Ach ja, zolang Hind er maar is.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:10 schreef Alessandro het volgende:
BVO jou laatste hoop gaat vandaag ook verliezen.
Tja..vandaag was de 1e keer dat ik Boris echt leuker vond...Maar Maud is ook zo leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Klasse Sven dat je dat toegeeft!![]()
Ben je boos?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:58 schreef BB-King het volgende:
Sukkels hier, het is jullie SCHULD dat MAUD niet GEWONNEN heeft maar VERLOREN!!!!!
Jullie hadden meer moeten bellen en sms'en..........................![]()
![]()
![]()
Boris was gewoon beter, man...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:04 schreef Alessandro het volgende:
HAHA mensen er zijn gewoon meer geile meiden die op Boris stemmen dan geile mannen voor Maud
´quote:Op zondag 2 mei 2004 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Boris was gewoon beter, man...
Vorige week scheen Maud zelfs meer stemmen gekregen te hebben dan boris... lijkt me op z'n minst een redelijk tegenargument voor die bewering...
(en de van hun stoel soppende meiden hebben natuurlijk geleerd van hun debiele gedrag tijdens de vorige idols)
Har, ik hoor voorlopig geen radio meer.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef Nuek het volgende:
moeten we dat kutlied nou dagelijks een aantal keer op de radio horen? Dan liever van Maud dan Bleris
Het duet zong ze goed ja. De single versie van haar was daarentegen weer helemaal niks.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, Maud was ook zeker niet slecht, zeker bij het duet was ze erg goed.
LOL.... denk je niet dat dat een tikkeltje te hoog gegrepen is???quote:Op zondag 2 mei 2004 01:02 schreef Nuek het volgende:
ik vind dat ze maar Ilse de Lange na moet lopen. Dat country gedoe zal haar niet misstaan.
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.... denk je niet dat dat een tikkeltje te hoog gegrepen is???
Laat haar maar wat ballads op de plaat zetten ofzo. Beetje de Hind kant proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |