Tuurlijk joh, wat jij wil. Showbizz is tenslotte exacte wetenschap....quote:Op zondag 2 mei 2004 01:15 schreef RedGuy het volgende:
Mooi, Maud tweede. Boris is volgend jaar rond deze tijd een trol in de Efteling, terwijl Maud records blijft breken met haar albums.
Écht talent wordt altijde tweede, onthoud dat.
Ik hoop stiekem ook dat ze haar lichaam verkoopt aan de playboyquote:Op zondag 2 mei 2004 01:15 schreef RedGuy het volgende:
Écht talent wordt altijde tweede, onthoud dat.
Vind je dat je lichaam verkopen? Ze gaat niet met ze het bed in (neem ik aan) !quote:Op zondag 2 mei 2004 01:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem ook dat ze haar lichaam verkoopt aan de playboy
maar tigtig jongetjespubers wel met haar...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je dat je lichaam verkopen? Ze gaat niet met ze het bed in (neem ik aan) !
Jaaa.... ze is schattig!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor de liefhebbers
[[url=http://home.deds.nl/~chopshop/[CS]MaudMulder-Idols2004_2.jpg\]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier... zie 'ns, scanman01...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie het. Wat bedoel je verder dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hier... zie 'ns, scanman01...
zar puberale jongetjes die met haar het bed induiken (mocht ze ooit in de playboy verschijnen)quote:Op zondag 2 mei 2004 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie het. Wat bedoel je verder dan?
Dan duiken ze met foto's het bed in bedoel je?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
zar puberale jongetjes die met haar het bed induiken (mocht ze ooit in de playboy verschijnen)
Nee... ze struint heel Nederland af op zoek naar puberale jongetjes die haar de geweldigste twintig seconden van haar leven bezorgenquote:Op zondag 2 mei 2004 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan duiken ze met foto's het bed in bedoel je?
quote:Op zondag 2 mei 2004 09:18 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ben er achter ik ben er achter. Ik vond ze zo op Laurentien lijken, maar nee. Ze lijkt op Carola van bzn!!!!!!! Echt precies, maar dan in t blond natuurlijk. En ik maar hopen dat ze my name is dan ging zingen
Wat? Vond je haar op Laurentien lijken? Bied je excuses aan s.v.p.quote:Op zondag 2 mei 2004 09:18 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ben er achter ik ben er achter. Ik vond ze zo op Laurentien lijken, maar nee. Ze lijkt op Carola van bzn!!!!!!! Echt precies, maar dan in t blond natuurlijk. En ik maar hopen dat ze my name is dan ging zingen
Aan Laurentien?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:37 schreef girllover het volgende:
[..]
Wat? Vond je haar op Laurentien lijken? Bied je excuses aan s.v.p.![]()
[offtopic]quote:Op zondag 2 mei 2004 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan Laurentien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |