols concept iets worden aangepast
Maud en Boris hadden beide hun versie van de single moeten uitbrengen, dan na een maand een finale show waarbij het echte idool wordt uigeroepen, aan de hand van de single verkoop, maar ook moet dan worden gekeken hoe succesvol ze zijn in interviews, tv-programma's en optredens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |