wat wil je allemaal meenemen dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 13:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
501's zitten nogal rot bij kruis.
En in de zakken gaat ook niks, ook erg vervelend.
dikke portemonnee, haha, ja die puilt dan aan de achter kant uit, net zoals bij die bouwvakkers. nou dat noem ik pas stijlquote:Op zondag 2 mei 2004 13:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat wil je allemaal meenemen dan?
(dikke)portemonnee, 2 sleutelbossen en een telefoon gaan er zonder problemen in.
En ik heb geen last van mijn kruis
quote:Op zondag 2 mei 2004 13:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dikke portemonnee, haha, ja die puilt dan aan de achter kant uit, net zoals bij die bouwvakkers. nou dat noem ik pas stijl![]()
Die kutlogoquote:Op zondag 2 mei 2004 19:34 schreef SupahFunk het volgende:
Wat doe je moeilijk je gaat toch geen broek halen alleen maar omdat die kut logo erop staat?
Koop een goedkope broek van 30a40 euro en koop textielverf en klaar is kees dan kan je zelf heus wel wat mooiers maken dan zo een kut boogje
quote:Op zondag 2 mei 2004 08:55 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Evisu; ook mijn tuinkabouter zweert erbij!
DIe schoenen vind ik iig niet mooi. En die broek...tja...dan staat er een tekentje op je kontzak waar je 200 nog wat eurie voor betaal. En er zit ook een trui of t-shirt overheen dus kan je je merkje niet showen.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[afbeelding]
als dit alles is valt het toch wel mee
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |