sorryquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
mp3'tjes mogen niet, dus wavjes ook niet.
Maar ik vind het geen tof nummer, na de eerste keer luisteren.
Viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:34 schreef Cee het volgende:
Lijkt een beetje op 't liedje van Boris, maar dan in 't Nederlands.
ja titelsong van Floris.. dus dan weet je het wel..quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja![]()
De melodie vind ik ook best mooi, maar die tekst![]()
Mee eens, al denk ik dat het vooral gewoon even wennen is.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:07 schreef Tania18 het volgende:
De melodie vind ik ook best mooi, maar die tekst![]()
gister algedaan... maar deedhet niet bij mij...quote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef Christine het volgende:
dunn0w: zie bovenstaand linkje
realplayer geinstalleerd?quote:Op zondag 5 september 2004 16:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
gister algedaan... maar deedhet niet bij mij...
tuurlijk.... maar de meeste van dit soort bestand worden geweigerd door mijn pc..quote:Op zondag 5 september 2004 16:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
realplayer geinstalleerd?
you've got mailquote:Op zondag 5 september 2004 16:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
tuurlijk.... maar de meeste van dit soort bestand worden geweigerd door mijn pc..
geen punt ik wacht wel af...
* thanks youquote:Op zondag 5 september 2004 17:40 schreef Timmai het volgende:
[..]
you've got mail![]()
haha.. Lieve van Kessel is weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 5 september 2004 20:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
* thanks you.
Je kickt wel op hockeymeisjes he... aan je avater te zien...
jajajaja dat zeggen ze allemaal. Jij zou dan kennis nummer 1034 zijn ofzo (die ook FOK!ker is)quote:Op zondag 5 september 2004 20:31 schreef Timmai het volgende:
maar Maud is een kennis van mij.. dus vandaar..![]()
dat zal best.. maar het is gewoon zo en daar kan ik ook niks aan doen. Niet dat dat kennis zijn zoveel voorstelt.. aangezien ik haar maar af en toe spreek.quote:Op zondag 5 september 2004 20:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
jajajaja dat zeggen ze allemaal. Jij zou dan kennis nummer 1034 zijn ofzo (die ook FOK!ker is)
Oke, ik geloof jequote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat zal best.. maar het is gewoon zo en daar kan ik ook niks aan doen. Niet dat dat kennis zijn zoveel voorstelt.. aangezien ik haar maar af en toe spreek.
lang lang geledenquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:41 schreef BVO het volgende:
Ja, wel leuk hoor...
Die TT ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |