leuk zeg, dat ze zoveel dingen doet die niets met zingen te maken hebben. Dan was Idols ook niet nodig geweest ...quote:Op maandag 7 juni 2004 09:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuk!
Gaan we toch nog iets van d'r horen. Ik vind het wel tijd worden om iets anders te horen dan Boris, ben ook benieuwd wat we van de andere Idols nog gaan horen.quote:Maud zingt Floris
Vorige maand konden we melden dat Idols-finaliste Maud op de valreep nog een contract bij de met Idols gelinkte maatschappij BMG kon tekenen. "Nederlandstalig moet het worden", liet Maud toen weten, "een beetje middlespeed, á la Marco Borsato, maar dan een tintje moderner. Hoe? Dat weet ik nog niet." Inmiddels is bekend geworden dat ze de titelsong van "Floris", de ridderfilm van Johan Nijenhuis, zal gaan zingen en dat dat tevens haar eerste single zal zijn. De film komt in het najaar uit in de Nederlandse bioscopen. Binnenkort zal Maud ook te boeken zijn voor een optreden met haar eigen band "Djeff".
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat ze expres wat hebben gewacht met Maud, om de Jim-praktijken een beetje te voorkomen. Want die verkocht een stukje beter dan Jamai, geloof ik.
'Nee*&^#(eeeee Neeeeeeeeeee Neeeeeeeeee je hoeft niet te gaan schahatquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:39 schreef Svensational het volgende:Nederlandstalig?
Is iedereen vergeten hoe ze Afscheid van Volumia zong?
Ik denk het wel hoor:quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Die Maud daar horen we nooit meer iets van. En terecht denk ik.
Misschien dan dat eerste singletje, maar daarna is het over.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Tienhoven!.
Sorry Tom, dat wordt de toekomst van Maudquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stomme spelletjes spelen doen jullie maar ergens anders. Niet in een. Maud.
. topic.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sorry Tom, dat wordt de toekomst van Maud![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |